SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
EmpatyczneNegocjacje
Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
EmpatyczneNegocjacje
Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu wypracujesz własny, skuteczny styl negocjacyjny.
Dowiesz się jak komunikować się w sposób wartościowy dla klienta.
Zrozumiesz jak budować trwałą relację biznesową przy stole negocjacyjnym.
Nauczysz się rozmawiać z klientem w taki sposób, aby nie miał ochoty rozmawiać już z nikim innym.
Czym są empatyczne negocjacje?
Często w odpowiedzi na pytanie o cele prowadzenia negocjacji biznesowych słyszymy, że chodzi o uzyskanie najlepszych dla siebie warunków współpracy. Na tym lista celów się kończy. Pytanie jednak jak definiujemy słowo „najlepsze”. Część osób zajmujących się biznesem traktuje to słowo jako synonim słowa „najtańsze” i jest to grupa, z którą rozmowa jest dość krótka, ponieważ dotyczy wyłącznie pieniędzy. Jest jednak ogromna grupa osób, która oprócz pieniędzy ceni także rzetelność i wiarygodność partnera, stabilność przepływu dóbr i pieniędzy, perspektywę albo prestiż, jakie daje nawiązanie współpracy lub szereg innych wartości, o których niewiele się mówi przy stole negocjacyjnym, a dla klienta okazują się wartością wyższą niż pieniądze – oczywiście w granicach rozsądku.
Jednocześnie nie zdajemy sobie sprawy z faktu, że klient siadając z nami do stołu, owszem, szuka informacji o cenie, ale to, co najbardziej go interesuje i co później zaraportuje w swojej organizacji, to, po wymiernej cenie i wysokości rabatu, to w jaki sposób potrafimy się przyczynić do realizacji jego celów. Rabat wykazuje jego zaangażowanie w policzalny sposób. Stopień przyczynienia się w rozumieniu klienta do realizacji jego celów umiejscawia oferty nasze i konkurencji na skali „najlepszości”.
I tym cała istota: jak działać, żeby klient postrzegał naszą ofertę jako najlepszą. A to szkolenie zajmuje się warstwą komunikacyjną tego zagadnienia: jak rozmawiać, żeby klient nie miał żadnych wątpliwości, że merytorycznie i operacyjnie wyprzedzamy konkurencję.
Dla kogo jest ten warsztat?
Warsztaty są dla osób zajmujących się sprzedażą na dowolnym etapie procesu, które:
- Chcą zmienić sposób komunikacji z klientem,
- Chcą rozmawiać z klientem językiem wartości,
- Chcą odejść od starych i poznać nowoczesne sposoby komunikacji z klientem.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- jesteś przekonany, że w Twojej pracy sprawdza się jedynie dotychczasowy model negocjacji z klientem,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Umiejętności
Uczestnicy szkolenia zyskają umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji według starych, ale także nowych zasad, którymi posługują się młode pokolenia.
Kompetencje
Uczestnicy zwiększą swoje kompetencje związane z empatią, rozumieniem punktu widzenia i potrzeb rozmówcy.
Skuteczność
Negocjatorzy zyskają nową pewność siebie oraz skuteczność w negocjacjach, aby asertywnie negocjować jednocześnie budując stabilną, dobrą i profesjonalną relację z klientem.
Agenda szkolenia z empatycznych negocjacji
Dzień Pierwszy
Jak łatwo zamienić negocjacjestanowiskowe w problemowe?
- Checklista przygotowania do negocjacji,
- Czym są ZOPA i BATNA,
- Jak definiować cele i warunki brzegowe,
- Co preferuje klient: decyzyjność czy elastyczność,
- Techniki autoprezentacji,
- Po co i jak budować własną pozycję negocjacyjną,
- Czy warto profesjonalnie reagować, gdy rozmówca nie gra czysto.
Jakie techniki stosująnegocjatorzy
- Jak stosuje się manipulację, presję, erystykę,
- Jak wykorzystywane bywają emocje i jak je opanować,
- Gry negocjacyjne.
Dzień Drugi
Jak prowadzićskuteczne negocjacje
- Jak rozmawiać, by wywoływać pozytywne emocje rozmówców?
- Czy warto dopasować styl negocjacji do własnej osobowości, czy odwrotnie?
- Jak zamykać negocjacje, by utrzymać postanowienia w mocy?
- W jaki sposób profesjonalnie prowadzić rozmowę w konflikcie?
- Gry negocjacyjne i studia przypadków.
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie „Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały












Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl
Dopasujemy szkolenie doTwoich potrzeb
Dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL9691542196
Działamy na terenie całej Europy