SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Negocjacje zDziałem Zakupów


Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Negocjacje zDziałem Zakupów


Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu poznasz przebieg procesów w dziale zakupów

Dowiesz się, co się składa na proces podejmowania decyzji zakupowych.

Zrozumiesz, jakie potrzeby, oczekiwania, KPI realizuje kupiec.

Poznasz metodykę pracy, techniki kupieckie, zasady prowadzenia analiz i negocjacji przez kupca.

Czy dział zakupów różni się od innych  kupujących w B2B?

Podczas szkolenia negocjacje z działem zakupów spora część czasu została przeznaczona na część warsztatową, ponieważ założeniem jest poznanie przez stronę sprzedającą działalności działu zakupów, bu ułatwić handlowcom kontakt z klientem w tym dziale.

Podczas warsztatu przeprowadzamy analizę procesu zakupowego w dziale zakupów oraz analizujemy sylwetkę kupca, sprawdzając w praktyce skuteczność lub brak podejmowanych przez kupców działań.  Mechanizmy technik kupieckich wywodzą się z psychologii i socjologii, więc dzięki ich analizie szkolenie dostarcza solidnej wiedzy psychologicznej z zakresu relacji biznesowej i negocjacji lub komunikacji w sytuacji zależności, jaka występuje między klientem i dostawcą.

W warsztatowej części szkolenia zdobytą wiedzę wdrażamy w życie sprawdzając skuteczność poznanych narzędzi w praktyce, podczas symulacji procesu zakupowego i negocjacji z lub w asyście profesjonalnego negocjatora.

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Negocjacji:

  • Spojrzysz na proces zakupowy z perspektywy klienta,
  • Dowiesz się jakie działania możesz podjąć, by skutecznie negocjować z działem zakupów,
  • Zwiększysz swobodę, zmniejszysz stres i zyskasz nową pewność siebie w kontaktach z grupą zawodową kupców.

W rezultacie, zaprojektujemy strategię Negocjacyjną, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Warsztaty dla wszystkich osób po stronie sprzedaży, które w życiu zawodowym stykają się z pracownikami działów zakupów klienta.

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Zajmujesz się sprzedażą, ale nie ofertujesz do działów zakupów Twoich klientów,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

Praktyczna wiedza

Dostaniesz wiedzę o działaniach działów zakupów pochodzącą z praktyki kupca korporacyjnego.

Efektywność

Wzrośnie efektywność kosztowa i procesowa Twojego zespołu handlowego w kontakcie z klientem korporacyjnym.

Plan

Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.

Agenda szkolenia z negocjacji z działem zakupów

Dzień Pierwszy

Jak przebiega proceszakupowy 

  • Kim są interesariusze każdego etapu procesu zakupu?
  • Jaka jest rola działu zakupów w firmie?
  • Omówienie zależności pomiędzy działem zakupów, a innymi działami w firmie.
  • Kto w organizacji podejmuje decyzje zakupowe?

Jak przygotować ofertę, by była atrakcyjna dla kupca

  • Jak przygotować ofertę, by była czytelna?
  • Jak aktywnie zwiększać atrakcyjność oferty w oczach klienta?
  • Zarządzanie strukturą należności: opex, capex, leasing operacyjny, leasing finansowy, konsygnacja, narzędzia do bezbolesnego wydłużania terminu płatności.

Dzień Drugi

Jak przygotować się i przeprowadzić negocjacje w działem zakupów

  • Omówienie technik negocjacyjnych,
  • Co to jest BATNA?
  • Jak przeprowadzić spotkanie negocjacyjne?
  • Omówienie obszarów negocjacyjnych.
  • Teoria negocjacji: ZOPA, BATNA, techniki negocjacyjne, socjotechniki, erystyka, perswazja, presja, nieeskalujące narzędzia negocjacyjne.

Jaka jest pożądana postawa handlowca? 

  • Jak budować relację i zaufanie z pracownikiem działu zakupów?
  • Jak rozmawiać, by wywoływać pozytywne emocje u klientów?
  • Jak reagować na nieczyste zagrania klienta?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Paweł Piechowiak

Konsultant, Trener Networkingu i Biznesu

Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise

Te marki zaufały


Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl