SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Negocjacje zDziałem Zakupów


Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Negocjacje zDziałem Zakupów


Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu poznasz przebieg procesów w dziale zakupów

Dowiesz się, co się składa na proces podejmowania decyzji zakupowych.

Zrozumiesz, jakie potrzeby, oczekiwania, KPI realizuje kupiec.

Poznasz metodykę pracy, techniki kupieckie, zasady prowadzenia analiz i negocjacji przez kupca.

Czy dział zakupów różni się od innych  kupujących w B2B?

Negocjacje z działem zakupów to szkolenie z obszerną częścią warsztatową, którego założeniem jest poznanie przez stronę sprzedającą warsztatu pracy strony kupującej i ułatwienie handlowcom kontaktu z przedstawicielami klienta.

Podczas analizy zależności działu zakupów w organizacji klienta, procesu zakupowego i potrzeb jego interesariuszy, docieramy do potrzeb organizacji, które podczas postępowania zakupowego i negocjacji stara się zaspokoić kupiec. Jednocześnie ponieważ nie sposób nie wziąć pod uwagę osobowości kupca, analizujemy jego sylwetkę pod kątem behawioralnym, sprawdzając w praktyce skuteczność lub jej brak podejmowanych przez kupców działań. Mechanizmy technik kupieckich wywodzą się z psychologii i socjologii, więc dzięki ich analizie szkolenie dostarcza solidnej wiedzy psychologicznej z zakresu relacji biznesowej i negocjacji lub komunikacji w sytuacji zależności, jaka występuje między klientem i dostawcą.

W warsztatowej części szkolenia zdobytą wiedzę wdrażamy w życie sprawdzając skuteczność poznanych narzędzi w praktyce, podczas symulacji procesu zakupowego i negocjacji z lub w asyście profesjonalnego negocjatora.

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Negocjacji:

  • Zyskasz obraz tego, co dzieje się po stronie Klienta,
  • Dowiesz się jakie konkretnie działania możesz podjąć w relacji z kupcem, by Twoja szansa na sprzedaż wzrosła,
  • Zwiększysz swobodę, zmniejszysz stres i zyskasz nową pewność siebie w kontaktach z grupą zawodową kupców.

W rezultacie, zaprojektujemy strategię Negocjacyjną, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Warsztaty dla wszystkich osób po stronie sprzedaży, które w życiu zawodowym stykają się z pracownikami działów zakupów klienta.

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Zajmujesz się sprzedażą, ale nie ofertujesz do działów zakupów Twoich klientów,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

Praktyczna wiedza

Dostaniesz wiedzę o działaniach działów zakupów pochodzącą z praktyki kupca korporacyjnego.

Efektywność

Wzrośnie efektywność kosztowa i procesowa Twojego zespołu handlowego w kontakcie z klientem korporacyjnym.

Plan

Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.

Agenda szkolenia z negocjacji z działem zakupów

Dzień Pierwszy

Jak przebiega proceszakupowy Twojego klienta

  • Kim są interesariusze każdego etapu procesu zakupu i potencjalnej współpracy z klientem?
  • Rola działu zakupów w firmie
  • Mapa zależności zakupów z innymi działami
  • Persona kupca. Rola, KPI, potrzeby, cele, strategie, metody
  • Kto podejmuje decyzje zakupowe?

Jak powstaje, co zawiera, czego nie zawiera iz jakiego powodu, zapytanie ofertowe

  • Jak sporządzić ofertę, by była dobrze czytelna dla kupca?
  • Jak przebiega zakupowa analiza rynku i przygotowanie strategii negocjacyjnej?
  • Jak możesz aktywnie zwiększać atrakcyjność swojej oferty w oczach kupca?
  • Zarządzanie strukturą należności: opex, capex, leasing operacyjny, leasing finansowy, konsygnacja, narzędzia do bezbolesnego wydłużania terminu płatności.

Dzień Drugi

Negocjacjegry negocjacyjne, symulacje, case studies.

  • Teoria negocjacji: ZOPA, BATNA, techniki negocjacyjne, socjotechniki, erystyka, perswazja, presja, nieeskalujące narzędzia negocjacyjne.

Jak widzi Cię kupiec:rola i pożądana postawa handlowca

  • Techniki negocjacji kupieckich i metody profesjonalnego reagowania.
  • Nieeskalujące techniki negocjacyjne
  • Jak budować relację i zaufanie z pracownikiem działu zakupów?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Paweł Piechowiak

Konsultant, Trener Networkingu i Biznesu

Kamila Jakubowska

Konsultant, Trener Negocjacji i Ekspert ds. Zakupów

Te marki zaufały


Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie doTwoich potrzeb

Dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy