SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

MarketingB2B w MŚP


Jak ułożyć Marketing B2B w małej i średniej firmie?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SZKOLENIE

MarketingB2B w MŚP


Jak ułożyć Marketing B2B w małej i średniej firmie?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie strategię marketingu B2B

Poznasz cechy skutecznej strategii marketingu w B2B.

Przygotujesz szkic strategii marketingowej B2B dla swojej firmy.

Nauczysz się samodzielnie prowadzić i egzekwować działania marketingowe.

Po co Ci marketing B2B?

Coraz częściej zdarza się, że kiedy działania handlowców zawodzą, jedynym ratunkiem dla firmy jest poprawnie ułożony marketing B2B. Sprawia on, że klienci są w stanie sami nas odnaleźć i zgłosić się z potrzebą w idealnym momencie. To skraca proces sprzedaży, obniża koszt pozyskania klienta i generuje znacznie wyższą konwersję działań handlowych.

O Marketingu B2B, można posłuchać w naszym podcaście. W dwóch odcinkach opowiedzieliśmy o podstawach oraz odpowiedzieliśmy na pytania słuchaczy. Przesłuchanie obu tych odcinków może pokazać czy firmie potrzebny byłby warsztat rozszerzający te informacje.

NSM 042: Marketing B2B – jak zacząć w małej i średniej firmie?

NSM 043: Marketing B2B – Q&A

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach budowania strategii marketingowej:

  • Mapowanie procesu zakupu i zadań w tym procesie,
  • Segmentacja klientów,
  • Sposoby dotarcia do klientów,
  • Content Marketing,
  • Pozycjonowanie i budowanie strony www.

W rezultacie, zaprojektujemy strategię marketingową, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla marketerów pracujących na rynku B2B,
  • Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
  • Dla właścicieli i zarządów firm.

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Twoim odbiorcą są klienci B2C,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.

Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

Plan

Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.

Agenda szkolenia z marketingu B2B w MŚP

Dzień Pierwszy

Zasadymarketingu B2B

  • Czym jest Marketing B2B i czym się różni od B2C?
  • Co to znaczy „strategia marketingowa”?
  • Jakie są przykłady skutecznie wdrożonego Marketingu B2B?
  • Jaką rolę odgrywa Content Marketing w B2B?

Mapowanie ścieżkizakupu

  • Jak wygląda proces zakupu w B2B?
  • Jakie działania wykonuje klient w swoim procesie zakupu?
  • Które etapy procesu zakupu są dla klienta najtrudniejsze?
  • Jak Marketing powinien dopasować się do procesu zakupu?

Dzień Drugi

Contentmarketing

  • Jak tworzyć treści dla różnych etapów lejka?
  • Jakie formy pasują do Twojej firmy?
  • Jak tworzyć treści tanio i regularnie?
  • Jakie CTA tworzyć w określonych etapach lejka?

WWW, SEO iIT

  • Jak zbudować stronę www wspierającą strategię marketingową?
  • Jak pozycjonować stronę (współpraca z agencjami i samodzielnie)?
  • Jakie narzędzia IT ułatwiają pracę w marketingu?
  • Jak pomóc sobie poprzez Marketing Automation?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise

Karol Kieżel

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Te marki zaufały


Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie doTwoich potrzeb

Dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy