SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Sprzedaż B2Bw firmie IT
Jak ułożyć sprzedaż B2B w firmie operującej na rynku IT?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Sprzedaż B2Bw firmie IT
Jak ułożyć sprzedaż B2B w firmie operującej na rynku IT?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie kompletny proces sprzedaży
Poznasz najlepsze praktyki sprzedaży na rynku IT.
Przygotujesz proces sprzedaży dla własnej firmy operującej w obszarze nowoczesnych technologii.
Nauczysz się jak ustalić przewagi konkurencyjne, aby wyróżnić się z zatłoczonego grona firm IT.
Czy sprzedaż w IT różni się od innych branż?
To szkolenie celowo zostało wydzielone jako osobne. Według naszego doświadczenia rynek IT najszybciej chłonie nowości związane ze sprzedażą i marketingiem. To sprawia, że aby wyróżnić się – trzeba myśleć i działać naprawdę innowacyjnie. A ten warsztat skupia się na omawianiu know-how płynącego bezpośrednio z tego rynku.
Przed zdecydowaniem się na warsztat, warto przesłuchać odcinków podcastu mówiących o błędach sprzedażowych w Software House’ach oraz o przygotowaniu dobrej oferty sprzedaży. Oba w sposób krótki i wyraźny pokazują nasze postrzeganie sprzedaży w tym obszarze.
Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach sprzedaży w IT:
- Doskonała segmentacja klientów,
- Odpowiednie badanie potrzeb,
- Przygotowanie dla klienta koncepcji,
- Proces sprzedaży,
- Odpowiednia oferta, w odpowiednim momencie.
W rezultacie, zaprojektujemy proces sprzedaży, dopasowany do celu i sytuacji klienta.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla handlowców pracujących na rynku B2B,
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
- Dla właścicieli i zarządów firm.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Twoja firma lub produkt/usługa nie ma przewag konkurencyjnych,
- Sprzedajesz tanie i powtarzalne produkty,
- Twoim odbiorcą są osoby nisko w strukturze organizacji,
- Nie jesteś z IT,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Proces
Na naszym warsztacie tworzymy proces, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.
Agenda szkolenia ze sprzedaży B2B w firmie IT
Dzień Pierwszy
Aktualne otoczeniebiznesowe
- Jak zmieniły się nawyki kupujących w IT?
- Jakich zmiany jeszcze nas czekają?
- Jak otoczenie biznesowe wpływa na firmy IT?
- Jaki jest wpływ nowych nawyków na sprzedaż?
Proces zakupu i zasadysprzedaży doradczej
- Jaki jest proces zakupu w B2B?
- Jak sprzedawać aby pomagać klientom kupować?
- Czym różni się sprzedaż transakcyjna od doradczej?
- Jakie są główne zasady podejścia doradczego?
Dzień Drugi
Wartościdodane
- Jaką rolę mają wartości dodane w sprzedaży B2B?
- Jak wyznaczyć wartości Twojej firmy, usługi i produktu?
- Czy wartości dodane są dobre dla każdego typu klienta?
- Jak opowiedzieć o własnych wartościach dodanych, aby klient chciał słuchać?
Processprzedaży doradczej
- Jak zbudowany jest poprawny proces sprzedaży?
- Jak skutecznie badać potrzeby klientów?
- Jak prowadzić swoje działania aby proces sprzedaży był możliwie krótki i skuteczny?
- Jak i kiedy przygotowywać ofertę?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcjaoferty rozwojowej
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl