Zamknięte szkoleniasprzedażowo - marketingowe

Oferta Szkoleń Sprzedażowych Sellwise.pl jest jedną z najszerszych i najbardziej wyspecjalizowanych w tym obszarze.

Projektując nasze szkolenia staraliśmy się pokryć większość najważniejszych zagadnień w obszarze Sprzedaży, Marketingu i Zarządzania w B2B. Każde ze szkoleń w naszej ofercie można dopasować do swojej firmy, tak aby z jak największym prawdopodobieństwem przynieść spodziewany rezultat.

 

szkolenia_ikona_zarzadzanie_sprzedaza_b2b

Jakie są korzyści z wdrożenia procesowego podejścia? Jakie są etapy rozwoju zespołu? Jak stworzyć skuteczny system premiowy? Co motywuje handlowców?


szkolenia_ikona_negocjacje_z_dzialem_zakupow

Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
Jak dobrze przygotować się do negocjacji? Czym różnią się negocjacje zdalne od tradycyjnych?


szkolenia_ikona_konflikt

Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B?
Jak unikać „wciskania” i przenieść sprzedaż na nowy poziom?


Uslugi Marketing

W jaki sposób wdrożyć Marketing B2B w swojej firmie? Jak ułożyć działania marketingowe tak aby pasowały do specyfiki MŚP?


szkolenia_ikona_social_selling

Jak wdrożyć Social Selling? Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości, które dają Social Media?


Uslugi B2B

Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B? Jak unikać wciskania? Jak mierzyć proces sprzedaży swojego zespołu?


szkolenia_ikona_efektywny_system_crm

Jak skutecznie wdrożyć i używać system CRM? W jaki sposób podejść do wdrożenia systemu, aby dział handlowy go używał?


szkolenia_ikona_rekrutacja_talentow_w_sprzedazy

Jak opisać ogłoszenie rekrutacyjne? Gdzie je opublikować? Jak sprawdzać kompetencje handlowców? Jak dokonać selekcji aplikacji?


szkolenia_ikona_sprzedaz_b2b_w_firmie_it

Jak zmieniły się nawyki kupujących w IT? Jaki jest proces zakupu w B2B? Jak sprzedawać aby pomagać klientom kupować?


szkolenia_ikona_networking_offline

Jakie są części składowe i budowa i networkingu? Jaką rolę odgrywa networking w budowaniu relacji biznesowych?


szkolenia_ikona_projektowanie_procesu_sprzedazy

Jak mierzyć proces sprzedaży? Co należy mierzyć w procesie sprzedaży? Jak zarządzać procesem w cyklu PDCA? Jak poprawić proces?


szkolenia_ikona_komunikacja_niewerbalna

W jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów?
Jak ułożyć strategie, które przynoszą rezultaty?


szkolenia_ikona_customer_experience

Co to jest Customer Experience? Dlaczego warto pracować nad Customer Experience? Co Customer Experience może dać mojej firmie?


szkolenia_ikona_prezentacje_i_wsparcie_sprzedazowe

Jak zbudować prezentację, by być wysłuchanym? Jakich użyć narzędzi by skupić uwagę klientów?


Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak prowadzić empatyczne negocjacje?


szkolenia_ikona_telefoniczne_umawianie_spotkan_b2b

Budowanie strategii rozmowy. Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?


szkolenia_ikona_nowoczesny_prospecting

NowoczesnyProspecting

Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B? Jak wykonywać działania takie jak cold calling, cold mailing z wysoką konwersją?


szkolenia_ikona_nowoczesny_prospecting

NowoczesnyProspecting

Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B? Jak wykonywać działania takie jak cold calling, cold mailing z wysoką konwersją?


Uslugi B2B

SprzedażDoradcza B2B

Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B? Jak unikać wciskania? Jak mierzyć proces sprzedaży swojego zespołu i poprawiać go w sposób stały?


szkolenia_ikona_social_selling

SocialSelling B2B

Jak wdrożyć Social Selling? Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości, które dają Social Media?


EmpatyczneNegocjacje

Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak prowadzić empatyczne negocjacje?


szkolenia_ikona_negocjacje_z_dzialem_zakupow

Negocjacjez działem zakupów

Jak sporządzić ofertę, by była dobrze czytelna dla kupca? Kto podejmuje decyzje zakupowe?


szkolenia_ikona_networking_offline

NetworkingOffline

Jakie są części składowe i budowa i networkingu? Jaką rolę odgrywa networking w budowaniu relacji biznesowych?


szkolenia_ikona_sprzedaz_b2b_w_firmie_it

SprzedażB2B w firmie IT

Jak zmieniły się nawyki kupujących w IT? Jaki jest proces zakupu w B2B? Jak sprzedawać aby pomagać klientom kupować?


szkolenia_ikona_prezentacje_i_wsparcie_sprzedazowe

PrezentacjeSprzedażowe

Jak zbudować prezentację, by być wysłuchanym? Jakich użyć narzędzi by skupić uwagę klientów?


szkolenia_ikona_telefoniczne_umawianie_spotkan_b2b

Telefoniczneumawianie spotkań B2B

Budowanie strategii rozmowy. Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?


Uslugi Marketing

MarketingB2B w MŚP

W jaki sposób wdrożyć Marketing B2B w swojej firmie? Jak ułożyć działania marketingowe tak aby pasowały do specyfiki MŚP?


szkolenia_ikona_customer_experience

CustomerExperience

Co to jest Customer Experience? Dlaczego warto pracować nad Customer Experience? Co Customer Experience może dać mojej firmie?


szkolenia_ikona_zarzadzanie_sprzedaza_b2b

ZarządzanieSprzedażą B2B

Tworzymy skuteczne procesy zarządzania sprzedażą i zespołem, oparte na miarach, faktach oraz poprawnym systemie premiowym i motywacyjnym.


szkolenia_ikona_rekrutacja_talentow_w_sprzedazy

Rekrutacjatalentów w sprzedaży

Jak opisać ogłoszenie rekrutacyjne? Gdzie je opublikować? Jak sprawdzać kompetencje handlowców? Jak dokonać selekcji aplikacji?


szkolenia_ikona_projektowanie_procesu_sprzedazy

ProjektowanieProcesu Sprzedaży

Jak mierzyć proces sprzedaży? Co należy mierzyć w procesie sprzedaży? Jak zarządzać procesem w cyklu PDCA? Jak poprawić proces?


szkolenia_ikona_efektywny_system_crm

EfektywnySystem CRM

Jak skutecznie wdrożyć i używać system CRM? W jaki sposób podejść do wdrożenia systemu, aby dział handlowy go używał?


szkolenia_ikona_zarzadzanie_soba_w_czasie

Zarządzaniesobą w czasie

Jakie są korzyści z wdrożenia procesowego podejścia? Jakie są etapy rozwoju zespołu? Jak stworzyć skuteczny system premiowy? 


Tak projektujemy nasze szkolenia


Badanie potrzeb szkoleniowych

Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.


Konstrukcja oferty rozwojowej

Propozycja oferty rozwojowej ze strony Sellwise.


Realizacja szkolenia zamkniętego

Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.


Ewaluacja procesu szkoleniowego

Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.


Raport poszkoleniowy i podsumowanie

Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.


Wsparcie wdrożeniowe

Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.

Czy szukasz szkolenia dopasowanego do Twojej firmy?

Zostaw numer, oddzwonimy i doradzimy, które szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacje_black

Szkolenia dla handlowców – dedykowane pod potrzeby

Sellwise powstało z myślą, że szkolenia sprzedażowe nie zawsze przynoszą swój efekt. Dodając szkolenia do naszej oferty, długo zastanawialiśmy się, w jaki sposób je robić, żeby przynosić efekt dla naszych klientów. W czasie przygotowań okazało się, że większość szkoleń sprzedażowych na rynku jest kupowane jak produkt na półce w sklepie, jedynie po powierzchownym zbadaniu czy będzie pasować do specyfiki firmy. Postanowiliśmy, że nasze szkolenia aby spełniały swój cel muszą być wyjątkowe.

Szkolenia sprzedażowe w ofercie Sellwise można dostosować do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Szkolenia mogą być dostosowane zdalnie lub w czasie dedykowanego audytu u klienta. Szkolenia realizowane w ten sposób wymagają od trenera dużo więcej kompetencji niż tradycyjne projekty. Wynika to z tego, że trener powinien potrafić skutecznie wyznaczać cele strategiczne, umieć pracować i analizować pracę handlowców w terenie, przeprowadzić warsztat z zarządem, zaprojektować szkolenie a następnie poprowadzić je z zespołem.

Jak powstaje program szkolenia?

Efektywne szkolenia dla handlowców to niezwykłe wyzwanie. Jak wiemy, handlowcy mają dość nudnych i mało produktywnych szkoleń, które nikomu nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Po audycie opisanym w punkcie wcześniej, klient otrzymuje gotowy program szkolenia. Następnie w czasie rozmowy telefonicznej istnieje możliwość dostosowania zaproponowanego programu, do konkretnych wymagań czy sugestii naszego klienta.

Istotnym elementem programu szkoleniowego są ćwiczenia warsztatowe. Dzięki audytowi i rozmowie telefonicznej, trener ma możliwość dostosowania ćwiczeń, do konkretnej sytuacji omówionej z klientem. Praktyczne ćwiczenia sprawiają, że handlowcy dużo łatwiej przyswajają wiedzę płynącą ze szkolenia. Dzięki temu, często już dzień po szkoleniu, mogą wypróbować nowe metody w realnej pracy ze swoimi klientami.

Szkolenia ze sprzedaży – jak dbać o rezultat?

Zanim rozpoczniemy pracę nad projektem szkoleniowym dla handlowców, najpierw wyznaczamy z klientem konkretne cele biznesowe. Oprócz celu, staramy się wyznaczyć cele poboczne uwzględniające efektywność handlowców. Dzięki temu mierzymy efektywność szkolenia na wielu wymiarach.

Kolejnym i zarazem najbardziej wymagającym krokiem aby przynieść rezultaty, jest współpraca z decydentami. Musimy ustalić wspólny mianownik pomiędzy naszymi obserwacjami w terenie, a wiedzą i potrzebami klienta firmy. Biorąc pod uwagę, że same szkolenia dla handlowców nie przynoszą najlepszych rezultatów, warto połączyć projekt szkoleniowy z wdrożeniem po szkoleniu. Zespoły handlowe są bardzo mocno osadzone w swoich nawykach. Czasami szkolenie sprzedażowe, jest zaledwie małą przerwą w wielu latach ich pracy. Ciężko oczekiwać, że spędzenie kilku godzin w sali, sprawi że handlowcy czy zespół obsługi klienta, znacznie zmieni swoje przyzwyczajenia. Konsultant Sellwise może pomóc w zastosowaniu wiedzy w praktyce i wdrożyć narzędzia, które pomogą mierzyć skuteczność zespołu sprzedażowego. Konsultant może również pomóc managerom w zarządzeniu zmianą po samym szkoleniu.

Jak dobrze dobrać szkolenie?

Jeżeli nie wiesz, które z powyższych szkoleń sprzedaży będzie najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy zamów Darmową Konsultację. Przycisk znajdziesz w prawym górnym rogu. Nasz zespół połączy Cię z konsultantem, który kompleksowo dopyta o sytuację i cel, który planuje osiągnąć Twoja firma. Bazując na doświadczeniu z podobnych projektów, Konsultant zaproponuje sposób podejścia do projektu tak, aby w jak największym stopniu spełnić cel klienta.

Jak zaprojektować – kompleksowy program szkoleniowy?

Jednym z najlepszych sposobów na wygenerowanie zmiany w dziale jest uruchomienie programu szkoleniowego, który będzie spójny z procesem zmiany w zespole sprzedaży. Szkolenia mogą się ze sobą łączyć oraz odbywać w określonych interwałach (dla przykładu – 1 spotkanie miesięcznie).

Dla przykładu struktura programu szkoleniowego, może wyglądać jak niżej:

  • Wstęp do zmian w sprzedaży na rynku,
  • Nowoczesne metody pozyskiwania klientów,
  • Szkolenie Sprzedaż Doradcza,
  • Techniki sprzedaży,
  • Obsługa klienta,
  • Skuteczne badanie potrzeb klientów,
  • Oferta sprzedaży,
  • Negocjacje z klientami.

Przy tak zbudowanym programie, zespół handlowy ma okazję rozwijać się w swoim tempie, a trener przy kolejnych spotkaniach może rozwiewać wątpliwości z poprzednich. Dzięki takiej strukturze, handlowcy mogą się rozwijać również w przerwach między spotkaniami i w tym czasie rozwiązywać ćwiczenie, które pomaga przyswajać wiedzę i utrwalać nawyki.

Jak dobrać odpowiedniego trenera?

W Sellwise portfolio Trenerów i Konsultantów uwzględnia osoby, które na co dzień sprzedają i realnie pracują z klientami. Sellwise jest firmą doradczą, co sprawia, że nasi Trenerzy są świadkami i kreatorami zmian w organizacjach. Dzięki temu mają dostęp do unikalnej wiedzy rynkowej. Wiedzą co zadziałało i sprawdziło się w podobnej firmie, a to sprawia, że łatwo im uwzględniać praktyczny wymiar w prowadzonych szkoleniach. Dzięki temu mogą również podpowiedzieć managerom i handlowcom, jak ułożyć proces sprzedaży we własnej firmie, tak aby nie popełniać prostych błędów.

Nasi trenerzy pochodzą z wielu branż. To umożliwia nam dobranie trenera pod przypadek klienta i dzięki temu, skrócenie czasu koniecznego na zapoznanie się z branżą, w której będziemy prowadzić szkolenie.

Czy używanie technik sprzedaży jest konieczne?

Programy szkoleń sprzedażowych w naszej firmie zawierają możliwie mało technik sprzedaży. Wierzymy, że najbardziej skuteczne są metody sprzedaży, które są uniwersalne i mogą działać latami. Nigdy nie stosujemy technik manipulacyjnych i jakichkolwiek sposobów na wprowadzanie klienta końcowego w błąd.

To sprawia, że renoma Twojej firmy po naszych szkoleniach powinna się wzmocnić. Uczymy tylko czystych i uczciwych metod, które budują realne zaufanie na linii klienta z handlowcem. To też sprawia, że sami handlowcy dużo chętniej uczą się tych metod i wchodzą w proces zmiany. Niestosowanie technik sprawia również, że nie będzie konieczności oduczania handlowców czegoś co działało na rynku tylko przez chwilę.

Szkolenia dla handlowców – sam dla siebie

Jeżeli jesteś handlowcem i szukasz szkoleń sam dla siebie, możemy mieć propozycję również dla Ciebie. Najlepiej zacząć od przeglądnięcia sekcji szkolenia otwarte. Jeżeli jednak nie znajdziesz w niej tego czego szukasz, warto przeglądać nasz Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing. Link do Podcastu znajdziesz poniżej. Pozwala on rozwijać nie tylko sprzedażowe umiejętności, ale również zarządcze i managerskie. To świetny sposób, żeby zacząć się uczyć na długo zanim zainwestujesz w konkretne szkolenie sprzedażowe.

Kiedy nie warto inwestować w szkolenie?

Jeżeli aktualnie w Twojej firmie panuje chaos organizacyjny i zespół jest zdemotywowany, szkolenie może nie być najlepszym wyborem. W takiej sytuacji warto porozmawiać z Konsultantem Sellwise zanim zostanie przeprowadzone szkolenie. Konsultant po zapoznaniu się z sytuacją przedsiębiorstwa, zaproponuje dokładne kroki, które pomogą wyjść z impasu.

W naszej ofercie znajduje się również Doradztwo w Sprzedaży, a nasi konsultanci mają doświadczenie w radzeniu sobie w takich sytuacjach. Warto pamiętać, że inwestowanie w szkolenia, nie zawsze jest najlepszym sposobem na zwiększenie wyników sprzedaży czy poprawę motywacji w zespole. Czasami warto użyć innych narzędzi, które w danej sytuacji będą bardziej skuteczne.

Ile kosztują dobre szkolenia ze sprzedaży?

Jako Sellwise współpracujemy zarówno z małymi kilkunastoosobowymi firmami, jak i dużymi ogólnopolskimi przedsiębiorstwami. To pokazuje, że nasz poziom cenowy jest odpowiedni dla firm o każdym rozmiarze. Niemniej jednak, najłatwiejszym sposobem na poznanie ceny jest wypełnienie formularza na samym dole strony. Nasz zespół zazwyczaj kontaktuje się z klientem najpóźniej na kolejny dzień roboczy. Dzięki temu nie ma konieczności oczekiwania długich godzin na ofertę.

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy