Szkolenie zamknięte dla firm
Akademia dla firm
Zbuduj dedykowany program szkoleniowy dla swojej firmy, oparty o realne wyzwania biznesu i pracowników.
Szukasz programu szkoleniowego, który odpowie na indywidualne wymagania i potrzeby rozwojowe Twojej firmy?
Szukasz programu szkoleniowego, który odpowie na indywidualne wymagania i potrzeby rozwojowe Twojej firmy?
Jeśli:
→ czujesz, że rynek się zmienił i Twoje dotychczasowe metody już się tak dobrze nie sprawdzają,
→ chcesz się dowiedzieć, w jaki sposób dzisiaj kupują klienci B2B i dopasować swoją ofertę i komunikację do ich oczekiwań,
→ chcesz się wyróżnić na konkurencyjnym rynku lub wyprzedzić konkurencję,
→ chcesz nauczyć się nowoczesnych i skutecznych narzędzi usprawniających sprzedaż do nowych i istniejących klientów Twojej firmy,
→ masz poczucie, że coraz trudniej Ci zdobyć i utrzymać zainteresowanie klientów podczas spotkań i prezentacji,
→ szukasz sposobów na poprawienie efektywności działań,
→ chcesz rozwinąć, odświeżyć i usystematyzować sprzedażową wiedzę i procesy sprzedażowe,
→ Twoi ludzie potrzebują wsparcia w prospectingu, procesie kwalifikacji klientów, badaniu potrzeb, w budowaniu i komunikowaniu oferty podczas spotkań, w negocjacjach i zamykaniu sprzedaży,
→ A może nie osiągają dobrych rezultatów z jeszcze innego powodu,
to rozwiązaniem jest zaprojektowanie indywidualnego programu rozwojowego, który kompleksowo odpowie na te wyzwania.
Akademia dla firm to połączenie wiedzy ze wszystkich naszych szkoleń i składa się ze starannie wybranych elementów, które dobieramy w zależności od potrzeb firmy z sześciu głównych obszarów: strategia, zarządzanie, sprzedaż, marketing, rozwój klientów, narzędzia IT. Program Akademii nie ma gotowej agendy i może mieć różne odsłony w zależności od tego, czy projektujemy go dla sił sprzedaży, dla marketingu czy dla Zarządów i Managerów lub Przedsiębiorców.
Jak prowadzimy Akademię dla firm?
Brak gotowej agendy Akademii dla firm
Każdy program powstaje po warsztacie diagnozującym potrzeby rozwojowe i jest w pełni dostosowany do potrzeb Twojej firmy i wyzwań Twojego zespołu.
Spotkania raz w miesiącu
Zjazdy w ramach Akademii dla firm odbywają się zwykle raz w miesiącu. Ta częstotliwość wynika z faktu, że pomiędzy zjazdami uczestnicy dostają zadania wdrożeniowe, na których wykonanie potrzebują zazwyczaj około 3-4 tygodni.
Checkpointy w formie online
Co 2 zjazdy następuje weryfikacja wykonania zadań wdrożeniowych. To przestrzeń na pytania i wnioski uczestników uzupełniona dodatkową wiedzą merytoryczną i ewaluacją narzędzi.
Wygodna forma pracy z Trenerami
Najlepsze efekty dają spotkania na żywo (np. w Twoim biurze), ale możliwe są również akademie prowadzone online oraz hybryda obu formatów.
Co najmniej 5 miesięcy ścisłej współpracy
Zgodnie z naszymi obserwacjami, 5 miesięcy to minimalny okres pracy, który zapewnia realną zmianę. Pracownicy (zwłaszcza Ci z dużym doświadczeniem) odruchowo wracają do „starych” metod i potrzebują regularnych bodźców i ćwiczeń wykonywanych pod okiem doświadczonego trenera, aby zacząć realnie pracować z nową wiedzą i narzędziami. Działania w programie są tak zaplanowane, aby to umożliwić.
Trenerzy dobrani pod projekty
Dzięki temu dajemy różne perspektywy dla Twojego zespołu. Nasz zespół jest złożony z trenerów i konsultantów o bardzo różnych specjalizacjach i kompetencjach, dzięki czemu Akademia może przybrać kształt optymalnie dopasowany do Twoich potrzeb.
Potwierdzenie umiejętności certyfikatem i prezentacją
Akademia kończy się certyfikatem i zadaniem wdrożeniowym w formie prezentacji każdego uczestnika. Świadomość konieczności przygotowania pracy zaliczeniowej sprawia, że uczestnicy się mobilizują w trakcie trwania programu, są bardziej skupieni i uważni.
Kilkunastoosobowe grupy warsztatowe
Akademia dla firm to program dla około 15 pracowników Twojej firmy. Ze względu na warsztatową formułę zajęć rekomendujemy, aby grupy były tworzone z osób powiązanych tematycznie (np. pracują w jednym dziale, pokrewnych obszarach biznesu, etc.)
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Akademia dla firm, to szkolenie z dedykowanym programem, które podejmuje wątki ze wszystkich naszych szkoleń sprzedażowych i marketingowych. Sprawdź kompetencje poniżej i oceń czy spełniają one cele rozwojowe Twojej firmy. Dzięki temu łatwo ocenisz, czy szkolenie po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje cel, który jest ważny dla firmy. Jeżeli na liście brakuje ważnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Nowoczesnej sprzedaży B2B
02
Nowoczesnych negocjacji w praktyce
03
Strategii sprzedaży i marketingu
04
Marketingu B2B i budowy skutecznego lejka marketingowego
05
Nowoczesnego przywództwa w zespole
06
Zarządzaniem finansami i controllingu w przedsiębiorstwie
07
Skutecznego planowania i egzekucji zmian
08
Nowoczesnego Account Managementu
09
Nowoczesnego zarządzania zespołem
10
Budowania silnej marki B2B
11
Skutecznej komunikacji w organizacji
12
Sztuki prowadzenia prezentacji biznesowych
Chcesz zaprojektować Akademię rozwojową dla swojego zespołu?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Agenda szkolenia
Poznaj sposób projektowania agendy szkoleń w ramach Akademii dla firm i wdrożenia go w przykładowej organizacji:
Kto prowadzi szkolenia?
Czym to szkolenie różni się od innych?
Własna metoda
To szkolenie jest zbudowane w oparciu o naszą własną metodykę: Wise Selling System. Jej skuteczność sprawdziliśmy już na kilkuset klientach B2B i cały czas ją udoskonalamy i rozwijamy. Zgłębisz ją podczas szkolenia i dzięki niej rozwiniesz umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i analityczne związane z własną skutecznością sprzedażową, ćwicząc je pod okiem doświadczonego trenera.
Uporządkowany katalog narzędzi
Wiemy, jak ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy czy procesach. Dlatego materiały dodatkowe zaprojektowaliśmy tak, aby realnie posłużyły do poprawy efektywności działań i procesów. Pokażemy Ci jak je stosować, aby szkolenie nie było tylko jednorazową inspiracją, ale wartościową zmianą mającą realny wpływ na wyniki sprzedażowe.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz z udziałem w szkoleniu otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:
→ Materiał merytoryczny dotyczący Wise Selling System.
→ Arkusze wspomagające pracę wdrożeniową: szablon oferty, schemat i wskazówki jak budować Buyer Personę, schemat budowy wartości oferty, makietę do projektowania procesu sprzedaży.
→ Materiały dodatkowe wypracowane podczas szkolenia.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu, dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i pracują według spójnej metody. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.
Dla kogo jest to szkolenie?
→ Dla handlowców pracujących na rynku B2B.
→ Dla managerów i dyrektorów sprzedaży.
→ Dla właścicieli i zarządów firm.
Sprawdź klientów, którzy skorzystali z akademii dla firm
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (stacjonarnie/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy