RemoteSalesAcademy
KURS ON-LINE
Naucz się jak skutecznie sprzedawać zdalnie. Zdobądź niezbędne kompetencje oraz poznaj narzędzia potrzebne do sprzedaży zdalnej w B2B.
Cena przy zakupie dostępu dla jednej osoby:
1549 PLN
(1259,35 PLN netto)
Zwiększ skuteczność sprzedaży, bez spotkań na żywo
Kurs on-line Remote Sales Academy uczy niezbędnych kompetencji i narzędzi potrzebnych do zdalnej sprzedaży B2B. Kurs pomoże Ci odnaleźć się w nowej rzeczywistości i dzięki niemu zwiększysz skuteczność swoich działań sprzedażowych. Dowiesz się jak umawiać spotkania zdalne oraz jak profesjonalnie przeprowadzić zdalne spotkanie z klientem.
Kurs zawiera około 6 godzin materiałów, podzielonego na moduły tematyczne, do których możesz wrócić w dowolnym momencie używając indywidualnego loginu i hasła.
Kurs bazuje na naszym doświadczeniu (przeszkoliliśmy już ponad 5500 osób podczas warsztatów zamkniętych oraz szkoleń) i jego forma jest skupiona na dużej łatwości w przyswajaniu wiedzy.
Kurs jest prowadzony przez Iwonę i Szymona, którzy w ponad 100 firmach ułożyli w pełni zdalne procesy sprzedaży. Podczas kursu omawiają praktyczne przykłady na podstawie zdobytych doświadczeń.
Dzięki dedykowanej grupie na Facebooku pozostaniesz na bieżąco oraz możesz zadawać pytania na nurtujące Cię tematy, co pomoże we wdrożeniu wiedzy z kursu.
Przykładowe scenki, zawarte w kursie, przedstawiające praktyczne przykłady, oparte na doświadczeniu prowadzących, pomogą Ci od razu wykorzystać zdobytą wiedzę w swojej firmie.
Podczas kursu poznasz niezbędne narzędzia IT do sprzedaży zdalnej, które ułatwią Ci zarówno pozyskiwanie klientów, jak i przeprowadzenie zdalnego spotkania.
Zobacz zapowiedź Remote Sales Academy
Dostęp dla jednej osoby
- Dostęp do kursu on-line
- Dostęp do materiałów PDF
- Certyfikat ukończenia
- Grupa na Facebooku
Zaufaj ekspertom w sprzedaży zdalnej

Średnia skuteczność sprzedaży zdalnej z ostatnich 12 miesięcy w SellWise
Jeżeli jesteś managerem, możesz użyć tego kursu, żeby:
- Nauczyć zespół profesjonalnie prowadzić zdalne spotkania,
- Zwiększyć skuteczność procesu sprzedaży, bez spotkań na żywo,
- Nawet dwukrotnie zwiększyć liczbę umawianych spotkań zdalnych,
- Nauczyć zespół używania narzędzi IT do pozyskiwania klientów,
- Zwiększyć marżę poprzez umiejętne negocjowanie zdalne,
- Zwiększyć liczbę umówionych rozmów z decydentami.
Dlaczego sprzedaż zdalna jest coraz częściej spotykana?
- W przypadku sprzedaży na eksport spotkanie na żywo jest trudne ze względu na wysokie koszty,
- Duża liczba klientów na Polskim rynku odmawia spotkań na żywo ze względu na bezpieczeństwo lub czas,
- Sprzedaż zdalna (bez spotkań na żywo) może być równie skuteczna, mimo znacznie mniejszych kosztów.
Jako pierwsi w Polsce nagraliśmy kurs na stole "Light Desk", stworzonym na wzór tego jak Bill Gates przekazuje swoją wiedzę


Zobacz przykładową lekcję Remote Sales Academy
Agenda Remote Sales Academy
Moduł Pierwszy
Różnice
- Czym się różni sprzedaż zdalna od sprzedaży na żywo?
- Jak zmienił się kupujący i co się jeszcze zmieni w następnych latach?
- Czy sprzedaż zdalna zostanie z nami na dłużej?
- Dlaczego handlowcy skupiają się na budowaniu relacji?
Moduł Drugi
Przygotowanie
- Jak przygotować się do sprzedaży zdalnej tak, żeby cały proces był skuteczny?
- PRZYKŁADOWA SCENKA
- Jak kupują klienci B2B?
- Jak jest zbudowana Buyer Persona?
- Jak definiować swojego docelowego klienta, tak aby zgadzał się na spotkanie zdalne?
- Jak komunikować wartości Twojego produktu czy usługi?
Moduł Trzeci
Pozyskiwanie klientów
- Jakimi kanałami dotrzeć do decydenta w czasach zdalnych?
- Jak wykonać cold call?
- PRZYKŁADOWA SCENKA
- Jak pisać zimne maile?
- Jak połączyć powyższe działania z LinkedIn?
- Gdzie znaleźć potencjalnych klientów?
- Jakie narzędzia do pozyskiwania klientów używać?
Moduł Czwarty
Spotkanie zdalne
- Jak powinna wyglądać agenda spotkania zdalnego?
- PRZYKŁADOWA SCENKA
- Jak zaprosić klienta na spotkanie zdalne?
- Jakie tło powinno mieć spotkanie?
- Jaki sprzęt wykorzystać podczas spotkania zdalnego?
- Na jakich narzędziach najlepiej spotykać się zdalnie?
- Jak prezentować na spotkaniach zdalnych?
- Jak prowadzić zdalne spotkanie?
Moduł Piąty
Negocjacje
- Jak dobrze przygotować się do negocjacji zdalnych?
- Jak przeprowadzić negocjacje zdalne?
- Czym różni się proces negocjacji zdalnych od negocjacji bezpośrednich?
- Jak kontraktować spotkanie negocjacyjne?
- Jakich technik negocjacji używać w spotkaniach zdalnych?
- Jakie są dobre praktyki negocjacji?
Moduł Szósty
Zamykanie sprzedaży
- Po czym poznać, że klient jest gotowy do podjęcia decyzji?
- Jakie obiekcje są charakterystyczne dla sprzedaży zdalnej?
- Jak poradzić sobie z obiekcjami klienta?
- Jak uczciwie zamykać sprzedaż?
- Jak postawić “kropkę nad i”?
Dlaczego warto wziąć udział w Remote Sales Academy?
Kurs jest dostępny online
Kupując dostęp do kursu otrzymujesz dostęp do indywidualnego panelu kursu i to Ty decydujesz kiedy poświęcasz czas na naukę oraz w jakim tempie. Kurs jest dostępny w panelu po zalogowaniu, a więc możesz powrócić do omawianej wiedzy w dowolnym momencie.
Praktyczna wiedza dotycząca sprzedaży zdalnej
Prowadzący Iwona Borawska oraz Szymon Negacz w ponad 100 firmach ułożyli procesy sprzedaży w pełni zdalne, a więc podczas kursu omawiają praktyczne przykłady na podstawie zdobytych doświadczeń.
Pierwszy w Polsce kurs zrealizowany na Light Desk
Kurs został zrealizowany z największą dbałością o szczegóły. Jako pierwsi w Polsce nagraliśmy kurs z użyciem stołu Light Desk, który jest inspirowany tym, w jaki sposób Bill Gates przekazuje swoją wiedzę.
Kurs ma charakter warsztatowy
Każda lekcja jest przygotowana w sposób gotowy do zastosowania w prawdziwym życiu. Jako uczestnik otrzymasz narzędzia i skrypty, które będziesz mógł zastosować w swojej pracy.
Prawdopodobnie jedyny kurs obejmujący tematykę sprzedaży zdalnej
Podczas całego kursu jest szczegółowo omawiana tematyka sprzedaży zdalnej. Kurs składa się z 8 godzin praktycznej wiedzy na temat sprzedaży zdalnej, począwszy od zrozumienia różnic pomiędzy sprzedażą zdalną, a na żywo, aż po omówienie sprzętów, z których warto skorzystać podczas spotkań zdalnych.
Certyfikat potwierdzający ukończenie kursu
Po zakończeniu ostatniego modułu wypełnij test sprawdzający wiedzę, aby otrzymać certyfikat potwierdzający uzyskanie nowych kompetencji w sprzedaży zdalnej. Taki certyfikat może być istotnym potwierdzeniem kompetencji dla firm, które sprzedają zdalnie.
Poznaj prowadzących

Szymon Negacz
Rozwój Sprzedaży i Marketingu B2B ? Właściciel SellWise – Doradztwo i Szkolenia ? Podcaster w NSM ?
Trener Biznesu, Konsultant, Informatyk i właściciel Sellwise.pl. Od samego początku kariery związany ze sprzedażą B2B. Wykorzystując wykształcenie informatyczne i doświadczenie we współpracy ze spółkami technologicznymi, w ostatnich latach rozwija działy sprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie. Skutecznie wspiera klientów Sellwise w realizacji swoich celów biznesowych.

Iwona Borawska
Chief Consulting Officer | Konsultant i Trener Sprzedaży
Konsultant, Interim Manager i Trener Sprzedaży. Od 15 lat zajmuje się budowaniem i zarządzaniem działami sprzedaży, tworząc procesy, narzędzia i materiały wspierające handlowców w codziennej pracy. Wykorzystując doświadczenie i kompetencje w obszarze kierowania zespołami, wspiera menedżerów w skutecznym zarządzaniu sprzedażą. Buduje zespoły sprzedażowe oraz modele biznesowe.
Dla kogo jest Remote Sales Academy?
- Dla handlowców sprzedających zdalnie na rynku B2B,
- Dla managerów i dyrektorów sprzedaży, których zespoły sprzedają zdalnie,
- Dla właścicieli i zarządów firm.
Remote Sales Academy nie jest dla Ciebie jeżeli:
- Nie sprzedajesz zdalnie,
- Twoja firma nie obraca się w środowisku B2B,
- Nie rozmawiasz z decydentami.
Opinie uczestników poprzednich szkoleń










FAQ - najczęściej zadawane pytania
Tak. Treści są tak przygotowane, aby były użyteczne w obu przypadkach. Naszym zdaniem wiedza na temat sprzedaży zdalnej jest potrzebna zarówno w małych firmach, jak i w dużych, gdzie pracuje zespół handlowców, bo właśnie profesjonalizm w sprzedaży może pomóc wyprzedzić nawet większe firmy.
Tak. Wypełnij formularz poniżej i wskaż liczbę handlowców. Przygotujemy dla Ciebie ofertę cenową.
Kurs jest dostępny online i każdy użytkownik może powracać do niego w dowolnym momencie. Po zakupie dostępu do kursu, otrzymasz e-mail z indywidualnymi danymi dostępowymi.
Materiały są najważniejsze – to właśnie je omawiamy w trakcie szkolenia. Wszystkie materiały dodatkowe będą dostępne do pobrania w panelu kursu.
Kurs jest prowadzony przez praktyków sprzedaży zdalnej i jest poprzedzone webinarem dotyczącym sprzedaży zdalnej. Warto nas również sprawdzić w Podcaście Nowoczesna Sprzedaż i Marketing.
Niektóre momenty mogą być powiązane, jednak wszystkie najważniejsze treści nigdy dotąd nie pojawiały się w Podcaście.
Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.
Brutto. Cena, którą widać na Landing Page, to wszystkie koszty szkolenia.
10 %
Od 2 do 5 handlowców
15 %
Od 6 do 10 handlowców
20 %
Od 11 do 25 handlowców
25 %
Od 26 do 50 handlowców
Dostęp dla jednej osoby
- Dostęp do kursu on-line
- Dostęp do materiałów PDF
- Certyfikat ukończenia
- Grupa na Facebooku