SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
MarketingB2B w MŚP
Jak ułożyć Marketing B2B w małej i średniej firmie?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE
MarketingB2B w MŚP
Jak ułożyć Marketing B2B w małej i średniej firmie?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie strategię marketingu B2B
Poznasz cechy skutecznej strategii marketingu w B2B.
Przygotujesz szkic strategii marketingowej B2B dla swojej firmy.
Nauczysz się samodzielnie prowadzić i egzekwować działania marketingowe.
Po co Ci marketing B2B?
Coraz częściej zdarza się, że kiedy działania handlowców zawodzą, jedynym ratunkiem dla firmy jest poprawnie ułożony marketing B2B. Sprawia on, że klienci są w stanie sami nas odnaleźć i zgłosić się z potrzebą w idealnym momencie. To skraca proces sprzedaży, obniża koszt pozyskania klienta i generuje znacznie wyższą konwersję działań handlowych.
O Marketingu B2B, można posłuchać w naszym podcaście. W dwóch odcinkach opowiedzieliśmy o podstawach oraz odpowiedzieliśmy na pytania słuchaczy. Przesłuchanie obu tych odcinków może pokazać czy firmie potrzebny byłby warsztat rozszerzający te informacje.
NSM 042: Marketing B2B – jak zacząć w małej i średniej firmie?
Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach budowania strategii marketingowej:
- Mapowanie procesu zakupu i zadań w tym procesie,
- Segmentacja klientów,
- Sposoby dotarcia do klientów,
- Content Marketing,
- Pozycjonowanie i budowanie strony www.
W rezultacie, zaprojektujemy strategię marketingową, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla marketerów pracujących na rynku B2B,
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
- Dla właścicieli i zarządów firm.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Twoim odbiorcą są klienci B2C,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.
Oszczędności
Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Plan
Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.
Agenda szkolenia z marketingu B2B w MŚP
Dzień Pierwszy
Zasadymarketingu B2B
- Czym jest Marketing B2B i czym się różni od B2C?
- Co to znaczy „strategia marketingowa”?
- Jakie są przykłady skutecznie wdrożonego Marketingu B2B?
- Jaką rolę odgrywa Content Marketing w B2B?
Mapowanie ścieżkizakupu
- Jak wygląda proces zakupu w B2B?
- Jakie działania wykonuje klient w swoim procesie zakupu?
- Które etapy procesu zakupu są dla klienta najtrudniejsze?
- Jak Marketing powinien dopasować się do procesu zakupu?
Dzień Drugi
Contentmarketing
- Jak tworzyć treści dla różnych etapów lejka?
- Jakie formy pasują do Twojej firmy?
- Jak tworzyć treści tanio i regularnie?
- Jakie CTA tworzyć w określonych etapach lejka?
WWW, SEO i IT
- Jak zbudować stronę www wspierającą strategię marketingową?
- Jak pozycjonować stronę (współpraca z agencjami i samodzielnie)?
- Jakie narzędzia IT ułatwiają pracę w marketingu?
- Jak pomóc sobie poprzez Marketing Automation?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcja oferty rozwojowej...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR