SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

EmpatyczneNegocjacje


Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

EmpatyczneNegocjacje


Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY
uslugi_ikona_b2b

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu wypracujesz własny, skuteczny styl negocjacyjny.

poznasz-ikona

Dowiesz się jak komunikować się w sposób wartościowy dla klienta.

przygotujesz-ikona

Zrozumiesz jak budować trwałą relację biznesową przy stole negocjacyjnym.

nauczysz-ikona

Nauczysz się rozmawiać z klientem w taki sposób, aby nie miał ochoty rozmawiać już z nikim innym.

Czym są empatyczne negocjacje?

Często w odpowiedzi na pytanie o cele prowadzenia negocjacji biznesowych słyszymy, że chodzi o uzyskanie najlepszych dla siebie warunków współpracy. Negocjowanie wymaga umiejętności rozwiązywania konfliktów i nie powodowania kolejnych. Dlatego empatia to kluczowy czynnik w prowadzeniu negocjacji, pozwala nam lepiej zrozumieć czego pragnie klient oraz dopasować własne zachowania do zachowań partnera.

Jednocześnie musimy zdać sobie sprawę z faktu, że klient siadając z nami do stołu, owszem, szuka informacji o cenie, ale to, co najbardziej go interesuje to, po cenie którą może zaakceptować, to sposób w jaki potrafimy się przyczynić do realizacji jego celów. Stopień przyczynienia się w rozumieniu klienta do realizacji jego celów umiejscawia oferty nasze i konkurencji na skali „najlepszości”.

Szkolenie empatyczne negocjacje podejmuje tematykę komunikacji. Szkolenie uczy jak rozmawiać, żeby klient nie miał wątpliwości, że merytorycznie i operacyjnie wyprzedzamy konkurencję.

Dla kogo jest ten warsztat?

Warsztaty są dla osób zajmujących się sprzedażą na dowolnym etapie procesu, które:

  • Chcą zmienić sposób komunikacji z klientem,
  • Chcą rozmawiać z klientem językiem wartości,
  • Chcą odejść od starych i poznać nowoczesne sposoby komunikacji z klientem.
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • jesteś przekonany, że w Twojej pracy sprawdza się jedynie dotychczasowy model negocjacji z klientem,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

ikona-efektywnosc
Umiejętności

Uczestnicy szkolenia zyskają umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji według starych, ale także nowych zasad, którymi posługują się młode pokolenia.

wiedza-ikona
Kompetencje

Uczestnicy zwiększą swoje kompetencje związane z empatią, rozumieniem punktu widzenia i potrzeb rozmówcy.

plan-ikona
Skuteczność

Negocjatorzy zyskają nową pewność siebie oraz skuteczność w negocjacjach, aby asertywnie negocjować jednocześnie budując stabilną, dobrą i profesjonalną relację z klientem.

Agenda szkolenia z empatycznych negocjacji

Dzień Pierwszy

Jak przygotować się do prowadzenia negocjacji biznesowych

  • Dlaczego nie każda rozmowa jest procesem negocjacyjnym?
  • Checklista przygotowania do negocjacji.
  • Czym jest BATNA?
  • Postawy negocjacyjne.
  • Techniki autoprezentacji.
  • Po co i jak budować własną pozycję negocjacyjną?

Obszary i techniki negocjacyjne

  • Omówienie obszarów negocjacyjnych: merytorycznych, finansowych oraz proceduralnych.
  • Kolejność podejmowanych tematów podczas negocjacji.
  • Najczęściej wykorzystywanie techniki negocjacyjne.
  • Jak wykorzystywane bywają emocje i jak je opanować?

Dzień Drugi

Jak prowadzićskuteczne negocjacje

  • Jak rozmawiać, by wywoływać pozytywne emocje rozmówców?
  • Kontraktowanie spotkania negocjacyjnego.
  • Jak przeprowadzić spotkanie negocjacyjne?
  • Jak zamykać negocjacje?

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Leszek Gregorczyk

Konsultant Sprzedaży, Trener Rozwoju Biznesu

lukasz-polubianko
Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

Iwona Borawska

Chief Consulting Officer at SellWise & Konsultant

Te marki nam zaufały


future-processing
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
wkret-met
alnor
nowodvorski
wpc
seko
trenkwalder

Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl