SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Komunikacja niewerbalnaw biznesie


Jak wpływać na własną komunikację niewerbalną?
Jak odczytywać komunikaty niewerbalne rozmówców w biznesie?
Jak rozróżniać komunikację niewerbalną wymuszoną od naturalnej?
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

Komunikacja niewerbalnaw biznesie


Jak wpływać na własną komunikację niewerbalną?
Jak odczytywać komunikaty niewerbalne rozmówców w biznesie?
Jak rozróżniać komunikację niewerbalną wymuszoną od naturalnej?
CZAS TRWANIA: 1 DZIEŃ


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu nauczysz się reagować na sygnały niewerbalne rozmówców

Poznasz główne zasady świadomego odbioru komunikacji niewerbalnej.

Nauczysz się technik budowania komunikatu niewerbalnego.

Dowiesz się jak interpretować komunikację niewerbalną.

Czym jest komunikacja niewerbalna?

Komunikacja niewerbalna odpowiada za ponad 50% informacji jakie wysyłamy i odbieramy w czasie rozmowy. Ogromny ładunek wiadomości, jaki w ten sposób przekazujemy, bardzo często jest niedoceniany i pomijany. Szkolenie ma na celu uświadomienie uczestnikom, że przez cały czas wysyłamy i odbieramy niezliczoną ilość informacji. Czy możemy nad tym panować? Tylko w pewnej części! I właśnie na tym się skupimy!

Na szkoleniu powiemy o wiadomościach wysyłanych za pomocą:

  • Mimiki twarzy,
  • Gestykulacji,
  • Tonu głosu,
  • Postawy,
  • Wizerunku,

W rezultacie poznasz techniki budowania pożądanego komunikatu niewerbalnego.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla osób, które na co dzień pracują z innymi ludźmi (jako klientami lub w zespole), występują publicznie, zarządzają, negocjują, pracują w sprzedaży, służbach cywilnych i mundurowych,
  • Dla osób, które lekceważą komunikat wysyłany i otrzymywany od innych ludzi,
  • Dla osób, które panicznie obawiają się informacji zwrotnej,
  • Dla osób, u których programy informacyjne powodują zachowania agresywne lub stany lękowe (po szkoleniu będziesz odczytywać ponad 50% więcej informacji).

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Rozpoznajesz więcej elementów komunikatu niż przeciętny rozmówca,
  • Nastawienie rozmówcy rozpoznasz jeszcze przed początkiem rozmowy,
  • Mocniej i wyraźniej wpływasz na otoczenie w czasie wystąpień publicznych.

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

Praktyczna wiedza

Dowiesz się jaka jest rola komunikatów niewerbalnych w codziennej komunikacji oraz jak wykorzystywać je w rozmowach biznesowych.

Umiejętności

Nauczysz się technik budowania komunikatów niewerbalnych oraz zdobędziesz umiejętności panowania nad komunikatami wysyłanymi podczas rozmowy.

Świadomość

Zaczniesz świadomie odbierać komunikaty niewerbalne wysyłane przez Twojego rozmówcę.

Agenda szkolenia z komunikacji niewerbalnej w biznesie

Proces odczytywaniakomunikacji niewerbalnej

  • Jakie zasady kierują procesem odczytywania komunikatu niewerbalnego?
  • Jak mimiką wyrażamy emocje?

Sygnałymowy ciała

  • Po co ruszamy dłońmi w okolicach twarzy?
  • Czy te oczy mogą kłamać? (źrenice, spojrzenie, patrzenie)

Wykorzystanie dłoniw komunikacji 

  • Jak wykorzystujemy dłoń do wysyłania komunikatów niewerbalnych?
  • A którędy na wieżyczkę? A tam przez skrzyżowanie!

Z życiawzięte

  • Jak rozmawiamy nogami i stopami?
  • Praktycznie – politycy czy celebryci?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Paweł Piechowiak

Konsultant, Trener Networkingu i Biznesu

Kamila Jakubowska

Konsultant, Trener Negocjacji i Ekspert ds. Zakupów

Te marki zaufały


Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie doTwoich potrzeb

Dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy