Szkolenie zamknięte dla firm

Nowoczesne zarządzanie zespołem


Zdobądź zestaw najlepszych możliwych praktyk prowadzenia zespołu.

DOPASUJ SZKOLENIE DO SWOJEJ FIRMY

Zauważyłeś, że najlepsza wiedza o zarządzaniu zespołem jest rozproszona, nieaktualna i oparta o metody, które w Polskich realiach są niemożliwe do wprowadzenia?

Zauważyłeś, że najlepsza wiedza o zarządzaniu zespołem jest rozproszona, nieaktualna i oparta o metody, które w Polskich realiach są niemożliwe do wprowadzenia?


Jeśli:

→ jesteś młodym managerem i pierwszy raz będziesz prowadził zespół,
→ potrzebujesz wzmocnić swoje kompetencje w obszarze planowania, delegowania i organizowania pracy zespołu,
→ udzielanie rozwojowej informacji zwrotnej przychodzi Ci z trudem,
→ masz trudność w zdefiniowaniu najbardziej istotnych wskaźników (KPI) w swoim zespole/organizacji,
→ chcesz zaplanować skuteczną ścieżkę rozwoju dla handlowców czy marketerów,
→ szukasz pomysłu na zaprojektowanie motywującego systemu wynagrodzeń,
→ Twoje dotychczasowe metody rekrutacji nie są już wystarczające,
→ wdrażanie Twojego pracownika trwa długo, jest drogie i mało efektywne,
→ w mnogości narzędzi IT nie wiesz, które wybrać, aby skutecznie wspierały Ciebie i Twój zespół, 

to dołącz do dwudniowego intensywnego szkolenia z budowania skutecznych zespołów. Otrzymasz praktyczną wiedzę o zarządzaniu wraz z narzędziami i konkretnymi wskazówkami z obszaru planowania, delegowania, organizowania, raportowania i kontroli. To szkolenie powstało z myślą o managerach sprzedaży i marketingu, którzy nie chcą dłużej polegać na przypadku. 

Bez dobrego managera nawet najlepszy zespół sprzedaży i marketingu nie zajdzie daleko. Szkolenie “Budowanie zespołów” pomoże Ci we wdrażaniu zmian w zespole, podejmowaniu decyzji opartych na danych, optymalizacji procesów i przygotowaniu biznesu do skalowania. 

Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?

Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia. 

01

Rozwijania i budowania zespołów sprzedaży i marketingu

02

Motywowania członków zespołu w oparciu o praktyczny i angażujący system premiowy

03

Skutecznych rekrutacji dzięki efektywnym procesom poszukiwania i wdrażania kandydatów

04

Tworzenia jasnych reguł współpracy, które wspierają realizację celów

05

Wyznaczania skutecznych celów wraz z planem realizacji krok po kroku

06

Oszczędzania czasu, dzięki narzędziom IT wspierającym zarządzanie i budowanie zespołu

Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Agenda szkolenia

Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.

Dzień Pierwszy

Budowanie i rozwijanie zespołu

  • Jakie są fazy budowania zespołu i jaka jest rola managera na każdej z nich?
  • Jakie są kluczowe funkcje managerskie w 9 obszarach?
  • W jaki sposób manager może skutecznie wejść w nową rolę dzięki expose i pełnomocnictwu organizacji?
  • Jak prawidłowo ustalać normy zespołowe i jednoczyć wokół nich zespół? 

Planowanie i raportowanie

  • Jak skutecznie wyznaczać cele?
  • Jak planować pracę zespołów sprzedaży i marketingu?
  • Co powinni raportować handlowcy i marketerzy?
  • Jakie są skuteczne metody raportowania realizacji celów, zadań oraz pracy?
  • Jak zwiększać zaangażowanie zespołu w rzetelne raportowanie?
  • Jakie KPI warto wdrożyć w organizacji?
  • Jaki błąd popełnia 85% firm wdrażających CRM?

Dzień Drugi

Wynagradzanie i systemy premiowe

  • Ile zarabiają handlowcy i marketerzy? 
  • Co najbardziej motywuje zespoły? 
  • Jakie są modelowe proporcje pomiędzy częścią stałą i zmienną wynagrodzenia? 
  • Co jest lepszym motywatorem – premia czy prowizja? 
  • Jakie są najczęstsze błędy przy ustalaniu systemów premiowych? 
  • Z czego powinna składać się premia?

Narzędzia HR wspierające managerów sprzedaży i marketingu

  • Dlaczego warto wdrożyć politykę rozwoju w organizacji? 
  • Jak przygotować gradację stanowisk, która wspiera w skalowaniu i motywuje pracowników do rozwoju? 
  • W jaki sposób system ocen okresowych może wspierać efektywność zespołu? 
  • Jakie są najczęstsze błędy w wykorzystaniu narzędzi HR w zespołach sprzedażowo-marketingowych?

Rekrutacja i wdrażanie

  • Jak dobrze zaplanować proces rekrutacyjny? 
  • Kto powinien być zaangażowany w rekrutację i jaki jest prawidłowy podział zadań? 
  • Jak skutecznie określić kogo potrzebuje Twoja firma na stanowisko sprzedażowe i marketingowe? 
  • Gdzie szukać dobrych kandydatów? 
  • Jakie są najlepsze metody weryfikacji kompetencji u kandydatów? 
  • W jaki sposób zaplanować skuteczne wdrożenie na stanowisko? 
  • Jak sprawić, żeby w Twojej firmie chcieli pracować najlepsi?

Dla kogo jest to szkolenie?

→ Dla dyrektorów i managerów sprzedaży i marketingu.
→ Dla właścicieli i zarządów chcących skuteczniej skalować biznes.
→ Dla handlowców i marketerów mających ambicje rozwoju zawodowego.

Kto prowadzi szkolenie?

Iwona Borawska

Konsultantka, Trenerka, współwłaścicielka SellWise oraz HireWise

Od blisko 15 lat zajmuje się budowaniem i zarządzaniem działami sprzedaży, tworząc procesy, narzędzia i materiały wspierające handlowców w codziennej pracy. Wykorzystując doświadczenie i kompetencje w obszarze kierowania zespołami, wspiera menedżerów w skutecznym zarządzaniu sprzedażą. Współpracowała z handlowcami m.in. z branż FMCG, IT, przemysłu, deweloperskiej, rozwiązań i usług dla biznesu, finansowej oraz szkoleniowej. Wprowadziła na polski rynek oddział jednej z najlepiej rozpoznawalnych i największych marek szkoleniowych na świecie, budując zespół trenerów-sprzedawców, a także tworząc model biznesowy dla organizacji w Polsce.

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.

Magdalena Krawczak

Konsultantka, Trenerka

Magdalena Krawczak

Konsultantka, Trenerka

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.

Czym to szkolenie różni się od innych?

Łączymy świat sprzedaży i marketingu 

To szkolenie obejmuje szeroki zakres tematów związanych zarówno z budowaniem i rozwijaniem zespołu, jak i z zarządzaniem aspektami operacyjnymi, takimi jak planowanie, raportowanie, wynagradzanie oraz narzędzia HR. Dzięki temu uczestnicy otrzymują wszechstronne i holistyczne podejście do zarządzania zespołem, które uwzględnia zarówno aspekty interpersonalne, jak i praktyczne umiejętności. 

 

Uporządkowany katalog narzędzi 

Wiemy, że ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy czy procesach. Dlatego materiały dodatkowe (jak m.in. listy kontrolne, plany wdrożenia nowego pracownika czy model mapowania stanowisk) zaprojektowaliśmy tak, aby nie miały jedynie akademickiego charakteru, a realnie posłużyły do poprawy efektywności działań i procesów.

Po szkoleniu otrzymasz:

Wraz udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:

→ Schematy rozmów z pracownikami.
→ Listę narzędzi managera.
→ Szablony raportów.
→ Kluczowe wskaźniki KPI.
→ Przetestowane procesy rekrutacyjne.

To szkolenie jest częścią Wise Selling System

Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.

Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Co wpływa na cenę szkolenia?

Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise

Wszystkie szkolenia

Te marki zaufały


woda-dla-firmy-logo
future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
alnor
lunching-crm
sherlock-waste-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy