Szkolenie zamknięte dla firm
Szkolenie nowoczesna sprzedaż B2B
Poznaj Wise Selling System – nowoczesna metodyka sprzedaży B2B.
Też masz poczucie, że realizacja celów sprzedażowych jest coraz trudniejsza?
Też masz poczucie, że realizacja celów sprzedażowych jest coraz trudniejsza?
Jeśli:
→ czujesz, że rynek się zmienił i Twoje dotychczasowe techniki sprzedaży B2B już się tak dobrze nie sprawdzają,
→ chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób dzisiaj kupują klienci B2B i czym się różni sprzedaż B2B od sprzedaży tradycyjnej,
→ chcesz rozwinąć, odświeżyć i usystematyzować sprzedażową wiedzę,
→ chcesz dowiedzieć się, jak prowadzić rozmowy handlowe i budować skuteczną ofertę,
→ od lat działasz w sprzedaży B2B, ale nie wiesz, jak poprawić efektywność swoich działań,
→ chcesz nauczyć się nowoczesnych i skutecznych narzędzi sprzedażowych i przećwiczyć je pod okiem doświadczonego trenera,
→ spotkania online / offline z klientami są dla Ciebie wyzwaniem,
to rozwiązaniem jest umiejętność rozmawiania z klientami językiem efektów biznesowych. Dziś skuteczny handlowiec to doradca, który potrafi pomóc klientom zrozumieć korzyści płynące ze współpracy. Potrafi komunikować się z klientami zgodnie z ich poziomem zaufania, a także budować długotrwałe relacje w profesjonalny sposób z jednoczesną dbałością o rezultaty swoich działań. Bez nacisku i z dużą biznesową elegancją. Jak się tego nauczyć? Dołącz do dwudniowych warsztatów, podczas których poznasz model sprzedaży Wise Selling System i otrzymasz praktyczną wiedzę o narzędziach nowoczesnej sprzedaży wraz z konkretnymi wskazówkami m.in. z obszaru budowania relacji w segmencie B2B i wyróżniania swoich usług na tle konkurencji.
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy po dopasowaniu do Twojego zespołu spełnią one cele rozwojowe Twojej firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Nowoczesnych metod i narzędzi sprzedaży
02
Diagnozy potrzeb klientów i dopasowywania ofert do tych potrzeb
03
Budowy wizerunku doradcy, który rozumie biznes klienta
04
Komunikowania się w profesjonalny sposób z jednoczesną dbałością o rezultaty swoich działań
05
Różnic pomiędzy sprzedażą doradczą i transakcyjną
06
Budowania profilu Buyer Person dla Twojego produktu/usługi
07
Tworzenia wartości wyróżniających Twoją ofertę
08
Dobierania komunikatów, które przemawiają do klientów B2B
09
Planowania i realizowania spotkań i rozmów handlowych (online i offline)
Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Program szkolenia
Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.
Dzień Pierwszy
Wise Selling System - nowoczesny system sprzedaży B2B
- Wprowadzenie do sprzedaży B2B. Co zmieniło się na rynku i dlaczego sprzedaż musi się zmienić.
- Dlaczego klienci już nie chcą słuchać o przewagach konkurencyjnych?
- 5 etapowy proces zakupowy klientów i jak się w nim odnaleźć.
- Czym różni się sprzedaż doradcza od sprzedaży transakcyjnej?
- Budowanie wizerunku doradcy, który rozumie biznes klienta.
- Określenie czynności mających wpływ na zamykanie sprzedaży B2B.
Badanie potrzeb klientów biznesowych
- Na czym polega badanie potrzeb klienta w ujęciu sprzedaży doradczej?
- Jakie pytania zadawać klientowi w momencie badania potrzeb?
- Zasady aktywnego słuchania. Rola pytań i empatii w aktywnym słuchaniu klientów biznesowych.
- Kiedy badanie potrzeb klienta można pominąć?
- Jakie zadać pytania, aby poznać prawdziwe problemy klienta?
- Umiejętność komunikacji trudnych tematów i zadawania trudnych pytań.
Dzień Drugi
Definiowanie przewag i argumentacja
- Jak definiować komunikaty, które przemawiają do nowych, potencjalnych klientów biznesowych?
- Kim jest moja Buyer Persona? Definicja i profil.
- Projektowanie wartości na trzech poziomach: produkt/usługa, obsługa klienta oraz „wartości dodane”.
- Jak dopasować komunikat do Buyer Person w organizacji?
- Budowa komunikacji z klientem biznesowym oparta na „dobrym powodzie kontaktu”.
Spotkanie handlowe z klientem biznesowym
- Jak budować agendę spotkania handlowego z klientem?
- O co trzeba zadbać na spotkaniu handlowym w kontekście sprzedaży doradczej?
- Co warto zrobić przed spotkaniem handlowym?
- Jak dobrze zacząć spotkanie z klientem, czyli sposób na krótkie i inspirujące przedstawienie siebie.
- Jak odpowiadać na zadawane pytania i pokonywać obiekcje klienta?
- Etapy spotkania handlowego z klientem.
- Jak być skutecznym sprzedawcą, czyli sztuka dbania o rezultat.
Skuteczność sprzedażowa
- Poznaj swoją skuteczność, czyli prosta analityka sprzedaży B2B.
- Sprawdzone narzędzia, które mogą wpłynąć na poprawę konwersji ofert na zamówienia.
- Jak zaprojektować ofertę, żeby pomogła w zamknięciu sprzedaży B2B?
- Jakich błędów unikać tworząc oferty handlowe dla klientów?
- Jak dobrze zaplanować finalizację sprzedaży B2B?
- Kilka nieoczywistych sposobów na skuteczny follow-up.
- Jak mądrze wykorzystywać wszystkie skuteczne narzędzia kontaktu z potencjalnymi klientami?
Komu dedykowane jest to szkolenie?
→ Handlowcom pracującym na rynku B2B.
→ Managerom i dyrektorom sprzedaży.
→ Właścicielom firm i zarządom.
Kto prowadzi szkolenie?
Łukasz Połubianko
Konsultant, Trener, Chief Consulting officer
Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami tworzy samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje m.in. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjacje kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.
Magdalena Krawczak
Konsultantka, Trenerka
Magdalena Krawczak
Konsultantka, Trenerka
Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.
Czym to szkolenie różni się od innych?
Własna metoda
To szkolenie jest zbudowane w oparciu o naszą własną metodykę: Wise Selling System. Jej skuteczność sprawdziliśmy już na kilkuset klientach B2B i cały czas ją udoskonalamy i rozwijamy. Zgłębisz ją podczas szkolenia i dzięki niej rozwiniesz umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i analityczne związane z własną skutecznością sprzedażową, ćwicząc je pod okiem doświadczonego trenera.
Uporządkowany katalog narzędzi
Wiemy, jak ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy oraz proces sprzedaży. Dlatego materiały dodatkowe zaprojektowaliśmy tak, aby realnie posłużyły do poprawy efektywności działań i procesów. Pokażemy Ci jak je stosować, aby szkolenie nie było tylko jednorazową inspiracją, ale wartościową zmianą mającą realny wpływ na wyniki sprzedażowe.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:
→ Materiał merytoryczny dotyczący Wise Selling System.
→ Arkusze wspomagające pracę wdrożeniową: szablon oferty, schemat i wskazówki jak budować Buyer Personę, schemat budowy wartości oferty, makietę do projektowania procesu sprzedaży B2B.
→ Materiały dodatkowe wypracowane podczas szkolenia.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę handlowców z innymi działami.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu dział marketingu, handlowcy, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów w sprzedaży B2B.
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Skontaktuj się z nami lub zostaw numer – oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Skontaktuj się z nami lub zostaw numer – oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Najczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy