Szkolenie | Warsztat zamknięty

Negocjacje z działem zakupów


Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?

Czas trwania: 2 DNI

DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SELLWISE Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

Podczas 2-dniowego warsztatu poznasz przebieg

procesów w dziale zakupów

Dowiesz się, co się składa na proces podejmowania decyzji zakupowych.

Zrozumiesz, jakie potrzeby, oczekiwania, KPI realizuje kupiec.

Poznasz metodykę pracy, techniki kupieckie, zasady prowadzenia analiz i negocjacji przez kupca.

Czy dział zakupów różni się od innych kupujących w B2B?

Negocjacje z działem zakupów to szkolenie z obszerną częścią warsztatową, którego założeniem jest poznanie przez stronę sprzedającą warsztatu pracy strony kupującej i ułatwienie handlowcom kontaktu z przedstawicielami klienta.

Podczas analizy zależności działu zakupów w organizacji klienta, procesu zakupowego i potrzeb jego interesariuszy, docieramy do potrzeb organizacji, które podczas postępowania zakupowego i negocjacji stara się zaspokoić kupiec. Jednocześnie ponieważ nie sposób nie wziąć pod uwagę osobowości kupca, analizujemy jego sylwetkę pod kątem behawioralnym, sprawdzając w praktyce skuteczność lub jej brak podejmowanych przez kupców działań. Mechanizmy technik kupieckich wywodzą się z psychologii i socjologii, więc dzięki ich analizie szkolenie dostarcza solidnej wiedzy psychologicznej z zakresu relacji biznesowej i negocjacji lub komunikacji w sytuacji zależności, jaka występuje między klientem i dostawcą.

W warsztatowej części szkolenia zdobytą wiedzę wdrażamy w życie sprawdzając skuteczność poznanych narzędzi w praktyce, podczas symulacji procesu zakupowego i negocjacji z lub w asyście profesjonalnego negocjatora.

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Negocjacji:

  • Zyskasz obraz tego, co dzieje się po stronie Klienta,
  • Dowiesz się jakie konkretnie działania możesz podjąć w relacji z kupcem, by Twoja szansa na sprzedaż wzrosła,
  • Zwiększysz swobodę, zmniejszysz stres i zyskasz nową pewność siebie w kontaktach z grupą zawodową kupców.

W rezultacie, zaprojektujemy strategię Negocjacyjną, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Warsztaty dla wszystkich osób po stronie sprzedaży, które w życiu zawodowym stykają się z pracownikami działów zakupów klienta.
DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Zajmujesz się sprzedażą, ale nie ofertujesz do działów zakupów Twoich klientów.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?


Efektywność

Wzrośnie efektywność kosztowa i procesowa Twojego zespołu handlowego w kontakcie z klientem korporacyjnym.

Wiedza

Dostaniesz wiedzę o działaniach działów zakupów pochodzącą z praktyki kupca korporacyjnego.

Proces

Ze szkolenia wyjdziesz z pakietem działań, które możesz podjąć od razu, aby usprawnić współpracę z klientami.

Agenda


Dzień pierwszy

Jak przebiega proces zakupowy Twojego klienta?

  • Kim są interesariusze każdego etapu procesu zakupu i potencjalnej współpracy z klientem?
  • Rola działu zakupów w firmie
  • Mapa zależności zakupów z innymi działami
  • Persona kupca. Rola, KPI, potrzeby, cele, strategie, metody
  • Kto podejmuje decyzje zakupowe?

Jak powstaje, co zawiera, czego nie zawiera i z jakiego powodu, zapytanie ofertowe

  • Jak sporządzić ofertę, by była dobrze czytelna dla kupca?
  • Jak przebiega zakupowa analiza rynku i przygotowanie strategii negocjacyjnej?
  • Jak możesz aktywnie zwiększać atrakcyjność swojej oferty w oczach kupca?
  • Zarządzanie strukturą należności: opex, capex, leasing operacyjny, leasing finansowy, konsygnacja, narzędzia do bezbolesnego wydłużania terminu płatności

Dzień drugi

Negocjacje – gry negocjacyjne, symulacje, case studies.

  • Teoria negocjacji: ZOPA, BATNA, techniki negocjacyjne, socjotechniki, erystyka, perswazja, presja, nieeskalujące narzędzia negocjacyjne.

Jak widzi Cię kupiec: rola i pożądana postawa handlowca

  • Techniki negocjacji kupieckich i metody profesjonalnego reagowania.
  • Nieeskalujące techniki negocjacyjne
  • Jak budować relację i zaufanie z pracownikiem działu zakupów?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?


Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej

Propozycja oferty rozwojowej ze strony Sellwise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

O prowadzących

Paweł Piechowiak

Konsultant, Trener Networkingu i Biznesu

Od kilkunastu lat jego praca polega na pomocy, we wprowadzaniu rozwiązań, usprawniając generowanie przychodu w firmach. Doświadczenie sprzedażowe i menadżerskie zdobywał w pracy korporacyjnej i ogólnopolskich firmach z szeroko pojętego rynku finansowego. Sprzedawał, prowadził zespoły sprzedażowe, zarządzał zespołem wsparcia sprzedaży, rekrutował, doradzał technicznie i prawnie (nieruchomości), prowadził zespoły sprzedażowe. Z wykształcenia prawnik, trener biznesu, rzeczoznawca majątkowy, pośrednik w obrocie nieruchomościami. Absolwent licznych szkół menedżerskich i sprzedażowych.

Kamila Jakubowska

Konsultant, Trener Negocjacji i Ekspert ds. Zakupów

16 lat negocjowała dla międzynarodowych firm. Gdy przyszła pora na zmianę – zdecydowała się dzielić się wiedzą, jak negocjować konstruktywnie i budować relacje. Fascynatka roli emocji w negocjacjach biznesowych i komunikacji w nurcie porozumienia bez przemocy (NVC). Prowadzi szkolenia w zakresie negocjacji, komunikacji i budowania relacji biznesowych.

Zaufali nam


Szkolenia prowadzone przez Sellwise dostarczają konkretną wiedzę, którą można zastosować już na drugi dzień. Przekłada się to na bardzo szybkie, mierzalne efekty w biznesie. Rekomenduję bez wahania!

Marcin Sojka

Owner at Sales HR

Szkolenie przyniosło szybkie, wymierne korzyści, a oparte było na innowacyjnych trendach w sprzedaży z domieszką Artificial Intelligence. Gorąco polecam.

Gabriela Niewiadomska

Dyrektor sprzedaży w Reklamowe 24

Brałem udział w wielu szkoleniach, które okazały się bezwartościowe. W przypadku Sellwise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Gorąco polecam!

Karol Góralski

CEO w wodadlafirmy.pl

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!


  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie do twoich potrzeb



Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Dane firmy



SELLWISE.pl

NIP: PL9691542196

Wystawiamy faktury VAT i VAT UE

Działamy na terenie całej Europy

E-Mail

kontakt@sellwise.pl

Telefon

+48 537 222 221