SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Konflikt
Jak postępować z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym w czasie konfliktu?
Jak bardzo rozwojowy, może być zabezpieczony konflikt?
Jak przetrwać konflikt, unikając i nie doświadczając przemocy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
Konflikt
Jak postępować z Klientem wewnętrznym i zewnętrznym w czasie konfliktu?
Jak bardzo rozwojowy, może być zabezpieczony konflikt?
Jak przetrwać konflikt, unikając i nie doświadczając przemocy?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego szkolenia nauczysz się traktować konflikt jako element rozwoju
Poznasz metody stosowane przez specjalistów z misji zagranicznych UN i NATO w celu opanowania eskalacji konfliktu.
Dowiesz się jak rozwiązywać konflikty bez agresji w myśl zasady Win-Win.
Nauczysz się jak zarządzać konfliktem w organizacji.
Jak działa konflikt?
Konflikt jest nieodłącznym elementem funkcjonowania w grupie. Prędzej czy później sytuacje konfliktowe pojawiają się w każdym, nawet najlepiej zgranym zespole. Niedostrzeżone lub ignorowane mogą eskalować do trudno wyobrażalnych rozmiarów. Konflikt pozostawiony bez opieki staje się niebezpieczny, a oparty o pewne fundamenty nawet nierozwiązywalny. Metody pracy nad konfliktem są poparte wieloma doświadczeniami i dzięki ludziom otwartym na porozumienie jest coraz więcej doświadczeń pozytywnych! Aby poprawić komunikację w organizacji, zespole, społeczności czy rodzinie, powinniśmy dysponować szeregiem narzędzi stworzonych w celu zamieniania konfliktu na szanse rozwoju relacji.
Na warsztacie powiemy o tym, jak konflikt może być elementem budowania relacji, opierając się na:
- Wyjaśnieniu jaka jest jego geneza,
- Omówieniu stopni eskalacji konfliktu,
- Przedstawieniu jak można budować porozumienie nieoparte na przemocy,
- Zbadaniu układu idealnego Win-Win,
- Narzędziach ułatwiających rozwiązywanie konfliktów.
W rezultacie dowiesz się jak sobie radzić w sytuacjach konfliktowych i poprawisz komunikację w organizacji i nie tylko.
Dla kogo jest ten warsztat?
- Dla osób pracujących w zespołach, zarówno stacjonarnych jak i rozproszonych,
- Osób zarządzających zespołami,
- Handlowców, kupców, członków zespołów wsparcia itp.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- Jesteś zawodowym negocjatorem i pracujesz w policji, wojsku, służbie dyplomatycznej,
- Masz doktorat z psychologii i komunikacji społecznej,
- Mieszkasz na środku niczego, a żywego człowieka widziałeś nie dawniej niż osiemnaście miesięcy temu.
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Praktyczna wiedza
Damy Ci praktyczną wiedzę, dzięki której odkryjesz sposoby na rozwiązywanie konfliktów bez użycia agresji.
Oszczędności
Zaoszczędzisz czas i pieniądze na błędach wynikających z błędnej komunikacji, które potencjalnie mógłbyś popełniać.
Narzędzia
Otrzymasz narzędzia do budowania poprawnej komunikacji w sytuacjach konfliktowych.
Agenda szkolenia z konfliktu
Dzień Pierwszy
Wprowadzenie
- Skąd bierze się konflikt?
- Jakie wyróżniamy stopnie eskalacji konfliktu?
Następstwakonfliktu
- Jakie skutki przynosi eskalacja konfliktu?
- Jak budować porozumienie bez przemocy?
Dzień Drugi
Zarządzaniekonfliktem
- Kto buduje układ idealny Win-Win?
- Jak zarządzać konfliktem w organizacjach?
Jakich narzędzi używaćpodczas konfliktu?
- Jakie wyróżniamy poziomy percepcji w konfliktach?
- Które narzędzie wybrać? Negocjacje? Mediacje? Konfrontacje?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcja oferty rozwojowej...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl