Wdrożenie systemówmarketing automation


Dopasujemy i wdrożymy odpowiednie narzędzia dla Twojej firmy oraz dopasowane do specyfiki branży, aby usprawnić generowanie leadów B2B.

Skonsultuj wdrożenie systemów marketing automation

Świat się rozwija, Twoja firma również powinna. Tabele arkuszy rozliczeniowych nie pozwalają już na skuteczne prowadzenie procesów biznesowych, nie generują również prawidłowych raportów. Bez systemu ryzykujesz utratę wielu potencjalnych klientów.

Dlaczego warto wdrożyć system do automatyzacji marketingu?

Automatyzacja marketingu to nie tylko system wspierający e-mail marketing, służący do wysyłki maili typu newsletter, jak często myślą handlowcy.

Platforma do automatyzacji marketingu może dać Ci dużo więcej. Pomoże Ci dotrzeć do osób decyzyjnych Twojej grupy docelowej oraz zdobyć nowych klientów.
Wyobraź sobie, że w jednym miejscu masz wszystkie informacje dotyczące potencjalnych klientów. Czynności, jakie wykonali, by sprawdzić Twoją firmę, bądź szukając informacji na temat danego produktu oraz jak poruszali się po Twojej stronie internetowej. Przydatne informacje, prawda?


Nawyki zakupowe konsumentów znacząco się zmieniły — dzisiaj 67% klientów edukuje się w internecie, zanim podejmie jakikolwiek kontakt ze sprzedawcą!


Chcesz pozyskać leady? Zobacz, co zapewni Ci platforma do automatyzacji marketingu?

01

Poznaj statystyki Twojej strony WWW

Umożliwi podgląd odwiedzin strony internetowej oraz zachowań Twoich potencjalnych klientów, np. jak długo czytali poszczególne treści.

02

Zmień stronę w generator leadów

System do automatyzacji marketingu umożliwi łatwiejsze generowanie nowych zapytań od potencjalnych klientów.

03

Dopasuj treści do każdego klienta

System automatycznie wyśle odpowiednią treść do potencjalnego klienta na podstawie tego, czego szukał na Twojej stronie internetowej.

04

Połącz dane z wielu kanałów

Pozyskuj leady skuteczniej, łącząc cenne informacje o potencjalnych klientach z kanałów marketingowych, których używa Twoja firma.

05

Stwórz profil każdego klienta

System analizuje i zbiera informacje zachowań klientów, tworząc przydatne kartoteki wraz z danymi kontaktowymi.

06

Policz scoring klientów 

Każda aktywność potencjalnego klienta to punkty, a zdobycie określonej liczby oznacza jego gotowość do kontaktu.

Pomożemy Ciwdrożyć system Marketing Automation

Pomożemy Ci wdrożyć Marketing Automation

Potrzebujesz wsparcia przy profesjonalnym wdrożeniu systemu Marketing Automation? Szukasz większego lub dedykowanego systemu?
Nasz specjalista pomoże Ci dobrze wybrać.

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacja_blue

Rozpocznij od strategii treści i lejków marketingowych, by system wspierający generowanie leadów był skuteczny

System Marketing Autmation zrealizuje swoje zadanie, dopiero kiedy zostanie poprzedzony przez przygotowanie lejków oraz content marketing (opracowanie treści). Jest to dość trudne zagadnienie, dlatego warto wcześniej zaplanować odpowiednie działania. Mało który przedsiębiorca czy marketer potrafi przejść przez proces generowania leadów bez pomocy z zewnątrz.

Jednym z ważniejszych elementów uruchomienia procesu jest szkolenie zespołu. Dopiero kiedy Twój zespół zrozumie realne korzyści, będzie gotowy na wprowadzenie zmian.

Odniesiesz sukces, jeśli poza skupieniem się na samym generowaniu leadów, zaplanujesz również odpowiednie szkolenie zespołu. Szkolenie przeprowadzone przez profesjonalnych konsultantów, którzy doskonale rozumieją biznes oraz pracę zespołową.

Kto wdraża systemy marketing automation?

Filip Kulikowski

Head of IT implementations

Krzysztof Kwidziński

IT Implementations
Consultant

Michał Sowiński

IT Implementations
Consultant

Błażej Dziedzic

IT Implementations Consultant

Zobacz jak przebiega wdrożenie z SellWise

Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania CRM do Twojej organizacji.


Przygotowanie i warsztat przedwdrożeniowy

Interesują nas Twoje procesy i model pracy, dzięki temu prawidłowo wdrożymy rozwiązania CRM do Twojej organizacji.


Ustawienie systemu i wdrożenie zespołu

Na tym etapie zapoznajemy zespół z nowym środowiskiem pracy oraz możliwościami, jakie daje program CRM. Ustawienie systemu jest kluczowym elementem wprowadzenia procesu z sukcesem.


Rozpoczęcie pracy i rozwój procesów

Po skutecznym wprowadzeniu zespołu nadchodzi moment rozpoczęcia pracy w systemie.


Podsumowanie i zakończenie

Zakończenia wdrożenia następuje, dopiero kiedy system działa prawidłowo, a zespół sprawnie pracuje.

Dobierz odpowiednisystem Marketing Automation

Dobierz odpowiednisystem Marketing Automation

Nasz specjalista pomoże Ci dobrać rozwiązanie dopasowane do Twoich potrzeb.
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i zrób pierwszy krok w kierunku automatyzacji marketingu.

Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych. (Polityka Prywatności).

ilustracja_konsultacja_blue