SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Negocjacje zDziałem Zakupów
Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Negocjacje zDziałem Zakupów
Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu poznasz przebieg procesów w dziale zakupów
Dowiesz się, co się składa na proces podejmowania decyzji zakupowych.
Zrozumiesz, jakie potrzeby, oczekiwania, KPI realizuje kupiec.
Poznasz metodykę pracy, techniki kupieckie, zasady prowadzenia analiz i negocjacji przez kupca.
Czy dział zakupów różni się od innych kupujących w B2B?
Negocjacje z działem zakupów to szkolenie z obszerną częścią warsztatową, którego założeniem jest poznanie przez stronę sprzedającą warsztatu pracy strony kupującej i ułatwienie handlowcom kontaktu z przedstawicielami klienta.
Podczas analizy zależności działu zakupów w organizacji klienta, procesu zakupowego i potrzeb jego interesariuszy, docieramy do potrzeb organizacji, które podczas postępowania zakupowego i negocjacji stara się zaspokoić kupiec. Jednocześnie ponieważ nie sposób nie wziąć pod uwagę osobowości kupca, analizujemy jego sylwetkę pod kątem behawioralnym, sprawdzając w praktyce skuteczność lub jej brak podejmowanych przez kupców działań. Mechanizmy technik kupieckich wywodzą się z psychologii i socjologii, więc dzięki ich analizie szkolenie dostarcza solidnej wiedzy psychologicznej z zakresu relacji biznesowej i negocjacji lub komunikacji w sytuacji zależności, jaka występuje między klientem i dostawcą.
W warsztatowej części szkolenia zdobytą wiedzę wdrażamy w życie sprawdzając skuteczność poznanych narzędzi w praktyce, podczas symulacji procesu zakupowego i negocjacji z lub w asyście profesjonalnego negocjatora.
Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Negocjacji:
- Zyskasz obraz tego, co dzieje się po stronie Klienta,
- Dowiesz się jakie konkretnie działania możesz podjąć w relacji z kupcem, by Twoja szansa na sprzedaż wzrosła,
- Zwiększysz swobodę, zmniejszysz stres i zyskasz nową pewność siebie w kontaktach z grupą zawodową kupców.
W rezultacie, zaprojektujemy strategię Negocjacyjną, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Warsztaty dla wszystkich osób po stronie sprzedaży, które w życiu zawodowym stykają się z pracownikami działów zakupów klienta.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Zajmujesz się sprzedażą, ale nie ofertujesz do działów zakupów Twoich klientów,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Dostaniesz wiedzę o działaniach działów zakupów pochodzącą z praktyki kupca korporacyjnego.
Efektywność
Wzrośnie efektywność kosztowa i procesowa Twojego zespołu handlowego w kontakcie z klientem korporacyjnym.
Plan
Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.
Agenda szkolenia z negocjacji z działem zakupów
Dzień Pierwszy
Jak przebiega proceszakupowy Twojego klienta
- Kim są interesariusze każdego etapu procesu zakupu i potencjalnej współpracy z klientem?
- Rola działu zakupów w firmie
- Mapa zależności zakupów z innymi działami
- Persona kupca. Rola, KPI, potrzeby, cele, strategie, metody
- Kto podejmuje decyzje zakupowe?
Jak powstaje, co zawiera, czego nie zawiera iz jakiego powodu, zapytanie ofertowe
- Jak sporządzić ofertę, by była dobrze czytelna dla kupca?
- Jak przebiega zakupowa analiza rynku i przygotowanie strategii negocjacyjnej?
- Jak możesz aktywnie zwiększać atrakcyjność swojej oferty w oczach kupca?
- Zarządzanie strukturą należności: opex, capex, leasing operacyjny, leasing finansowy, konsygnacja, narzędzia do bezbolesnego wydłużania terminu płatności.
Dzień Drugi
Negocjacjegry negocjacyjne, symulacje, case studies.
- Teoria negocjacji: ZOPA, BATNA, techniki negocjacyjne, socjotechniki, erystyka, perswazja, presja, nieeskalujące narzędzia negocjacyjne.
Jak widzi Cię kupiec:rola i pożądana postawa handlowca
- Techniki negocjacji kupieckich i metody profesjonalnego reagowania.
- Nieeskalujące techniki negocjacyjne
- Jak budować relację i zaufanie z pracownikiem działu zakupów?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie „Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały












Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl
Dopasujemy szkolenie doTwoich potrzeb
Dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL9691542196
Działamy na terenie całej Europy