Zamknięte szkolenie dla firm
Akademia dla firm
Zbuduj dedykowany program szkoleniowy dla swojej firmy, oparty o realne wyzwania biznesu i pracowników.
Szukasz programu szkoleniowego, który odpowie na indywidualne wymagania i potrzeby rozwojowe Twojej firmy?
Szukasz programu szkoleniowego, który odpowie na indywidualne wymagania i potrzeby rozwojowe Twojej firmy?
Jeśli:
→ czujesz, że rynek się zmienił i Twoje dotychczasowe metody już się tak dobrze nie sprawdzają,
→ chcesz dopasować swoją ofertę i komunikację do potrzeb klientów,
→ chcesz wyróżnić się na konkurencyjnym rynku lub wyprzedzić konkurencję,
→ masz poczucie, że coraz trudniej Ci zdobyć i utrzymać zainteresowanie klientów podczas spotkań i prezentacji,
→ chcesz podnieść kompetencje pracowników z zakresu marketingu, sprzedaży, finansów czy zarządzania,
→ nie osiągasz dobrych rezultatów z jeszcze innego powodu,
to rozwiązaniem jest zaprojektowanie indywidualnego programu rozwojowego, który kompleksowo odpowie na wyzwania Twojej firmy.
Akademia dla firm to połączenie praktycznej wiedzy z naszych wszystkich szkoleń. Obejmuje kluczowe elementy biznesu, które dobieramy w zależności od potrzeb firmy z siedmiu głównych obszarów: strategia, zarządzanie, sprzedaż, marketing, rozwój klientów, finanse i narzędzia IT. Program Akademii nie ma gotowej agendy i może mieć różne odsłony w zależności od tego, czy projektujemy go dla sił sprzedaży, dla marketingu czy dla zarządów i managerów lub przedsiębiorców.
Jak prowadzimy Akademię dla firm?
Brak gotowej agendy
Każdy program powstaje po warsztacie diagnozującym potrzeby rozwojowe i jest w pełni dostosowany do potrzeb Twojej firmy i wyzwań Twojego zespołu.
Spotkania raz w miesiącu
Zjazdy w ramach Akademii dla firm odbywają się zwykle raz w miesiącu. Ta częstotliwość wynika z faktu, że pomiędzy zjazdami uczestnicy dostają zadania wdrożeniowe, na których wykonanie potrzebują zazwyczaj około 3-4 tygodni.
Checkpointy w formie online
Co 2 zjazdy następuje weryfikacja wykonania zadań wdrożeniowych. To przestrzeń na pytania i wnioski uczestników uzupełniona dodatkową wiedzą merytoryczną i ewaluacją narzędzi.
Wygodna forma pracy z trenerami
Najlepsze efekty dają spotkania na żywo (np. w Twoim biurze), ale możliwe są również szkolenia online lub hybryda obu formatów.
Co najmniej 5 miesięcy ścisłej współpracy
Zgodnie z naszymi obserwacjami, 5 miesięcy to minimalny okres pracy, który zapewnia realną zmianę. Pracownicy (zwłaszcza Ci z dużym doświadczeniem) odruchowo wracają do „starych” metod i potrzebują regularnych bodźców i ćwiczeń wykonywanych pod okiem doświadczonego trenera, aby zacząć pracować z nową wiedzą i umiejętnościami potrzebnymi w danym obszarze. Działania w szkoleniach dla firm są tak zaplanowane, aby to umożliwić.
Trenerzy dobrani pod projekty
Dzięki temu dajemy różne perspektywy dla Twojej firmy. Nasz zespół jest złożony z trenerów i konsultantów o różnych specjalizacjach i kompetencjach, dzięki czemu Akademia może przybrać kształt optymalnie dopasowany do Twoich potrzeb.
Potwierdzenie umiejętności certyfikatem i prezentacją
Akademia kończy się certyfikatem i zadaniem wdrożeniowym w formie prezentacji każdego uczestnika. Świadomość konieczności przygotowania pracy zaliczeniowej sprawia, że uczestnicy się mobilizują w trakcie trwania programu, są bardziej skupieni i uważni.
Kilkanaście osób w grupie
Akademia dla firm to program dla około 15 pracowników Twojej firmy. Ze względu na warsztatową formułę zajęć rekomendujemy, aby grupy były tworzone z osób powiązanych tematycznie (np. pracują w jednym dziale, pokrewnych obszarach biznesu, etc.).
Czym różni się Akademia dla firm od szkolenia?
Rozwój ludzi jest cyklem, a więc powinieneś zaplanować go zgodnie z potrzebami pracowników i dostosować do nich tematykę szkoleń. Dzięki temu Twój zespół będzie posiadał szeroką i uspójnioną wiedzę, zgodną ze swoimi predyspozycjami. W ten sposób również zwiększysz satysfakcję z pracy i zaangażowanie pracowników.
Właśnie dlatego Akademia dla firm to skuteczne rozwiązanie – pozwala na kompleksowy rozwój zespołu w dłuższym okresie, dostosowany do realnych, indywidualnych potrzeb pracowników i Twojej branży. Szkolenia dla firm obejmują najczęściej jedno zagadnienie, mają gotową agendę i trwają kilka dni, podczas gdy akademia obejmuje wszystkie zagadnienia, które potrzebuje rozwinąć Twoja firma i trwa co najmniej 5 miesięcy. Z doświadczenia wiemy, że ten okres pracy pozwala nie tylko na zdobycie wiedzy, a przede wszystkim na wdrożenie realnych zmian. Nie ma tutaj gotowej agendy, a cały program jest dopasowany ściśle do Twojej firmy.
Czego Twój zespół nauczy się na tym szkoleniu?
Akademia dla firm, to szkolenie z dedykowanym programem, które podejmuje wątki ze wszystkich naszych szkoleń sprzedażowych i marketingowych. Sprawdź kompetencje poniżej i oceń, czy szkolenie rozwojowe po dopasowaniu do Twojego zespołu, zrealizuje główny cel Twojej firmy. Jeżeli na liście brakuje istotnej dla Ciebie kompetencji, poinformuj nas o tym. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie zmodyfikować program szkolenia.
01
Nowoczesnej sprzedaży B2B
02
Nowoczesnych negocjacji w praktyce
03
Strategii sprzedaży i marketingu
04
Marketingu B2B i budowy skutecznego lejka marketingowego
05
Nowoczesnego przywództwa w zespole
06
Zarządzaniem finansami i controllingu w przedsiębiorstwie
07
Skutecznego planowania i egzekucji zmian
08
Nowoczesnego Account Managementu
09
Nowoczesnego zarządzania zespołem
10
Budowania silnej marki B2B
11
Skutecznej komunikacji w organizacji
12
Sztuki prowadzenia prezentacji biznesowych
Chcesz zaprojektować Akademię rozwojową dla swojego zespołu?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy to szkolenie zrealizuje cele Twojej firmy.
Zobacz, jak wygląda przykładowy cykl szkoleniowy
Sprawdź, jak projektujemy i wdrażamy agendy szkoleń firmowych, na przykładzie jednej organizacji:

Kto prowadzi szkolenia?
Czym to szkolenie różni się od innych?
Własna metoda
To szkolenie jest zbudowane w oparciu o naszą własną metodykę: Wise Selling System. Jej skuteczność sprawdziliśmy już na kilkuset klientach B2B z różnych branż oraz cały czas ją udoskonalamy i rozwijamy. Zgłębisz ją podczas szkolenia i dzięki niej rozwiniesz umiejętności sprzedażowe, komunikacyjne i analityczne związane z własną skutecznością sprzedażową, ćwicząc je pod okiem trenera z wieloletnim doświadczeniem.
Uporządkowany katalog narzędzi
Wiemy, jak ważne jest, aby po szkoleniach materiały wspierały realną zmianę w modelu pracy czy procesach. Dlatego materiały dodatkowe zaprojektowaliśmy tak, aby realnie posłużyły do poprawy efektywności działań i procesów. Pokażemy Ci, jak je stosować, aby szkolenie nie było tylko jednorazową inspiracją, ale wartościową zmianą mającą realny wpływ na wyniki sprzedażowe.
Po szkoleniu otrzymasz:
Wraz z udziałem w szkoleniu dedykowanym Twojej firmie, otrzymujesz dostęp do bogatej biblioteki wiedzy:
→ Materiał merytoryczny dotyczący Wise Selling System.
→ Arkusze wspomagające pracę wdrożeniową: szablon oferty, schemat i wskazówki jak budować Buyer Personę, schemat budowy wartości oferty, makietę do projektowania procesu sprzedaży.
→ Materiały dodatkowe wypracowane podczas szkolenia.
To szkolenie jest częścią Wise Selling System
Kiedy SellWise wchodziło na rynek, w większości firm, różne działy były szkolone według innych metod, przez zupełnie różnych trenerów. Niejednokrotnie wiedza pozyskana przez różne zespoły, była ze sobą sprzeczna. W praktyce to zwiększało podziały i bardzo utrudniało współpracę.
Nasze szkolenia zamknięte są zbudowane według jednej spójnej metodyki. To oznacza, że wszystkie zespoły w Twojej firmie będą posługiwać się taką samą nomenklaturą, a wszystkie kompetencje będą się uzupełniać. Dzięki takiemu podejściu dział sprzedaży, marketingu, managerowie czy zarząd używają tego samego słownictwa i wykorzystują spójną metodę w codziennej pracy. To znacznie poprawia komunikację i ułatwia osiągnięcie rezultatów.
Dla kogo jest to szkolenie?
→ Dla handlowców pracujących na rynku B2B.
→ Dla managerów i dyrektorów sprzedaży.
→ Dla właścicieli i zarządów firm.
Sprawdź klientów, którzy skorzystali z akademii dla firm
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Chcesz otrzymać wycenę szkolenia dla Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i dopytamy o niezbędne kwestie. Do 24 godzin od rozmowy przygotujemy dla Ciebie wycenę!
Co wpływa na cenę szkolenia?
Na cenę wpływa przede wszystkim liczba uczestników szkolenia (grup szkoleniowych), realizowanie (bądź nie) warsztatu diagnozującego potrzeby szkoleniowe, czas trwania szkolenia, forma (sala szkoleniowa/siedziba Twojej firmy/online), poziom zaawansowania uczestników w danym temacie, liczba trenerów, liczba i forma materiałów dodatkowych, forma certyfikatu (online/drukowany), realizowanie (bądź nie) sesji follow up wspierającego wdrożenie poznanego podczas szkolenia materiału. Wszystkie te kwestie ustalimy telefonicznie przed wysłaniem ostatecznej wyceny szkolenia. Naczęściej jeden dzień szkoleniowy to wydatek od kilku do kilkunastu tysięcy złotych.
Sprawdź pozostałe szkolenia SellWise
Znajdziesz wśród nich szkolenia sprzedażowe, marketingowe, finansowe i z zarządzania.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Tak, nasza oferta szkoleń obejmuje także szkolenia online. To 6 kompleksowych programów przeznaczonych dla specjalistów, managerów, członków zarządu i osób, które chcą zdobyć nowe umiejętności z zakresu sprzedaży i marketingu. A jeśli szukasz szkolenia dla CEO, które pomoże Ci zbudować skuteczną strategię biznesową i zyskać przewagę konkurencyjną, sprawdź CEO Masterplan.kompleksowych programów przeznaczonych dla specjalistów, managerów, członków zarządu i osób, które chcą zdobyć nowe umiejętności z zakresu sprzedaży i marketingu.
Jeden dzień szkoleniowy w SellWise kosztuje od kilku do kilkunastu tysięcy złotych. Zawsze dokonujemy indywidualnej wyceny na podstawie liczby uczestników, czasu trwania szkolenia czy liczby trenerów, którzy będą zaangażowani w rozwój Twojej firmy.
Tak, w SellWise zajmujemy się również doradztwem w marketingu B2B, a także doradztwem w sprzedaży B2B i pozyskiwaniu klientów.
Oferujemy szkolenia zamknięte z określonych obszarów, jak i Akademię dla firm, polegającą na zbudowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dopasowanego do wyzwań firmy. Przed rozpoczęciem szkolenia przeanalizujemy Twoją sytuację i na tej podstawie ocenimy, które rozwiązanie będzie najlepsze. Umów bezpłatną konsultację za pomocą formularza, przedstaw nam Twoje oczekiwania i poznaj możliwości rozwoju pracowników i biznesu.
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie “Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Program szkolenia sprzedażowego został przygotowany przez trenera Sellwise na potrzeby naszej firmy i był dla wielu uczestników prawdziwym „otwarciem oczu”.
.
.
Krzysztof Gorzechowski
Sales Director w WIRTHWEIN Polska Sp. z o.o.
Te marki zaufały
















Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy