SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
EmpatyczneNegocjacje
Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY
EmpatyczneNegocjacje
Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać?
CZAS TRWANIA: 2 DNI
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
SellWise Academy
Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.
Podczas 2-dniowego warsztatu wypracujesz własny, skuteczny styl negocjacyjny.
Dowiesz się jak komunikować się w sposób wartościowy dla klienta.
Zrozumiesz jak budować trwałą relację biznesową przy stole negocjacyjnym.
Nauczysz się rozmawiać z klientem w taki sposób, aby nie miał ochoty rozmawiać już z nikim innym.
Czym są empatyczne negocjacje?
Często w odpowiedzi na pytanie o cele prowadzenia negocjacji biznesowych słyszymy, że chodzi o uzyskanie najlepszych dla siebie warunków współpracy. Negocjowanie wymaga umiejętności rozwiązywania konfliktów i nie powodowania kolejnych. Dlatego empatia to kluczowy czynnik w prowadzeniu negocjacji, pozwala nam lepiej zrozumieć czego pragnie klient oraz dopasować własne zachowania do zachowań partnera.
Jednocześnie musimy zdać sobie sprawę z faktu, że klient siadając z nami do stołu, owszem, szuka informacji o cenie, ale to, co najbardziej go interesuje to, po cenie którą może zaakceptować, to sposób w jaki potrafimy się przyczynić do realizacji jego celów. Stopień przyczynienia się w rozumieniu klienta do realizacji jego celów umiejscawia oferty nasze i konkurencji na skali „najlepszości”.
Szkolenie empatyczne negocjacje podejmuje tematykę komunikacji. Szkolenie uczy jak rozmawiać, żeby klient nie miał wątpliwości, że merytorycznie i operacyjnie wyprzedzamy konkurencję.
Dla kogo jest ten warsztat?
Warsztaty są dla osób zajmujących się sprzedażą na dowolnym etapie procesu, które:
- Chcą zmienić sposób komunikacji z klientem,
- Chcą rozmawiać z klientem językiem wartości,
- Chcą odejść od starych i poznać nowoczesne sposoby komunikacji z klientem.
Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:
- jesteś przekonany, że w Twojej pracy sprawdza się jedynie dotychczasowy model negocjacji z klientem,
- Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉
Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?
Umiejętności
Uczestnicy szkolenia zyskają umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji według starych, ale także nowych zasad, którymi posługują się młode pokolenia.
Kompetencje
Uczestnicy zwiększą swoje kompetencje związane z empatią, rozumieniem punktu widzenia i potrzeb rozmówcy.
Skuteczność
Negocjatorzy zyskają nową pewność siebie oraz skuteczność w negocjacjach, aby asertywnie negocjować jednocześnie budując stabilną, dobrą i profesjonalną relację z klientem.
Agenda szkolenia z empatycznych negocjacji
Dzień Pierwszy
Jak przygotować się do prowadzenia negocjacji biznesowych
- Dlaczego nie każda rozmowa jest procesem negocjacyjnym?
- Checklista przygotowania do negocjacji.
- Czym jest BATNA?
- Postawy negocjacyjne.
- Techniki autoprezentacji.
- Po co i jak budować własną pozycję negocjacyjną?
Obszary i techniki negocjacyjne
- Omówienie obszarów negocjacyjnych: merytorycznych, finansowych oraz proceduralnych.
- Kolejność podejmowanych tematów podczas negocjacji.
- Najczęściej wykorzystywanie techniki negocjacyjne.
- Jak wykorzystywane bywają emocje i jak je opanować?
Dzień Drugi
Jak prowadzićskuteczne negocjacje
- Jak rozmawiać, by wywoływać pozytywne emocje rozmówców?
- Kontraktowanie spotkania negocjacyjnego.
- Jak przeprowadzić spotkanie negocjacyjne?
- Jak zamykać negocjacje?
Masz pytanie o szkolenie?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Jak projektujemy warsztat zamknięty?
Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.
Konstrukcja oferty rozwojowej...
Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.
Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.
Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.
Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.
Wsparcie wdrożeniowe...
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Prowadzący szkolenie
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki nam zaufały
Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!
- Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
- Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
- Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny
Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl