Zamknięte szkoleniasprzedażowo - marketingowe
Oferta Szkoleń Sprzedażowych Sellwise.pl jest jedną z najszerszych i najbardziej wyspecjalizowanych w tym obszarze.
Projektując nasze szkolenia staraliśmy się pokryć większość najważniejszych zagadnień w obszarze Sprzedaży, Marketingu i Zarządzania w B2B. Każde ze szkoleń w naszej ofercie można dopasować do swojej firmy, tak aby z jak największym prawdopodobieństwem przynieść spodziewany rezultat.
ZarządzanieSprzedażą B2B
Jakie są korzyści z wdrożenia procesowego podejścia? Jakie są etapy rozwoju zespołu? Jak stworzyć skuteczny system premiowy? Co motywuje handlowców?
Negocjacjez działem zakupów
Jak osiągać lepsze rezultaty w kontakcie z działami zakupów?
Jak dobrze przygotować się do negocjacji? Czym różnią się negocjacje zdalne od tradycyjnych?
Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B?
Jak unikać „wciskania” i przenieść sprzedaż na nowy poziom?
MarketingB2B w MŚP
W jaki sposób wdrożyć Marketing B2B w swojej firmie? Jak ułożyć działania marketingowe tak aby pasowały do specyfiki MŚP?
SocialSelling B2B
Jak wdrożyć Social Selling? Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości, które dają Social Media?
SprzedażDoradcza B2B
Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B? Jak unikać wciskania? Jak mierzyć proces sprzedaży swojego zespołu?
EfektywnySystem CRM
Jak skutecznie wdrożyć i używać system CRM? W jaki sposób podejść do wdrożenia systemu, aby dział handlowy go używał?
Rekrutacjatalentów w sprzedaży
Jak opisać ogłoszenie rekrutacyjne? Gdzie je opublikować? Jak sprawdzać kompetencje handlowców? Jak dokonać selekcji aplikacji?
SprzedażB2B w firmie IT
Jak zmieniły się nawyki kupujących w IT? Jaki jest proces zakupu w B2B? Jak sprzedawać aby pomagać klientom kupować?
NetworkingOffline
Jakie są części składowe i budowa i networkingu? Jaką rolę odgrywa networking w budowaniu relacji biznesowych?
ProjektowanieProcesu Sprzedaży
Jak mierzyć proces sprzedaży? Co należy mierzyć w procesie sprzedaży? Jak zarządzać procesem w cyklu PDCA? Jak poprawić proces?
W jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów?
Jak ułożyć strategie, które przynoszą rezultaty?
CustomerExperience
Co to jest Customer Experience? Dlaczego warto pracować nad Customer Experience? Co Customer Experience może dać mojej firmie?
PrezentacjeSprzedażowe
Jak zbudować prezentację, by być wysłuchanym? Jakich użyć narzędzi by skupić uwagę klientów?
…
EmpatyczneNegocjacje
Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak prowadzić empatyczne negocjacje?
…
Telefoniczneumawianie spotkań B2B
Budowanie strategii rozmowy. Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
…
NowoczesnyProspecting
Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B? Jak wykonywać działania takie jak cold calling, cold mailing z wysoką konwersją?
NowoczesnyProspecting
Jak skutecznie pozyskiwać klientów na rynku B2B? Jak wykonywać działania takie jak cold calling, cold mailing z wysoką konwersją?
…
SprzedażDoradcza B2B
Jak skutecznie sprzedawać na rynku B2B? Jak unikać wciskania? Jak mierzyć proces sprzedaży swojego zespołu i poprawiać go w sposób stały?
SocialSelling B2B
Jak wdrożyć Social Selling? Jak zwiększyć sprzedaż swojej firmy korzystając z możliwości, które dają Social Media?
…
EmpatyczneNegocjacje
Jak prowadzić rozmowy, żeby klienci chcieli z nami rozmawiać? Jak prowadzić empatyczne negocjacje?
…
Negocjacjez działem zakupów
Jak sporządzić ofertę, by była dobrze czytelna dla kupca? Kto podejmuje decyzje zakupowe?
…
NetworkingOffline
Jakie są części składowe i budowa i networkingu? Jaką rolę odgrywa networking w budowaniu relacji biznesowych?
SprzedażB2B w firmie IT
Jak zmieniły się nawyki kupujących w IT? Jaki jest proces zakupu w B2B? Jak sprzedawać aby pomagać klientom kupować?
PrezentacjeSprzedażowe
Jak zbudować prezentację, by być wysłuchanym? Jakich użyć narzędzi by skupić uwagę klientów?
…
Telefoniczneumawianie spotkań B2B
Budowanie strategii rozmowy. Jak wzbudzić ciekawość rozmówcy B2B? Jak dotrzeć do osoby decyzyjnej?
…
MarketingB2B w MŚP
W jaki sposób wdrożyć Marketing B2B w swojej firmie? Jak ułożyć działania marketingowe tak aby pasowały do specyfiki MŚP?
CustomerExperience
Co to jest Customer Experience? Dlaczego warto pracować nad Customer Experience? Co Customer Experience może dać mojej firmie?
ZarządzanieSprzedażą B2B
Tworzymy skuteczne procesy zarządzania sprzedażą i zespołem, oparte na miarach, faktach oraz poprawnym systemie premiowym i motywacyjnym.
Rekrutacjatalentów w sprzedaży
Jak opisać ogłoszenie rekrutacyjne? Gdzie je opublikować? Jak sprawdzać kompetencje handlowców? Jak dokonać selekcji aplikacji?
…
ProjektowanieProcesu Sprzedaży
Jak mierzyć proces sprzedaży? Co należy mierzyć w procesie sprzedaży? Jak zarządzać procesem w cyklu PDCA? Jak poprawić proces?
…
EfektywnySystem CRM
Jak skutecznie wdrożyć i używać system CRM? W jaki sposób podejść do wdrożenia systemu, aby dział handlowy go używał?
Zarządzaniesobą w czasie
Jakie są korzyści z wdrożenia procesowego podejścia? Jakie są etapy rozwoju zespołu? Jak stworzyć skuteczny system premiowy?
Tak projektujemy nasze szkolenia

Badanie potrzeb szkoleniowych
Jasne określenie sytuacji i potrzeb klienta.

Konstrukcja oferty rozwojowej
Propozycja oferty rozwojowej ze strony Sellwise.

Realizacja szkolenia zamkniętego
Realizacja programu zgodnie z uzgodnionym wcześniej harmonogramem.

Ewaluacja procesu szkoleniowego
Możliwość mierzenia i oceny wpływu warsztatu/szkolenia na cele biznesowe.

Raport poszkoleniowy i podsumowanie
Raport poszkoleniowy z rekomendacjami rozwojowymi.

Wsparcie wdrożeniowe
Zaproponujemy dodatkowe działania, dostosowane do aktualnego celu.
Czy szukasz szkolenia dopasowanego do Twojej firmy?
Zostaw numer, oddzwonimy i doradzimy, które szkolenie sprawdzi się w Twojej firmie.
Szkolenia dla handlowców – dedykowane pod potrzeby
Sellwise powstało z myślą, że szkolenia sprzedażowe nie zawsze przynoszą swój efekt. Dodając szkolenia do naszej oferty, długo zastanawialiśmy się, w jaki sposób je robić, żeby przynosić efekt dla naszych klientów. W czasie przygotowań okazało się, że większość szkoleń sprzedażowych na rynku jest kupowane jak produkt na półce w sklepie, jedynie po powierzchownym zbadaniu czy będzie pasować do specyfiki firmy. Postanowiliśmy, że nasze szkolenia aby spełniały swój cel muszą być wyjątkowe.
Szkolenia sprzedażowe w ofercie Sellwise można dostosować do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa. Szkolenia mogą być dostosowane zdalnie lub w czasie dedykowanego audytu u klienta. Szkolenia realizowane w ten sposób wymagają od trenera dużo więcej kompetencji niż tradycyjne projekty. Wynika to z tego, że trener powinien potrafić skutecznie wyznaczać cele strategiczne, umieć pracować i analizować pracę handlowców w terenie, przeprowadzić warsztat z zarządem, zaprojektować szkolenie a następnie poprowadzić je z zespołem.
Jak powstaje program szkolenia?
Efektywne szkolenia dla handlowców to niezwykłe wyzwanie. Jak wiemy, handlowcy mają dość nudnych i mało produktywnych szkoleń, które nikomu nie przynoszą spodziewanych rezultatów. Po audycie opisanym w punkcie wcześniej, klient otrzymuje gotowy program szkolenia. Następnie w czasie rozmowy telefonicznej istnieje możliwość dostosowania zaproponowanego programu, do konkretnych wymagań czy sugestii naszego klienta.
Istotnym elementem programu szkoleniowego są ćwiczenia warsztatowe. Dzięki audytowi i rozmowie telefonicznej, trener ma możliwość dostosowania ćwiczeń, do konkretnej sytuacji omówionej z klientem. Praktyczne ćwiczenia sprawiają, że handlowcy dużo łatwiej przyswajają wiedzę płynącą ze szkolenia. Dzięki temu, często już dzień po szkoleniu, mogą wypróbować nowe metody w realnej pracy ze swoimi klientami.
Szkolenia ze sprzedaży – jak dbać o rezultat?
Zanim rozpoczniemy pracę nad projektem szkoleniowym dla handlowców, najpierw wyznaczamy z klientem konkretne cele biznesowe. Oprócz celu, staramy się wyznaczyć cele poboczne uwzględniające efektywność handlowców. Dzięki temu mierzymy efektywność szkolenia na wielu wymiarach.
Kolejnym i zarazem najbardziej wymagającym krokiem aby przynieść rezultaty, jest współpraca z decydentami. Musimy ustalić wspólny mianownik pomiędzy naszymi obserwacjami w terenie, a wiedzą i potrzebami klienta firmy. Biorąc pod uwagę, że same szkolenia dla handlowców nie przynoszą najlepszych rezultatów, warto połączyć projekt szkoleniowy z wdrożeniem po szkoleniu. Zespoły handlowe są bardzo mocno osadzone w swoich nawykach. Czasami szkolenie sprzedażowe, jest zaledwie małą przerwą w wielu latach ich pracy. Ciężko oczekiwać, że spędzenie kilku godzin w sali, sprawi że handlowcy czy zespół obsługi klienta, znacznie zmieni swoje przyzwyczajenia. Konsultant Sellwise może pomóc w zastosowaniu wiedzy w praktyce i wdrożyć narzędzia, które pomogą mierzyć skuteczność zespołu sprzedażowego. Konsultant może również pomóc managerom w zarządzeniu zmianą po samym szkoleniu.
Jak dobrze dobrać szkolenie?
Jeżeli nie wiesz, które z powyższych szkoleń sprzedaży będzie najlepsze dla Ciebie i Twojej firmy zamów Darmową Konsultację. Przycisk znajdziesz w prawym górnym rogu. Nasz zespół połączy Cię z konsultantem, który kompleksowo dopyta o sytuację i cel, który planuje osiągnąć Twoja firma. Bazując na doświadczeniu z podobnych projektów, Konsultant zaproponuje sposób podejścia do projektu tak, aby w jak największym stopniu spełnić cel klienta.
Jak zaprojektować – kompleksowy program szkoleniowy?
Jednym z najlepszych sposobów na wygenerowanie zmiany w dziale jest uruchomienie programu szkoleniowego, który będzie spójny z procesem zmiany w zespole sprzedaży. Szkolenia mogą się ze sobą łączyć oraz odbywać w określonych interwałach (dla przykładu – 1 spotkanie miesięcznie).
Dla przykładu struktura programu szkoleniowego, może wyglądać jak niżej:
- Wstęp do zmian w sprzedaży na rynku,
- Nowoczesne metody pozyskiwania klientów,
- Szkolenie Sprzedaż Doradcza,
- Techniki sprzedaży,
- Obsługa klienta,
- Skuteczne badanie potrzeb klientów,
- Oferta sprzedaży,
- Negocjacje z klientami.
Przy tak zbudowanym programie, zespół handlowy ma okazję rozwijać się w swoim tempie, a trener przy kolejnych spotkaniach może rozwiewać wątpliwości z poprzednich. Dzięki takiej strukturze, handlowcy mogą się rozwijać również w przerwach między spotkaniami i w tym czasie rozwiązywać ćwiczenie, które pomaga przyswajać wiedzę i utrwalać nawyki.
Jak dobrać odpowiedniego trenera?
W Sellwise portfolio Trenerów i Konsultantów uwzględnia osoby, które na co dzień sprzedają i realnie pracują z klientami. Sellwise jest firmą doradczą, co sprawia, że nasi Trenerzy są świadkami i kreatorami zmian w organizacjach. Dzięki temu mają dostęp do unikalnej wiedzy rynkowej. Wiedzą co zadziałało i sprawdziło się w podobnej firmie, a to sprawia, że łatwo im uwzględniać praktyczny wymiar w prowadzonych szkoleniach. Dzięki temu mogą również podpowiedzieć managerom i handlowcom, jak ułożyć proces sprzedaży we własnej firmie, tak aby nie popełniać prostych błędów.
Nasi trenerzy pochodzą z wielu branż. To umożliwia nam dobranie trenera pod przypadek klienta i dzięki temu, skrócenie czasu koniecznego na zapoznanie się z branżą, w której będziemy prowadzić szkolenie.
Czy używanie technik sprzedaży jest konieczne?
Programy szkoleń sprzedażowych w naszej firmie zawierają możliwie mało technik sprzedaży. Wierzymy, że najbardziej skuteczne są metody sprzedaży, które są uniwersalne i mogą działać latami. Nigdy nie stosujemy technik manipulacyjnych i jakichkolwiek sposobów na wprowadzanie klienta końcowego w błąd.
To sprawia, że renoma Twojej firmy po naszych szkoleniach powinna się wzmocnić. Uczymy tylko czystych i uczciwych metod, które budują realne zaufanie na linii klienta z handlowcem. To też sprawia, że sami handlowcy dużo chętniej uczą się tych metod i wchodzą w proces zmiany. Niestosowanie technik sprawia również, że nie będzie konieczności oduczania handlowców czegoś co działało na rynku tylko przez chwilę.
Szkolenia dla handlowców – sam dla siebie
Jeżeli jesteś handlowcem i szukasz szkoleń sam dla siebie, możemy mieć propozycję również dla Ciebie. Najlepiej zacząć od przeglądnięcia sekcji szkolenia otwarte. Jeżeli jednak nie znajdziesz w niej tego czego szukasz, warto przeglądać nasz Podcast Nowoczesna Sprzedaż i Marketing. Link do Podcastu znajdziesz poniżej. Pozwala on rozwijać nie tylko sprzedażowe umiejętności, ale również zarządcze i managerskie. To świetny sposób, żeby zacząć się uczyć na długo zanim zainwestujesz w konkretne szkolenie sprzedażowe.
Kiedy nie warto inwestować w szkolenie?
Jeżeli aktualnie w Twojej firmie panuje chaos organizacyjny i zespół jest zdemotywowany, szkolenie może nie być najlepszym wyborem. W takiej sytuacji warto porozmawiać z Konsultantem Sellwise zanim zostanie przeprowadzone szkolenie. Konsultant po zapoznaniu się z sytuacją przedsiębiorstwa, zaproponuje dokładne kroki, które pomogą wyjść z impasu.
W naszej ofercie znajduje się również Doradztwo w Sprzedaży, a nasi konsultanci mają doświadczenie w radzeniu sobie w takich sytuacjach. Warto pamiętać, że inwestowanie w szkolenia, nie zawsze jest najlepszym sposobem na zwiększenie wyników sprzedaży czy poprawę motywacji w zespole. Czasami warto użyć innych narzędzi, które w danej sytuacji będą bardziej skuteczne.
Ile kosztują dobre szkolenia ze sprzedaży?
Jako Sellwise współpracujemy zarówno z małymi kilkunastoosobowymi firmami, jak i dużymi ogólnopolskimi przedsiębiorstwami. To pokazuje, że nasz poziom cenowy jest odpowiedni dla firm o każdym rozmiarze. Niemniej jednak, najłatwiejszym sposobem na poznanie ceny jest wypełnienie formularza na samym dole strony. Nasz zespół zazwyczaj kontaktuje się z klientem najpóźniej na kolejny dzień roboczy. Dzięki temu nie ma konieczności oczekiwania długich godzin na ofertę.
Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
537 222 221
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy