SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

InformacjaZwrotna


Komu i kiedy udzielać informacji zwrotnej?
Jak skutecznie udzielić informacji zwrotnej?
Jakie elementy i techniki mają wpływ na budujący charakter informacji zwrotnej?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
ikona-informacja-zwrotna

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

InformacjaZwrotna


Komu i kiedy udzielać informacji zwrotnej?
Jak skutecznie udzielić informacji zwrotnej?
Jakie elementy i techniki mają wpływ na budujący charakter informacji zwrotnej?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
uslugi_ikona_b2b

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu nauczysz się jak wykorzystać informację zwrotną

poznasz-ikona

Poznasz techniki udzielania informacji zwrotnej i nauczysz się ich stosować adekwatnie do sytuacji.

nauczysz-ikona

Wypracujesz techniki pozwalające w komfortowy i bezkonfliktowy sposób rozmawiać o trudnych tematach w zespole.

plan-ikona

Nauczysz się skutecznie kontraktować pracę w kulturze informacji zwrotnej

Czym jest informacja zwrotna?

Informacja zwrotna jest jednym z najczęściej używanych wśród zespołów narzędzi komunikacyjnych. Może być wykorzystywana w strukturze pionowej i poziomej w każdym kierunku, buduje otwartość i zaufanie osobiste członków zespołów. Informacja zwrotna jest pierwszym krokiem do realizacji założeń motywacji 3.0, pozwala w transparentny sposób wyznaczać angażujące cele, dawać autonomię do ich realizacji i wspierać w rozwoju.

Na warsztacie powiemy o najważniejszych elementach Informacji Zwrotnej:

  • Zalety prawidłowo udzielonej informacji zwrotnej,
  • Efektywne wykorzystywanie zaawansowanej techniki informacji zwrotnej,
  • Ukierunkowanie na techniki udzielania informacji zwrotnej adekwatne do charakterystyki zespołu.

W rezultacie, zaprojektujemy strategię, dopasowaną do celu i sytuacji klienta.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla menedżerów zarządzających zespołami,
  • Dla uczestników zespołów projektowych,
  • Dla liderów zespołów produkcyjnych, sprzedażowych, wsparcia, itp.
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Twierdzisz, że zawsze masz rację,
  • Nie zakładasz komunikowania się ze swoim zespołem,
  • Wylądowałeś na Marsie i straciłeś łączność z bazą ?

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

wiedza-ikona
Praktyczna wiedza

Rozwiniesz umiejętności i przygotujesz się do udzielania profesjonalnej informacji zwrotnej.

ikona-efektywnosc
Potencjał

Wykorzystasz potencjał poprawnie udzielonej informacji zwrotnej.

przygotujesz-ikona
Proces

Pozytywnie wpłyniesz na kulturę komunikacyjną Twojej Organizacji.

Agenda szkolenia z informacji zwrotnej

Dzień Pierwszy

Budowainformacji zwrotnej

  • Jakie są elementy i struktura komunikacji w informacji zwrotnej?
  • Jakie jest znaczenie poprawnej komunikacji w informacji zwrotnej?
  • Jakie korzyści płyną dla stron informacji zwrotnej?

Technikiinformacji zwrotnej

  • Jaką technikę udzielania informacji zwrotnej wybrać adekwatnie do charakteru zespołu?
  • Jaką technikę udzielania informacji zwrotnej wybrać adekwatnie do charakteru przekazywanej informacji zwrotnej?

Dzień Drugi

Stosowanieinformacji zwrotnej

  • Dlaczego informacja zwrotna wymaga kontraktowania?
  • Jak stosować zaawansowane techniki informacji zwrotnej?

Zaawansowane aspektyinformacji zwrotnej

  • Jaką rolę odgrywa asertywność w czasie udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej?
  • Jaką rolę odgrywa analiza transakcyjna i jej świadomość w trakcie stosowania informacji zwrotnej?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Iwona Borawska

Chief Consulting Officer at SellWise & Konsultant

gabriela-bajer
Gabriela Bajer

Konsultant, Trener Rozwoju Sprzedaży

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

Te marki nam zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
wkret-met
alnor
nowodvorski
wpc
seko
trenkwalder

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

 Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl