SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

MarketingB2B w MŚP


Jak ułożyć Marketing B2B w małej i średniej firmie?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
uslugi_ikona_b2b-marketing

SZKOLENIE

MarketingB2B w MŚP


Jak ułożyć Marketing B2B w małej i średniej firmie?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
uslugi_ikona_b2b

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu stworzysz dla siebie strategię marketingu B2B

poznasz-ikona

Poznasz cechy skutecznej strategii marketingu w B2B.

przygotujesz-ikona

Przygotujesz szkic strategii marketingowej B2B dla swojej firmy.

nauczysz-ikona

Nauczysz się samodzielnie prowadzić i egzekwować działania marketingowe.

Po co Ci marketing B2B?

Coraz częściej zdarza się, że kiedy działania handlowców zawodzą, jedynym ratunkiem dla firmy jest poprawnie ułożony marketing B2B. Sprawia on, że klienci są w stanie sami nas odnaleźć i zgłosić się z potrzebą w idealnym momencie. To skraca proces sprzedaży, obniża koszt pozyskania klienta i generuje znacznie wyższą konwersję działań handlowych.

O Marketingu B2B, można posłuchać w naszym podcaście. W dwóch odcinkach opowiedzieliśmy o podstawach oraz odpowiedzieliśmy na pytania słuchaczy. Przesłuchanie obu tych odcinków może pokazać czy firmie potrzebny byłby warsztat rozszerzający te informacje.

NSM 042: Marketing B2B – jak zacząć w małej i średniej firmie?

NSM 043: Marketing B2B – Q&A

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach budowania strategii marketingowej:

  • Mapowanie procesu zakupu i zadań w tym procesie,
  • Segmentacja klientów,
  • Sposoby dotarcia do klientów,
  • Content Marketing,
  • Pozycjonowanie i budowanie strony www.

W rezultacie, zaprojektujemy strategię marketingową, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla marketerów pracujących na rynku B2B,
  • Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
  • Dla właścicieli i zarządów firm.
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Twoim odbiorcą są klienci B2C,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

wiedza-ikona
Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.

oszczedzanie-ikona
Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

plan-ikona
Plan

Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.

Agenda szkolenia z marketingu B2B w MŚP

Dzień Pierwszy

Zasadymarketingu B2B

  • Czym jest Marketing B2B i czym się różni od B2C?
  • Co to znaczy „strategia marketingowa”?
  • Jakie są przykłady skutecznie wdrożonego Marketingu B2B?
  • Jaką rolę odgrywa Content Marketing w B2B?

Mapowanie ścieżkizakupu

  • Jak wygląda proces zakupu w B2B?
  • Jakie działania wykonuje klient w swoim procesie zakupu?
  • Które etapy procesu zakupu są dla klienta najtrudniejsze?
  • Jak Marketing powinien dopasować się do procesu zakupu?

Dzień Drugi

Contentmarketing

  • Jak tworzyć treści dla różnych etapów lejka?
  • Jakie formy pasują do Twojej firmy?
  • Jak tworzyć treści tanio i regularnie?
  • Jakie CTA tworzyć w określonych etapach lejka?

WWW, SEO i IT

  • Jak zbudować stronę www wspierającą strategię marketingową?
  • Jak pozycjonować stronę (współpraca z agencjami i samodzielnie)?
  • Jakie narzędzia IT ułatwiają pracę w marketingu?
  • Jak pomóc sobie poprzez Marketing Automation?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Karol Kieżel

Konsultant, Trener i Marketing Manager

nina-rybinska
Nina Rybińska

Konsultant, Trener i Marketing Manager

Joanna Misiak

Konsultant,
Trener i Marketing Manager

Te marki nam zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
wkret-met
alnor
nowodvorski
wpc
seko
trenkwalder