29 – 30 listopada, warsztat online

Nowoczesna sprzedaż B2B


Podczas warsztatu: 

  • zrozumiesz, w jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów 
  • poznasz procesy i strategie przynoszące rezultaty w sprzedaży B2B
  • przećwiczysz swoje umiejętności pod okiem eksperta
  • usystematyzujesz działania handlowe kierowane do klientów biznesowych.

2690 zł netto

ZAPISZ SIĘ NA WARSZTAT

29 – 30 listopada, warsztat online

Nowoczesna sprzedaż B2B


Podczas warsztatu: 

  • zrozumiesz, w jaki sposób kupują właściciele firm i członkowie zarządów 
  • poznasz procesy i strategie przynoszące rezultaty w sprzedaży B2B
  • przećwiczysz swoje umiejętności pod okiem eksperta
  • usystematyzujesz działania handlowe kierowane do klientów biznesowych.

2290 zł netto

ZAPISZ SIĘ NA WARSZTAT

Klienci biznesowi nie ufają handlowcom

Klienci B2B są wyczuleni na tradycyjne techniki sprzedaży. Nie chcą, żeby handlowcy wpływali na ich decyzję i często unikają z nimi kontaktu. W najlepszym wypadku dowiedzą się, co sprzedajesz, ale nie zdecydują się na zakup. Co jako handlowiec możesz zrobić w takiej sytuacji?

Rozwiązaniem tego problemu jest zmiana sposobu sprzedaży

Podczas pracy z tysiącem polskich firm odkryliśmy, jakie motywy kierują osobami, które podejmują decyzje zakupowe w B2B. Na tej podstawie zaprojektowaliśmy warsztat, dzięki któremu usystematyzujesz swoje działania handlowe i zaczniesz sprzedawać w nowoczesny sposób. 

W trakcie warsztatu „Nowoczesna sprzedaż B2B” nauczymy Cię, jak opowiadać o swojej ofercie, żeby klient powiedział „tak”. 

Nauczysz się komunikować się z klientami biznesowymi zgodnie z ich poziomem zaufania. Zobaczysz, jak napisać ofertę, która pomoże klientom zrozumieć korzyści ze współpracy. Będziesz wiedzieć, jak diagnozować ich potrzeby i tworzyć długofalowe relacje z właścicielami firm, menadżerami, dyrektorami i członkami zarządów. 

To wszystko bez żadnych manipulacji i sztuczek sprzedażowych. Z szacunkiem dla klienta i zgodnie z jego oczekiwaniami.

To wszystko bez żadnych manipulacji i sztuczek sprzedażowych. Z szacunkiem dla klienta i zgodnie z jego oczekiwaniami.


Podczas warsztatu dowiesz się m.in:

poznasz-ikona

Jak dziś kupują klienci B2B i dlaczego zrozumienie procesu zakupu pomaga w zamknięciu sprzedaży?

przygotujesz-ikona

Jak umiejętnie zakomunikować przewagi produktu/usługi, który oferujesz?

nauczysz-ikona

Jak właściwie zaplanować i realizować spotkanie handlowe?

Dlaczego warto zainwestować w ten warsztat?

wiedza-ikona
Praktyczna wiedza

Damy Ci praktyczną wiedzę, która płynie wprost z naszej współpracy z kilkudziesięcioma klientami na rynku B2B.

oszczedzanie-ikona
Oszczędności

Zaoszczędzisz pieniądze i czas na błędach, które potencjalnie mógłbyś popełniać.

plan-ikona
Materiały

Na naszym warsztacie tworzymy plan, który możesz zacząć wdrażać już dzień po naszym spotkaniu.

Agenda szkolenia

Dzień Pierwszy

Zamiana sprzedaży transakcyjnej w doradczą

  • Czym różni się sprzedaż doradcza od sprzedaży transakcyjnej?
  • Jak budować w oczach klientach pozycję doradcy?
  • Jakie typy sprzedawców można wyróżnić?
  • Co w praktyce oznacza sprzedaż doradcza?
  • Dlaczego technologia zastąpi część handlowców?

Proces zakupu

  • Na czym polega 5-etapowy proces zakupu B2B?
  • Czym różni się proces zakupu od procesu sprzedaży?
  • Jak zaprojektować proces sprzedaży, aby pomagał klientowi w podjęciu decyzji?
  • Jakie etapy można wyróżnić w ramach procesu zakupu i co one oznaczają dla handlowca?
  • Jak wykorzystać proces zakupu do stworzenia skutecznego procesu sprzedaży?

Propozycja wartości

  • Jakie są główne powody braku przewag konkurencyjnych firm lub ich słabej jakości? 
  • Na jakich poziomach klienci oceniają Twoją firmę?
  • Jak definiować przewagi konkurencyjne firmy?
  • Jak opowiadać o przewagach konkurencyjnych tak by klient chciał o tym słuchać?
  • Dlaczego mówienie tylko o doświadczeniu czy jakości już dziś nie wystarcza?

Dzień Drugi

Badanie potrzeb

  • Na czym polega badanie potrzeb w ujęciu sprzedaży doradczej?
  • Jakie pytania zadawać klientom w momencie badania potrzeb?
  • Kiedy badanie potrzeb można pominąć?
  • Jakie zadań pytania, aby poznać prawdziwe problemy klienta?
  • Jak połączyć badanie potrzeb z procesem zakupu i procesem sprzedaży?

Spotkanie handlowe

  • Jak budować agendę spotkania handlowego?
  • Na czym polega spotkanie handlowe w kontekście sprzedaży doradczej?
  • Co warto zrobić przed spotkaniem handlowym?
  • Z jakich etapów składa się spotkanie handlowe?

Budowanie oferty handlowej

  • Jak zaprojektować ofertę, żeby pomogła w zamknięciu sprzedaży?
  • Jakich błędów unikać tworząc oferty handlowe?
  • Jak i kiedy skutecznie robić followu up?
  • Jakie narzędzia mogą wpłynąć na poprawę konwersji ofert na zamówienia?
  • Jak dobrze zaplanować finalizację sprzedaży?

O prowadzącym

lukasz-polubianko

Łukasz Połubianko

Consulting Team Leader, Head of Trainings w SellWise

Już od blisko 17 lat związany ze sprzedażą. Od lat z sukcesami prowadzi samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. Finalista Sales Angels i ekspert w sprzedaży telefonicznej oraz projektowania ofert handlowych. W pracy konsultanta i trenera wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas wieloletniego prowadzenia projektów i szkoleń dla wiodących marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom. Jest dyplomowanym managerem i trenerem biznesu, przez International Education Society certyfikowany jako trener szkoleń online.

Dla kogo jest ten warsztat?

  • Dla handlowców pracujących na rynku B2B
  • Dla managerów i dyrektorów sprzedaży
  • Dla właścicieli i zarządów firm
ilustracja_o_nas_
ikona-dzialanie

Ten warsztat Ci nie pomoże jeżeli:

  • Twoja firma lub produkt/usługa nie ma przewag konkurencyjnych,
  • Nie sprzedajesz do B2B
  • Liczysz na poznanie magicznych sztuczek czy technik oraz tego jak manipulować klientami.

Zapisz się na warsztat

Cena:

2690 zł netto*

  • Udział w dwudniowym warsztacie,
  • Każdy uczestnik otrzymuje dyplom ukończenia,
  • Dożywotni dostęp do nagrania.

29 – 30 listopada, Online