SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Konflikt


Jak postępować z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym w czasie konfliktu?
Jak bardzo rozwojowy, może być zabezpieczony konflikt?
Jak przetrwać konflikt, unikając i nie doświadczając przemocy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Konflikt


Jak postępować z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym w czasie konfliktu?
Jak bardzo rozwojowy, może być zabezpieczony konflikt?
Jak przetrwać konflikt, unikając i nie doświadczając przemocy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego szkolenia nauczysz się traktować konflikt jako element rozwoju

Poznasz metody stosowane przez specjalistów z misji zagranicznych UN i NATO w celu opanowania eskalacji konfliktu.

Dowiesz się jak rozwiązywać konflikty bez agresji w myśl zasady Win-Win.

Nauczysz się jak zarządzać konfliktem w organizacji.

Jak działa konflikt?

Konflikt jest nieodłącznym elementem funkcjonowania w grupie. Prędzej czy później sytuacje konfliktowe pojawiają się w każdym, nawet najlepiej zgranym zespole. Niedostrzeżone lub ignorowane mogą eskalować do trudno wyobrażalnych rozmiarów. Konflikt pozostawiony bez opieki staje się niebezpieczny, a oparty o pewne fundamenty nawet nierozwiązywalny. Metody pracy nad konfliktem są poparte wieloma doświadczeniami i dzięki ludziom otwartym na porozumienie jest coraz więcej doświadczeń pozytywnych! Aby poprawić komunikację w organizacji, zespole, społeczności czy rodzinie, powinniśmy dysponować szeregiem narzędzi stworzonych w celu zamieniania konfliktu na szanse rozwoju relacji.

Na warsztacie powiemy o tym, jak konflikt może być elementem budowania relacji, opierając się na:

  • Wyjaśnieniu jaka jest jego geneza,
  • Omówieniu stopni eskalacji konfliktu,
  • Przedstawieniu jak można budować porozumienie nieoparte na przemocy,
  • Zbadaniu układu idealnego Win-Win,
  • Narzędziach ułatwiających rozwiązywanie konfliktów.

W rezultacie dowiesz się jak sobie radzić w sytuacjach konfliktowych i poprawisz komunikację w organizacji i nie tylko.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla osób pracujących w zespołach, zarówno stacjonarnych jak i rozproszonych,
  • Osób zarządzających zespołami,
  • Handlowców, kupców, członków zespołów wsparcia itp.

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Jesteś zawodowym negocjatorem i pracujesz w policji, wojsku, służbie dyplomatycznej,
  • Masz doktorat z psychologii i komunikacji społecznej,
  • Mieszkasz na środku niczego, a żywego człowieka widziałeś nie dawniej niż osiemnaście miesięcy temu.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, dzięki której odkryjesz sposoby na rozwiązywanie konfliktów bez użycia agresji.

Oszczędności

Zaoszczędzisz czas i pieniądze na błędach wynikających z błędnej komunikacji, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

Narzędzia

Otrzymasz narzędzia do budowania poprawnej komunikacji w sytuacjach konfliktowych.

Agenda szkolenia z konfliktu

Dzień Pierwszy

Wprowadzenie

  • Skąd bierze się konflikt?
  • Jakie wyróżniamy stopnie eskalacji konfliktu?

Następstwakonfliktu

  • Jakie skutki przynosi eskalacja konfliktu?
  • Jak budować porozumienie bez przemocy?

Dzień Drugi

Zarządzaniekonfliktem

  • Kto buduje układ idealny Win-Win?
  • Jak zarządzać konfliktem w organizacjach?

Jakich narzędzi używaćpodczas konfliktu?

  • Jakie wyróżniamy poziomy percepcji w konfliktach?
  • Które narzędzie wybrać? Negocjacje? Mediacje? Konfrontacje?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Paweł Piechowiak

Konsultant, Trener Networkingu i Biznesu

Te marki zaufały


Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie doTwoich potrzeb

Dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy