KonsultacjaCRM


Łączymy wiedzę z dwóch obszarów:
IT i sprzedaży. Pomagamy obniżać koszty wdrożenia oraz unikać błędów na etapie, kiedy jest to jeszcze możliwe.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

KonsultacjaCRM


Łączymy wiedzę z dwóch obszarów:
IT i sprzedaży. Pomagamy obniżać koszty wdrożenia oraz unikać błędów na etapie, kiedy jest to jeszcze możliwe.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Czy wiesz, że

  • Mniej niż 40% firm, wdrożyło swój system CRM poprawnie co najmniej w 90%. (źródło: CSO Insights)
  • Najczęstszym powodem nieudanego wdrożenia CRM-u są błędnie wyszkoleni handlowcy, którzy nie chcą używać systemu. (obserwacja Sellwise)
  • 32% handlowców spędza ponad godzinę dziennie na uzupełnianiu danych w systemie CRM. (źródło: HubSpot)
  • Poprawnie wdrożony system CRM, może zwiększyć sprzedaż nawet o 29%. (źródło: SalesForce)
  • Tylko 45% firm używa systemu CRM do przechowywania leadów sprzedażowych i danych swoich klientów. (źródło: HubSpot)

Dlaczego warto współpracować z SellWise przy wdrożeniu systemu CRM?

  • NIŻSZE KOSZTY WDROŻENIA
  • UNIKNIĘCIE BŁĘDNEGO WYBORU
  • SYSTEM DOPASOWANY DO FIRMY
  • ZOPTYMALIZOWANY PROCES SPRZEDAŻY
  • POPRAWNIE WYSZKOLONY ZESPÓŁ
  • SYSTEM CRM, KTÓRY SIĘ ZWRACA

Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.


Zamów bezpłatną
konsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

7 kroków do wdrożenia systemu CRM

Krok 1 - Rozpoznanie sytuacji klienta

Współpracę zawsze rozpoczyna niezobowiązująca rozmowa. Po wstępnym ustaleniu, że nasza firma jest w stanie wesprzeć klienta w projekcie, umawiamy się na zdalny lub osobisty Audyt Zerowy. To krótkie spotkanie pozwala nam ustalić aktualną sytuację klienta.

Na tym etapie sprawdzamy między innymi:

  • Co klient zdążył zrobić po swojej stronie?
  • W jaki sposób wygląda sprzedaż produktów?
  • Kto jest klientem końcowym?
  • Jaki jest cel wdrożenia systemu CRM?
  • Kto będzie zaangażowany we wdrożenie?

Po tym etapie, jesteśmy w stanie wstępnie estymować wielkość i złożoność projektu wdrożenia systemu CRM, co pozwala nam na przedstawienie szczegółowej oferty współpracy.

Krok 2 - Stworzenie harmonogramu działań

Po zaakceptowaniu oferty, przystępujemy do właściwej współpracy. Wspólnie z klientem tworzymy harmonogram działań, który kończy się na gotowym wdrożeniu.

Na tym etapie szczególnie zwracamy uwagę między innymi na:

  • zgromadzenie dookoła projektu odpowiedniego zespołu wdrożeniowego po stronie klienta,
  • zaplanowanie warsztatów i spotkań z interesariuszami projektu,
  • dokładne określenie harmonogramu w czasie,
  • zadbanie o wszystkie elementy, dzięki którym wdrożenie zakończy się sukcesem.

Na koniec tego etapu, wszystkie osoby odpowiedzialne po stronie klienta rozumieją co się będzie działo i jak doprowadzimy wdrożenie do końca.

Krok 3 - Stworzenie wymagań biznesowych

Na podstawie odpowiednio skonstruowanych warsztatów, tworzymy wszystkie wymagania biznesowe i funkcjonalne dotyczące systemu CRM.

Główną korzyścią ze współpracy z Sellwise na tym etapie, jest dokładne zrozumienie, co system CRM ma robić i w jaki sposób, żeby organizacja klienta mogła zyskać. A to wszystko na długo przed pierwszym spotkaniem z jakimkolwiek dostawcą.

Pomaga to między innymi:

  • Zaoszczędzić czas,
  • Uniknąć błędnego wyboru systemu CRM,
  • Przewidzieć błędy, których naprawienie po wdrożeniu może kosztować krocie,
  • Poprawnie oszacować koszty wdrożenia.

Krok 4 - Weryfikacja procesu sprzedaży

Jest to krok opcjonalny.

Wdrożenie systemu CRM, jest idealnym momentem na uporządkowanie procesu sprzedaży, który zostanie finalnie odzwierciedlony w środowisku informatycznym. Jakiekolwiek późniejsze zmiany wiążą się z ingerencją w istniejące rozwiązanie.

Nasz specjalista na tym etapie między innymi:

  • szuka marnotrawstw w istniejącym procesie sprzedaży,
  • w przypadku braku, pomaga stworzyć pierwszy proces,
  • pomaga znaleźć elementy procesu sprzedaży, które system CRM będzie mógł zautomatyzować,
  • wspiera w komunikacji z zespołem, która pozwala na stworzenie procesu, który może być treścią konkurencyjności firmy.

Krok 5 - Propozycja systemów CRM

Na podstawie zebranej wiedzy, przygotowujemy dla klienta rekomendację systemów CRM, które mogą spełnić jego wymagania. Dbamy o to, żeby rekomendowane systemy byłby różne.

Zawsze proponujemy klientowi przynajmniej 3 systemy CRM.

Największą korzyścią ze współpracy z Sellwise na tym etapie jest między innymi:

  • Dobre zrozumienie, jakie system ma wady i zalety przed spotkaniem się z wykonawcą,
  • Oszczędność czasu ze względu na brak spotkań z firmami, których systemy nie nadają się do potrzeb klienta,
  • Nie rekomendujemy systemów i wdrożeniowców, które nie spełniają swojego zadania.

Przeprowadziliśmy już wiele wdrożeń i współpracujemy tylko z rzetelnymi producentami i wdrożeniowcami.

Krok 6 - Właściwe wdrożenie

Podczas właściwego wdrożenia, klient zderza się z szeregiem utrudnień.

Są to między innymi:

  • odpowiednie podpisanie umowy, które pomoże w terminowym i skutecznym wdrożeniu,
  • reakcja na przedłużające się terminy,
  • odbieranie funkcjonalności przygotowanych przez wdrożeniowca,
  • rozmowy z wdrożeniowcem przy planowaniu funkcjonalności.

Sellwise skutecznie wspiera kompetencyjnie zespół klienta w całym okresie wdrożenia. 

Krok 7 - Szkolenia zespołu

Po zakończeniu wdrożenia informatycznego, planujemy z klientem szkolenia dotyczące nie tylko używania systemu CRM, ale również skutecznej pracy z procesem sprzedaży w oparciu o system.

Handlowcy uczą się między innymi:

  • Jak planować swoją pracę w oparciu o dane w systemie CRM,
  • Jak skutecznie pracować na lejku sprzedaży,
  • Jak wyciągać wnioski ze swojego lejka sprzedaży,
  • Jak automatyzować niektóre czynności przy użyciu systemu,
  • Jak używać wszystkich narzędzi w systemie CRM.

To ostatni etap, po którym klient jest gotowy do samodzielnej pracy z systemem. 

Zobacz najbardziej popularny w Polsce ranking systemów CRM w chmurze dla małych i średnich firm.

RANKING CRM

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.

Zamów bezpłatnąkonsultację

Zadaj nam dowolne pytanie, wystarczy że klikniesz w poniższy przycisk i skontaktujesz się z jednym z naszych specjalistów.


Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Posłuchaj podcastu skupionego nasprzedaży i marketinguw firmach B2B.

Te marki zaufały


Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL9691542196

Działamy na terenie całej Europy