Szkolenie zamknięte
Nowoczesnasprzedaż B2B
W jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów?
Jak ułożyć strategie, które przynoszą rezultaty?
Jak usystematyzować działania handlowe kierowane do klientów biznesowych.
Po co Ci szkolnie „Nowoczesna sprzedaż B2B”?
Rozwiązaniem tego problemu jest zmiana sposobu sprzedażyPodczas pracy z tysiącem polskich firm odkryliśmy, jakie motywy kierują osobami, które podejmują decyzje zakupowe w B2B. Na tej podstawie zaprojektowaliśmy warsztat, dzięki któremu usystematyzujesz swoje działania handlowe i zaczniesz sprzedawać w nowoczesny sposób. W trakcie warsztatu „Nowoczesna sprzedaż B2B” nauczymy Cię, jak opowiadać o swojej ofercie, żeby klient powiedział „tak”. Nauczysz się komunikować się z klientami biznesowymi zgodnie z ich poziomem zaufania. Zobaczysz, jak napisać ofertę, która pomoże klientom zrozumieć korzyści ze współpracy. Będziesz wiedzieć, jak diagnozować ich potrzeby i tworzyć długofalowe relacje z właścicielami firm, menadżerami, dyrektorami i członkami zarządów.To wszystko bez żadnych manipulacji i sztuczek sprzedażowych. Z szacunkiem dla klienta i zgodnie z jego oczekiwaniami.
Podczas warsztatu dowiesz się m.in:
- Jak dziś kupują klienci B2B i dlaczego zrozumienie procesu zakupu pomaga w zamknięciu sprzedaży?
- Jak umiejętnie zakomunikować przewagi produktu/usługi, który oferujesz?
- Jak właściwie zaplanować i realizować spotkanie handlowe?
Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?
01
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszego doświadczenia oraz współpracy z kilkuset klientami na rynku B2B
02
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
03
Narzędzia
W trakcie szkolenia otrzymasz praktyczne narzędzia, które pomogą wdrażać poznaną wiedzę już dzień po szkoleniu.
04
Warsztatowa forma
Projektując szkolenia ograniczyliśmy ilość teorii do niezbędnego minimum i pracujemy w oparciu o realne przykłady z Twojej branży
05
Plan
Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu
Agenda szkolenia
Dzień Pierwszy
Zamiana sprzedaży transakcyjnej w doradczą
- Czym różni się sprzedaż doradcza od sprzedaży transakcyjnej?
- Jak budować w oczach klientach pozycję doradcy?
- Jakie typy sprzedawców można wyróżnić?
- Co w praktyce oznacza sprzedaż doradcza?
- Dlaczego technologia zastąpi część handlowców?
Proces zakupu
- Na czym polega 5-etapowy proces zakupu B2B?
- Czym różni się proces zakupu od procesu sprzedaży?
- Jak zaprojektować proces sprzedaży, aby pomagał klientowi w podjęciu decyzji?
- Jakie etapy można wyróżnić w ramach procesu zakupu i co one oznaczają dla handlowca?
- Jak wykorzystać proces zakupu do stworzenia skutecznego procesu sprzedaży?
Propozycja wartości
- Jakie są główne powody braku przewag konkurencyjnych firm lub ich słabej jakości?
- Na jakich poziomach klienci oceniają Twoją firmę?
- Jak definiować przewagi konkurencyjne firmy?
- Jak opowiadać o przewagach konkurencyjnych tak by klient chciał o tym słuchać?
- Dlaczego mówienie tylko o doświadczeniu czy jakości już dziś nie wystarcza?
Dzień Drugi
Badanie potrzeb
- Na czym polega badanie potrzeb w ujęciu sprzedaży doradczej?
- Jakie pytania zadawać klientom w momencie badania potrzeb?
- Kiedy badanie potrzeb można pominąć?
- Jakie zadań pytania, aby poznać prawdziwe problemy klienta?
- Jak połączyć badanie potrzeb z procesem zakupu i procesem sprzedaży?
Spotkanie handlowe
- Jak budować agendę spotkania handlowego?
- Na czym polega spotkanie handlowe w kontekście sprzedaży doradczej?
- Co warto zrobić przed spotkaniem handlowym?
- Z jakich etapów składa się spotkanie handlowe?
Budowanie oferty handlowej
- Jak zaprojektować ofertę, żeby pomogła w zamknięciu sprzedaży?
- Jakich błędów unikać tworząc oferty handlowe?
- Jak i kiedy skutecznie robić followu up?
- Jakie narzędzia mogą wpłynąć na poprawę konwersji ofert na zamówienia?
- Jak dobrze zaplanować finalizację sprzedaży?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat?
Diagnoza sytuacji
- Diagnozujemy sytuację biznesową organizacji
- Rozpoznajemy cele
- Definiujemy główne problemy i wyzwania organizacji w zakresie szkoleń
- Ustalamy wstępne założenia szkoleniowe
Badanie potrzeb
- Definiujemy potrzeby szkoleniowe osób zlecających szkolenie
- Prowadzimy fokusowe badanie potrzeb wśród uczestników szkolenia
- Zbieramy materiał stanowiący bazę pod budowę programu szkoleniowego
- Analizujemy obecny poziom wiedzy uczestników
- Ustalamy formułę szkoleniową (online/ stacjonarnie)
Budowa programu szkoleniowego
- Ustalamy końcowy zakres szkolenia
- Dobieramy formy edukacyjne wykorzystywane podczas szkolenia
- Konsultujemy program wspólnie z klientem
- Planujemy proces szkoleniowy
Planowanie realizacji
- Planujemy proces wdrożenia
- Budujemy harmonogram szkoleń
- Ustalamy ostateczne warunki
- Dobieramy trenera
Realizacja programu
Prowadźmy sesje szkoleniowe zgodnie z harmonogramem
Ewaluacja programu
- Badamy satysfakcje uczestników
- Sprawdzamy poziom realizacji celów szkoleniowych
- Weryfikujemy poziom realizacji założeń przed szkoleniowych
Kto poprowadzi szkolenie?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.