Szkolenie zamknięte dla firm

Nowoczesna sprzedaż B2B


Poznaj Wise Selling System – nowoczesny system sprzedaży B2B.

DOPASUJ SZKOLENIE DO SWOJEJ FIRMY

Też masz poczucie, że realizacja celów sprzedażowych jest coraz trudniejsza?

Też masz poczucie, że realizacja celów sprzedażowych jest coraz trudniejsza?


Jeśli:

→ czujesz, że rynek się zmienił i Twoje dotychczasowe metody już się tak dobrze nie sprawdzają,
→ chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób dzisiaj kupują klienci B2B,
→ chcesz rozwinąć, odświeżyć i usystematyzować sprzedażową wiedzę,
→ masz poczucie, że Twoje skuteczne przez lata metody prowadzenia spotkań i budowania oferty przestały działać,
→ od lat działasz w sprzedaży, ale nie wiesz, jak poprawić efektywność swoich działań,
→ chcesz nauczyć się nowoczesnych i skutecznych narzędzi sprzedażowych i przećwiczyć je pod okiem doświadczonego trenera,
→ spotkania online / offline z klientami są dla Ciebie wyzwaniem,

to rozwiązaniem jest umiejętność rozmawiania z klientami językiem efektów biznesowych. Dziś skuteczny handlowiec to doradca, który potrafi pomóc klientom zrozumieć korzyści płynące ze współpracy. Potrafi komunikować się z klientami zgodnie z ich poziomem zaufania, a także budować długotrwałe relacje w profesjonalny sposób z jednoczesną dbałością o rezultaty swoich działań. Bez nacisku i z dużą biznesową elegancją. Jak się tego nauczyć? Dołącz do dwudniowego warsztatu, podczas którego poznasz model sprzedaży Wise Selling System® i otrzymasz praktyczną wiedzę o narzędziach nowoczesnej sprzedaży wraz z konkretnymi wskazówkami min. z obszaru budowania relacji w segmencie B2B i wyróżniania swojej oferty na tle konkurencji.

Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?

Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia. 

01

Nowoczesnych metod i narzędzi sprzedaży 

02

Diagnozy potrzeb klientów i dopasowywania ofert do tych potrzeb

03

Budowy wizerunku doradcy, który rozumie biznes klienta

04

Komunikowania się w profesjonalny sposób z jednoczesną dbałością o rezultaty swoich działań

05

Różnic pomiędzy sprzedażą doradczą i transakcyjną

06

Budowania profilu Buyer Person dla Twojego produktu/usługi

07

Tworzenia wartości wyróżniających Twoją ofertę

08

Dobierania komunikatów, które przemawiają do klientów B2B

09

Planowania i realizowania spotkań handlowych (online i offline)

Chcesz sprawdzić czy to szkolenie pasuje do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Agenda szkolenia

Sprawdź dokładną agendę szkolenia i modułów. Agenda może zostać dostosowana do indywidualnej sytuacji Twojej firmy.

Dzień Pierwszy

Wise Selling System - nowoczesny system sprzedaży B2B

  • Co zmieniło się na rynku i dlaczego sprzedaż musi się zmienić.
  • Dlaczego klienci już nie chcą słuchać o przewagach konkurencyjnych?
  • 5 etapowy proces zakupowy i jak się w nim odnaleźć.
  • Czym różni się sprzedaż doradcza od sprzedaży transakcyjnej?
  • Budowanie wizerunku doradcy, który rozumie biznes klienta.
  • Określenie czynności mających wpływ na zamykanie sprzedaży.

Badanie potrzeb

  • Na czym polega badanie potrzeb w ujęciu sprzedaży doradczej?
  • Jakie pytania zadawać klientom w momencie badania potrzeb?
  • Zasady aktywnego słuchania. Rola pytań i empatii w aktywnym słuchaniu.
  • Kiedy badanie potrzeb można pominąć?
  • Jakie zadać pytania, aby poznać prawdziwe problemy klienta?
  • Umiejętność komunikacji trudnych tematów i zadawania trudnych pytań.

Dzień Drugi

Definiowanie przewag i argumentacja

  • Jak definiować komunikaty, które przemawiają do klientów B2B?
  • Kim jest moja Buyer Persona? Definicja i profil.
  • Projektowanie wartości na trzech poziomach: produkt/usługa, obsługa klienta oraz „wartości dodane”.
  • Jak dopasować komunikat do Buyer Person w organizacji?
  • Budowa komunikacji opartej na „dobrym powodzie kontaktu”.

Spotkanie handlowe

  • Jak budować agendę spotkania handlowego?
  • O co trzeba zadbać na spotkaniu handlowym w kontekście sprzedaży doradczej?
  • Co warto zrobić przed spotkaniem handlowym?
  • Jak dobrze zacząć spotkanie, czyli sposób na krótkie i inspirujące przedstawienie siebie.
  • Etapy spotkania handlowego.
  • Jak być skutecznym sprzedawcą, czyli sztuka dbania o rezultat.

Skuteczność sprzedażowa

  • Poznaj swoją skuteczność, czyli prosta analityka sprzedaży.
  • Jakie narzędzia mogą wpłynąć na poprawę konwersji ofert na zamówienia?
  • Jak zaprojektować ofertę, żeby pomogła w zamknięciu sprzedaży?
  • Jakich błędów unikać tworząc oferty handlowe?
  • Jak dobrze zaplanować finalizację sprzedaży?
  • Kilka nieoczywistych sposobów na skuteczny follow-up.
  • Jak mądrze wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia kontaktu z potencjalnymi klientami?

Dla kogo jest to szkolenie?

→ Dla handlowców pracujących na rynku B2B.
→ Dla managerów i dyrektorów sprzedaży.
Dla właścicieli i zarządów firm.

Kto prowadzi szkolenie?

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Konsultant, Trener, Chief Consulting officer

Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Ekspert w sprzedaży telefonicznej. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.

Magdalena Krawczak

Konsultantka, Trenerka

Magdalena Krawczak

Konsultantka, Trenerka

Entuzjastka sprzedaży z pasją do łamania schematów. Swoje ponad 18-letnie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą zdobywała w międzynarodowych organizacjach z branży telekomunikacyjnej, konsultingowej, rekrutacyjnej i IT, takich jak: T-Mobile, IMSA Search, Sandler Training, Direct Communication i Jobilla OY.
Przeszła ścieżkę kariery od konsultanta z infolinii do Partnera Zarządzającego, odpowiedzialnego za sprzedaż i rozwój biznesu na 4 kontynentach. Jej doświadczenie obejmuje min. zarządzanie sprzedażą, budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie biznesu w różnych segmentach rynku B2B, negocjowanie kontraktów, budowanie zespołów, wdrażanie programów rozwojowych i naprawczych. Magda łączy doświadczenie z wielu branż z pasją i pozytywnym nastawieniem. Jest skupiona na wyniku. Podczas procesów rozwojowych, które prowadzi, daje z siebie 100% zaangażowania i potrafi zaangażować innych.

Czym to szkolenie różni się od innych?

Własna metoda 

To szkolenie jest zbudowane w oparciu o naszą własną metodykę: Wise Selling System. Jej skuteczność sprawdziliśmy już na kilkuset klientach B2B i cały czas ją udoskonalamy i rozwijamy. Zgłębisz ją podczas szkolenia i dzięki niej rozwiniesz umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i analityczne związane z własną skutecznością sprzedażową, ćwicząc je pod okiem doświadczonego trenera.   

  

Uporządkowany katalog narzędzi  

Wiemy, jak ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy czy procesach. Dlatego materiały dodatkowe zaprojektowaliśmy tak, aby realnie posłużyły do poprawy efektywności działań i procesów. Pokażemy Ci jak je stosować, aby szkolenie nie było tylko jednorazową inspiracją, ale wartościową zmianą mającą realny wpływ na wyniki sprzedażowe.

Po szkoleniu otrzymasz:

Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:

→ Materiał merytoryczny dotyczący Wise Selling System.
→ Arkusze wspomagające pracę wdrożeniową: szablon oferty, schemat i wskazówki jak budować Buyer Personę, schemat budowy wartości oferty, makietę do projektowania procesu sprzedaży.
→ Materiały dodatkowe wypracowane podczas szkolenia. 

To szkolenie jest częścią Wise Selling System

Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.

Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Co wpływa na cenę szkolenia?

Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.

Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise

Wszystkie szkolenia

Te marki zaufały


woda-dla-firmy-logo
future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
leanpassion-logo
alnor
lunching-crm
sherlock-waste-logo

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy