Szkolenie zamknięte

Skuteczne negocjacje


Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
Jak dobrze przygotować się do negocjacji?
Czym różnią się negocjacje zdalne od tradycyjnych?

DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

Po co Ci szkolenie „Skuteczne negocjacje”? 


Negocjacje w szybki sposób potrafią podnieść lub obniżyć rentowności usług czy produktów, które sprzedajesz. W ciągu jednej rozmowy negocjacyjnej możemy zaoszczędzić lub zarobić nawet kilka-kilkanaście procent wartości transakcji. Pomyśl o swoich ostatnich negocjacjach – ile straciłeś/zarobiłeś? Podczas szkolenia wypracujesz umiejętności niezbędne do prowadzenia elastycznych negocjacji realizowanych z szacunkiem do kontrahenta. W trakcie tego szkolenia podzielimy się z Tobą najlepszymi praktykami negocjacyjnymi, pokażemy, jak przygotować ofertę, tak aby była chętnie czytana przez kupców. Wszystko to zamknęliśmy w formie warstwowej, z minimalną ilością teorii dokładając elementy gier negocjacyjnych. 

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach negocjacji:

  • Spojrzysz na proces zakupowy z perspektywy klienta,
  • Dowiesz się jakie działania możesz podjąć, by skutecznie negocjować z działem zakupów,
  • Zwiększysz swobodę i pewność siebie w kontaktach z grupą zawodową kupców.

W rezultacie, zaprojektujemy strategię negocjacyjną, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.

Podczas 2-dniowego warsztatu poznasz przebieg procesów w dziale zakupów

poznasz-ikona

Spojrzysz na proces zakupowy z perspektywy klienta.

przygotujesz-ikona

Dowiesz się jakie działania możesz podjąć, by skutecznie negocjować z działem zakupów

nauczysz-ikona

Zwiększysz swobodę i pewność siebie w kontaktach z grupą zawodową kupców.

Dlaczego warto zainwestować w to szkolenie?

01

Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszego doświadczenia oraz współpracy z kilkuset klientami na rynku B2B

02

Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

03

Narzędzia

W trakcie szkolenia otrzymasz praktyczne narzędzia, które pomogą wdrażać poznaną wiedzę już dzień po szkoleniu.

04

Warsztatowa forma

Projektując szkolenia ograniczyliśmy ilość teorii do niezbędnego minimum i pracujemy w oparciu o realne przykłady z Twojej branży

05

Plan

Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu

Agenda szkolenia

Dzień Pierwszy

Jak przebiega proceszakupowy 

  • Kim są interesariusze każdego etapu procesu zakupu?
  • Jaka jest rola działu zakupów w firmie?
  • Omówienie zależności pomiędzy działem zakupów, a innymi działami w firmie.
  • Kto w organizacji podejmuje decyzje zakupowe?

Jak przygotować ofertę, by była atrakcyjna dla kupca

  • Jak przygotować ofertę, by była czytelna?
  • Jak aktywnie zwiększać atrakcyjność oferty w oczach klienta?
  • Zarządzanie strukturą należności: opex, capex, leasing operacyjny, leasing finansowy, konsygnacja, narzędzia do bezbolesnego wydłużania terminu płatności.

Dzień Drugi

Jak przygotować się i przeprowadzić negocjacje w działem zakupów

  • Omówienie technik negocjacyjnych,
  • Co to jest BATNA?
  • Jak przeprowadzić spotkanie negocjacyjne?
  • Omówienie obszarów negocjacyjnych.
  • Teoria negocjacji: ZOPA, BATNA, techniki negocjacyjne, socjotechniki, erystyka, perswazja, presja, nieeskalujące narzędzia negocjacyjne.

Jaka jest pożądana postawa handlowca? 

  • Jak budować relację i zaufanie z pracownikiem działu zakupów?
  • Jak rozmawiać, by wywoływać pozytywne emocje u klientów?
  • Jak reagować na nieczyste zagrania klienta?
  • Jak obronić cenę i swoją marże? 
  • Gra negocjacyjna.

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat?


Diagnoza sytuacji

  • Diagnozujemy sytuację biznesową organizacji
  • Rozpoznajemy cele 
  • Definiujemy główne problemy i wyzwania organizacji w zakresie szkoleń
  • Ustalamy wstępne założenia szkoleniowe

Badanie potrzeb

  • Definiujemy potrzeby szkoleniowe osób zlecających szkolenie
  • Prowadzimy fokusowe badanie potrzeb wśród uczestników szkolenia
  • Zbieramy materiał stanowiący bazę pod budowę programu szkoleniowego
  • Analizujemy obecny poziom wiedzy uczestników
  • Ustalamy formułę szkoleniową (online/ stacjonarnie)

Budowa programu szkoleniowego

  • Ustalamy końcowy zakres szkolenia 
  • Dobieramy formy edukacyjne wykorzystywane podczas szkolenia
  • Konsultujemy program wspólnie z klientem 
  • Planujemy proces szkoleniowy

Planowanie realizacji

  • Planujemy proces wdrożenia 
  • Budujemy harmonogram szkoleń 
  • Ustalamy ostateczne warunki
  • Dobieramy trenera

Realizacja programu

Prowadźmy sesje szkoleniowe zgodnie z harmonogramem


Ewaluacja programu

  • Badamy satysfakcje uczestników 
  • Sprawdzamy poziom realizacji celów szkoleniowych 
  • Weryfikujemy poziom realizacji założeń przed szkoleniowych

Kto poprowadzi szkolenie?

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B,
Trener Biznesu

Oskar Kazibudzki

Konsultant sprzedaży i marketingu B2B

Michał Balcerzak

Konsultant,
Trener sprzedaży

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black