Wdrożenie systemówmarketing automation
Dopasujemy i wdrożymy odpowiednie narzędzia dla Twojej firmy oraz dopasowane do specyfiki branży, aby usprawnić generowanie leadów B2B.
Świat się rozwija, Twoja firma również powinna. Tabele arkuszy rozliczeniowych nie pozwalają już na skuteczne prowadzenie procesów biznesowych, nie generują również prawidłowych raportów. Bez systemu ryzykujesz utratę wielu potencjalnych klientów.
Dlaczego warto wdrożyć system do automatyzacji marketingu?
Automatyzacja marketingu to nie tylko system wspierający e-mail marketing, służący do wysyłki maili typu newsletter, jak często myślą handlowcy.
Platforma do automatyzacji marketingu może dać Ci dużo więcej. Pomoże Ci dotrzeć do osób decyzyjnych Twojej grupy docelowej oraz zdobyć nowych klientów.
Wyobraź sobie, że w jednym miejscu masz wszystkie informacje dotyczące potencjalnych klientów. Czynności, jakie wykonali, by sprawdzić Twoją firmę, bądź szukając informacji na temat danego produktu oraz jak poruszali się po Twojej stronie internetowej. Przydatne informacje, prawda?
Nawyki zakupowe konsumentów znacząco się zmieniły — dzisiaj 67% klientów edukuje się w internecie, zanim podejmie jakikolwiek kontakt ze sprzedawcą!
Chcesz pozyskać leady? Zobacz, co zapewni Ci platforma do automatyzacji marketingu?
01
Poznaj statystyki Twojej strony WWW
Umożliwi podgląd odwiedzin strony internetowej oraz zachowań Twoich potencjalnych klientów, np. jak długo czytali poszczególne treści.
02
Zmień stronę w generator leadów
System do automatyzacji marketingu umożliwi łatwiejsze generowanie nowych zapytań od potencjalnych klientów.
03
Dopasuj treści do każdego klienta
System automatycznie wyśle odpowiednią treść do potencjalnego klienta na podstawie tego, czego szukał na Twojej stronie internetowej.
04
Połącz dane z wielu kanałów
Pozyskuj leady skuteczniej, łącząc cenne informacje o potencjalnych klientach z kanałów marketingowych, których używa Twoja firma.
05
Stwórz profil każdego klienta
System analizuje i zbiera informacje zachowań klientów, tworząc przydatne kartoteki wraz z danymi kontaktowymi.
06
Policz scoring klientów
Każda aktywność potencjalnego klienta to punkty, a zdobycie określonej liczby oznacza jego gotowość do kontaktu.
Pomożemy Ciwdrożyć system Marketing Automation
Pomożemy Ci wdrożyć Marketing Automation
Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu Marketing Automation? Szukasz większego lub dedykowanego systemu?
Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.
Rozpocznij od strategii treści i lejków marketingowych, by system wspierający generowanie leadów był skuteczny
System Marketing Autmation zrealizuje swoje zadanie, dopiero kiedy zostanie poprzedzony przez przygotowanie lejków oraz content marketing (opracowanie treści). Jest to dość trudne zagadnienie, dlatego warto wcześniej zaplanować odpowiednie działania. Mało który przedsiębiorca czy marketer potrafi przejść przez proces generowania leadów bez pomocy z zewnątrz.
Jednym z ważniejszych elementów uruchomienia procesu jest szkolenie zespołu. Dopiero kiedy Twój zespół zrozumie realne korzyści, będzie gotowy na wprowadzenie zmian.
Odniesiesz sukces, jeśli poza skupieniem się na samym generowaniu leadów, zaplanujesz również odpowiednie szkolenie zespołu. Szkolenie przeprowadzone przez profesjonalnych konsultantów, którzy doskonale rozumieją biznes oraz pracę zespołową.
Kto wdraża systemy marketing automation?
Zobacz jak przebiega wdrożenie z SellWise
Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania CRM do Twojej organizacji.
Przygotowanie i warsztat przedwdrożeniowy
Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania CRM do Twojej organizacji.
Ustawienie systemu i wdrożenie zespołu
Na tym etapie zapoznajemy zespół z nowym środowiskiem pracy oraz możliwościami, jakie daje program CRM. Ustawienie systemu jest kluczowym elementem wprowadzenia procesu z sukcesem.
Rozpoczęcie pracy i rozwój procesów
Po skutecznym wprowadzeniu zespołu nadchodzi moment rozpoczęcia pracy w systemie.
Podsumowanie i zakończenie
Zakończenia wdrożenia następuje, dopiero kiedy system działa prawidłowo, a zespół sprawnie pracuje.
Dobierz odpowiednisystem Marketing Automation
Dobierz odpowiednisystem Marketing Automation
Nasz specjalista pomoże Ci dobrać rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i zrób pierwszy krok w kierunku automatyzacji marketingu.