SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

EmpatyczneNegocjacje


Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SZKOLENIE | WARSZTAT ZAMKNIĘTY

EmpatyczneNegocjacje


Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać?
CZAS TRWANIA: 2 DNI


DOPASUJ WARSZTAT DO SWOJEJ FIRMY

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.

SellWise Academy

Nasze szkolenia i warsztaty zamknięte są wyjątkowe. Nie bazujemy na produktach zaprojektowanych dla wszystkich. Szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy pokrywają nietypowe i wąskie zagadnienia oraz zawsze są projektowane dla każdego klienta, na podstawie wspólnego wywiadu i ustalenia celów współpracy.


Podczas 2-dniowego warsztatu wypracujesz własny, skuteczny styl negocjacyjny.

Dowiesz się jak komunikować się w sposób wartościowy dla klienta.

Zrozumiesz jak budować trwałą relację biznesową przy stole negocjacyjnym.

Nauczysz się rozmawiać z klientem w taki sposób, aby nie miał ochoty rozmawiać już z nikim innym.

Czym są empatyczne negocjacje?

Często w odpowiedzi na pytanie o cele prowadzenia negocjacji biznesowych słyszymy, że chodzi o uzyskanie najlepszych dla siebie warunków współpracy. Na tym lista celów się kończy. Pytanie jednak jak definiujemy słowo „najlepsze”. Część osób zajmujących się biznesem traktuje to słowo jako synonim słowa „najtańsze” i jest to grupa, z którą rozmowa jest dość krótka, ponieważ dotyczy wyłącznie pieniędzy. Jest jednak ogromna grupa osób, która oprócz pieniędzy ceni także rzetelność i wiarygodność partnera, stabilność przepływu dóbr i pieniędzy, perspektywę albo prestiż, jakie daje nawiązanie współpracy lub szereg innych wartości, o których niewiele się mówi przy stole negocjacyjnym, a dla klienta okazują się wartością wyższą niż pieniądze – oczywiście w granicach rozsądku.

Jednocześnie nie zdajemy sobie sprawy z faktu, że klient siadając z nami do stołu, owszem, szuka informacji o cenie, ale to, co najbardziej go interesuje i co później zaraportuje w swojej organizacji, to, po wymiernej cenie i wysokości rabatu, to w jaki sposób potrafimy się przyczynić do realizacji jego celów. Rabat wykazuje jego zaangażowanie w policzalny sposób. Stopień przyczynienia się w rozumieniu klienta do realizacji jego celów umiejscawia oferty nasze i konkurencji na skali „najlepszości”.
I tym cała istota: jak działać, żeby klient postrzegał naszą ofertę jako najlepszą. A to szkolenie zajmuje się warstwą komunikacyjną tego zagadnienia: jak rozmawiać, żeby klient nie miał żadnych wątpliwości, że merytorycznie i operacyjnie wyprzedzamy konkurencję.

Dla kogo jest ten warsztat?

Warsztaty są dla osób zajmujących się sprzedażą na dowolnym etapie procesu, które:

  • Chcą zmienić sposób komunikacji z klientem,
  • Chcą rozmawiać z klientem językiem wartości,
  • Chcą odejść od starych i poznać nowoczesne sposoby komunikacji z klientem.

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • jesteś przekonany, że w Twojej pracy sprawdza się jedynie dotychczasowy model negocjacji z klientem,
  • Nie lubisz się uczyć nowych rzeczy 😉

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

Umiejętności

Uczestnicy szkolenia zyskają umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji według starych, ale także nowych zasad, którymi posługują się młode pokolenia.

Kompetencje

Uczestnicy zwiększą swoje kompetencje związane z empatią, rozumieniem punktu widzenia i potrzeb rozmówcy.

Skuteczność

Negocjatorzy zyskają nową pewność siebie oraz skuteczność w negocjacjach, aby asertywnie negocjować jednocześnie budując stabilną, dobrą i profesjonalną relację z klientem.

Agenda szkolenia z empatycznych negocjacji

Dzień Pierwszy

Jak łatwo zamienić negocjacjestanowiskowe w problemowe?

  • Checklista przygotowania do negocjacji,
  • Czym są ZOPA i BATNA,
  • Jak definiować cele i warunki brzegowe,
  • Co preferuje klient: decyzyjność czy elastyczność,
  • Techniki autoprezentacji,
  • Po co i jak budować własną pozycję negocjacyjną,
  • Czy warto profesjonalnie reagować, gdy rozmówca nie gra czysto.

Jakie techniki stosująnegocjatorzy

  • Jak stosuje się manipulację, presję, erystykę,
  • Jak wykorzystywane bywają emocje i jak je opanować,
  • Gry negocjacyjne.

Dzień Drugi

Jak prowadzićskuteczne negocjacje

  • Jak rozmawiać, by wywoływać pozytywne emocje rozmówców?
  • Czy warto dopasować styl negocjacji do własnej osobowości, czy odwrotnie?
  • Jak zamykać negocjacje, by utrzymać postanowienia w mocy?
  • W jaki sposób profesjonalnie prowadzić rozmowę w konflikcie?
  • Gry negocjacyjne i studia przypadków.

Masz pytanie o szkolenie?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Jak projektujemy warsztat zamknięty?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej...

Propozycja oferty rozwojowej ze strony SellWise.

Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe...

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Prowadzący szkolenie

Kamila Jakubowska

Konsultant, Trener Negocjacji i Ekspert ds. Zakupów

Te marki zaufały


Kup voucher teraz, skorzystaj ze szkolenia później!

  • Elastyczny i bezpieczny sposób wykorzystania Twojego budżetu szkoleniowego
  • Nie spieszysz się, korzystasz ze szkolenia kiedy chcesz
  • Twój budżet w przyszłym roku będzie bezpieczny

Dowiedz się więcej lub napisz na: kontakt@sellwise.pl

Dopasujemy szkolenie doTwoich potrzeb

Dopasujemy szkolenie do Twoich potrzeb

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy