Szkolenie | Warsztat zamknięty

Konflikt


Jak postępować z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym w czasie konfliktu?Jak bardzo rozwojowy, może być zabezpieczony konflikt?Jak przetrwać konflikt, unikając i nie doświadczając przemocy?

Czas trwania: 2 DNI

DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SELLWISE Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

Podczas 2-dniowego szkolenia nauczysz się traktować

konflikt jako element rozwoju

Poznasz metody stosowane przez specjalistów z misji zagranicznych UN i NATO w celu opanowania eskalacji konfliktu.

Dowiesz się jak rozwiązywać konflikty bez agresji w myśl zasady Win-Win.

Nauczysz się jak zarządzać konfliktem w organizacji.

Jak działa konflikt?

Konflikt jest nieodłącznym elementem funkcjonowania w grupie. Prędzej czy później sytuacje konfliktowe pojawiają się w każdym, nawet najlepiej zgranym zespole. Niedostrzeżone lub ignorowane mogą eskalować do trudno wyobrażalnych rozmiarów. Konflikt pozostawiony bez opieki staje się niebezpieczny, a oparty o pewne fundamenty nawet nierozwiązywalny. Metody pracy nad konfliktem są poparte wieloma doświadczeniami i dzięki ludziom otwartym na porozumienie jest coraz więcej doświadczeń pozytywnych! Aby poprawić komunikację w organizacji, zespole, społeczności czy rodzinie, powinniśmy dysponować szeregiem narzędzi stworzonych w celu zamieniania konfliktu na szanse rozwoju relacji.

Na warsztacie powiemy o tym, jak konflikt może być elementem budowania relacji, opierając się na:

  • Wyjaśnieniu jaka jest jego geneza,
  • Omówieniu stopni eskalacji konfliktu,
  • Przedstawieniu jak można budować porozumienie nieoparte na przemocy,
  • Zbadaniu układu idealnego Win-Win,
  • Narzędziach ułatwiających rozwiązywanie konfliktów.

W rezultacie dowiesz się jak sobie radzić w sytuacjach konfliktowych i poprawisz komunikację w organizacji i nie tylko.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla osób pracujących w zespołach, zarówno stacjonarnych jak i rozproszonych,
  • Osób zarządzających zespołami,
  • Handlowców, kupców, członków zespołów wsparcia itp.
DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Jesteś zawodowym negocjatorem i pracujesz w policji, wojsku, służbie dyplomatycznej,
  • Masz doktorat z psychologii i komunikacji społecznej,
  • Mieszkasz na środku niczego, a żywego człowieka widziałeś nie dawniej niż osiemnaście miesięcy temu.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?


Oszczędność

Zaoszczędzisz czas i pieniądze na błędach wynikających z błędnej komunikacji, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, dzięki której odkryjesz sposoby na rozwiązywanie konfliktów bez użycia agresji.

Narzędzia

Otrzymasz narzędzia do budowania poprawnej komunikacji w sytuacjach konfliktowych.

Agenda


Dzień pierwszy

Wprowadzenie

  • Skąd bierze się konflikt?
  • Jakie wyróżniamy stopnie eskalacji konfliktu?

Następstwa konfliktu

  • Jakie skutki przynosi eskalacja konfliktu?
  • Jak budować porozumienie bez przemocy?

Dzień drugi

Zarządzanie konfliktami

  • Kto buduje układ idealny Win-Win?
  • Jak zarządzać konfliktem w organizacjach?

Jakich narzędzi używać podczas konfliktu?

  • Jakie wyróżniamy poziomy percepcji w konfliktach?
  • Które narzędzie wybrać? Negocjacje? Mediacje? Konfrontacje?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?


Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej

Propozycja oferty rozwojowej ze strony Sellwise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

O prowadzących

Paweł Piechowiak

Konsultant, Trener Networkingu i Biznesu

Od kilkunastu lat jego praca polega na pomocy, we wprowadzaniu rozwiązań, usprawniając generowanie przychodu w firmach. Doświadczenie sprzedażowe i menadżerskie zdobywał w pracy korporacyjnej i ogólnopolskich firmach z szeroko pojętego rynku finansowego. Sprzedawał, prowadził zespoły sprzedażowe, zarządzał zespołem wsparcia sprzedaży, rekrutował, doradzał technicznie i prawnie (nieruchomości), prowadził zespoły sprzedażowe. Z wykształcenia prawnik, trener biznesu, rzeczoznawca majątkowy, pośrednik w obrocie nieruchomościami. Absolwent licznych szkół menedżerskich i sprzedażowych.

Mateusz Zapart

Trener zaufania i konsultant biznesowy

Trener umiejętności miękkich i doradca biznesowy. Przez 14 lat związany był z branżą finansową, gdzie zdobył doświadczenie i wiedzę z zakresu budowania i zarządzania zespołem. Obecnie specjalizuje się we wspieraniu firm w prowadzeniu polityki personalnej, w szczególności wprowadzając zarządzanie zaufaniem – rozpoczynając od małych zespołów na zmianie kultury organizacyjnej dużych organizacji kończąc. Łączy wiedzę z zakresu psychologii z doświadczeniem biznesowym przynosząc firmie wymierne finansowo korzyści

Zaufali nam


Szkolenia prowadzone przez Sellwise dostarczają konkretną wiedzę, którą można zastosować już na drugi dzień. Przekłada się to na bardzo szybkie, mierzalne efekty w biznesie. Rekomenduję bez wahania!

Marcin Sojka

Owner at Sales HR

Szkolenie przyniosło szybkie, wymierne korzyści, a oparte było na innowacyjnych trendach w sprzedaży z domieszką Artificial Intelligence. Gorąco polecam.

Gabriela Niewiadomska

Dyrektor sprzedaży w Reklamowe 24

Brałem udział w wielu szkoleniach, które okazały się bezwartościowe. W przypadku Sellwise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Gorąco polecam!

Karol Góralski

CEO w wodadlafirmy.pl

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!


  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie do twoich potrzeb



Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Dane firmy



SELLWISE.pl

NIP: PL9691542196

Wystawiamy faktury VAT i VAT UE

Działamy na terenie całej Europy

E-Mail

kontakt@sellwise.pl

Telefon

+48 537 222 221