SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Lider
Przyszłości
Jak budować zaangażowane w swoją pracę zespoły sprzedażowe?
Jak podnosić efektywność pracy swoich handlowców?
Jak eliminować z pracy menadżera mikrozarządzanie i zyskać czas na faktyczną pracę ze swoim zespołem?
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Lider
Przyszłości
Jak budować zaangażowane w swoją pracę zespoły sprzedażowe?
Jak podnosić efektywność pracy swoich handlowców?
Jak eliminować z pracy menadżera mikrozarządzanie i zyskać czas na faktyczną pracę ze swoim zespołem?
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas szkolenia przyjrzysz się z bliska wartości jaką daje budowanie zespołów i całych firm
Stworzysz własną (dostosowaną do Ciebie) checklistę rzeczy, które możesz robić, aby budować zaangażowane i efektywne zespoły.
Poznasz konkretne metody i techniki wspierające budowanie zaufania w zespole i w firmie.
Dowiesz się czym jest zaufanie oraz jakie korzyści – w tym ekonomiczne – osiągają zespoły i firmy opierające swoje funkcjonowanie na tej wartości.
Kim jest współczesny lider?
Współcześni liderzy zdają sobie sprawę, że niski poziom efektywności i zaangażowania pracowników zwiastuje straty i widzą potrzebę zmiany. Niestety tego najczęściej nie robią, bo większość nie wie do końca jak ani od czego zacząć. Popularne stały się benefity pracownicze, czyli dokładanie kolejnych korzyści finansowych, które realnie i długoterminowo podnoszą koszty, lecz działają krótkoterminowo i nie przynoszą oczekiwanych rezultatów w długim okresie czasu. To droga donikąd. Rozwiązaniem może być praca nad kulturą organizacyjną, atmosferą w zespole, ogólnym dobrostanem pracowniczym, jednak nie w oparciu o kolejne zachęty materialne, ale o głębokie zmiany w tym jak tworzymy relacje w firmie z naszymi pracownikami i jak wpływamy na to jak się w tej firmie czy zespole czują.
Przesłuchaj dwa odcinki naszego podcastu rozszerzające tematykę efektywnego zarządzania.
NSM 048: Zaufanie w firmie a wyniki sprzedaży (Gość: Mateusz Zapart)
Na warsztacie powiemy o budowaniu zaufania w organizacji w oparciu o:
- Poziom rotacji pracowników w firmie,
- Innowacje i prędkość rozwoju firmy,
- Kulturę organizacyjną firmy,
- Twoją postawę, zachowanie i komunikaty kierowane w stronę zespołu,
- Błędy, których należy unikać.
W rezultacie stworzysz własny plan, który pomoże Ci budować zaangażowane i efektywne zespoły sprzedażowe.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży,
- Dla właścicieli firm planujących stworzenie zespołu lub działu handlowego.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Wolisz zarządzać sprzedażą prostymi metodami typu kij i marchewka,
- Nie lubisz ludzi i nie chcesz z nimi nawiązywać relacji,
- Nie ufasz ludziom i uważasz, że każdy chce Cię tylko wykorzystać lub oszukać.
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Dostaniesz konkretną wiedzę do wykorzystania w Twoich codziennych działaniach.
Umiejętności
Rozwiniesz swoje kompetencje menedżerskie o bardzo unikalne umiejętności: zarządzania przez wartości, w szczególności zaufanie.
Plan
Na szkoleniu wypracujemy konkretne rozwiązania (checklistę) dopasowane do Twojej osobowości (zgodne z Tobą).
Agenda szkolenia lider przyszłości
O roli zaufania w organizacjach –
omówienie raportów i case study
- Jak wysoki poziom zaufania między pracownikami wpływa rezultaty działu i firmy?
- Jak ograniczyć poziom rotacji i zatrzymać wartościowych pracowników w firmie?
- Co ma wspólnego zaufanie z innowacyjnością i prędkością rozwoju firmy?
- Jak dzięki zarządzaniu zaufaniem można osiągnąć przewagę konkurencyjną?
- Czy zaufanie może być częścią kultury organizacyjnej firmy?
Techniki
budowania zaufania
- Jakie zachowania wspierają budowanie zaufania?
- Jakie komunikaty sprawiają, że inni chcą Ci ufać?
- Jak długo trwa budowanie zaufania i jak można to przyśpieszyć?
- Jak można szybko stracić zaufanie i jakich błędów unikać chcąc zarządzać zespołem lub firmą w oparciu o zaufanie?
Wypracowanie własnych pomysłów na
kreatywną sprzedaż
- Docelowa praca warsztatowa na poznanych wcześniej technikach.
- Wypracowanie własnych pomysłów na wdrożenie zarządzania zaufaniem w swoim dziale lub firmie.
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcja oferty rozwojowej
...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe
...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl