Jesteśmy pierwszą niezależną firmą doradczą w obszarze wdrożeń systemów CRM.

Łączymy wiedzę z dwóch obszarów:IT i sprzedaży. Pomagamy obniżać koszty wdrożenia oraz unikać błędów na etapie, kiedy jest to jeszcze możliwe.

Czy wiesz, że ...

  • Mniej niż 40% firm, wdrożyło swój system CRM poprawnie co najmniej w 90%. (źródło: CSO Insights)
  • Najczęstszym powodem nieudanego wdrożenia CRM-u są błędnie wyszkoleni handlowcy, którzy nie chcą używać systemu. (obserwacja Sellwise)
  • 32% handlowców spędza ponad godzinę dziennie na uzupełnianiu danych w systemie CRM. (źródło: HubSpot)
  • Poprawnie wdrożony system CRM, może zwiększyć sprzedaż nawet o 29%. (źródło: SalesForce)
  • Tylko 45% firm używa systemu CRM do przechowywania leadów sprzedażowych i danych swoich klientów. (źródło: HubSpot)

Wypełnij formularz. Nasz specjalista odpowie na wszystkie pytania.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych.

Dlaczego warto współpracować z Sellwise przy wdrożeniu systemu CRM?

NIŻSZE KOSZTY WDROŻENIA
UNIKNIĘCIE BŁĘDNEGO WYBORU
SYSTEM DOPASOWANY DO FIRMY
ZOPTYMALIZOWANY PROCES SPRZEDAŻY
POPRAWNIE WYSZKOLONY ZESPÓŁ
SYSTEM CRM, KTÓRY SIĘ ZWRACA

Zobacz co robimy, żeby Twoje wdrożenie zakończyło się sukcesem


Współpracę zawsze rozpoczyna niezobowiązująca rozmowa. Po wstępnym ustaleniu, że nasza firma jest w stanie wesprzeć klienta w projekcie, umawiamy się na zdalny lub osobisty Audyt Zerowy. To krótkie spotkanie pozwala nam ustalić aktualną sytuację klienta.

Na tym etapie sprawdzamy między innymi:

  • Co klient zdążył zrobić po swojej stronie?
  • W jaki sposób wygląda sprzedaż produktów?
  • Kto jest klientem końcowym?
  • Jaki jest cel wdrożenia systemu CRM?
  • Kto będzie zaangażowany we wdrożenie?

Po tym etapie, jesteśmy w stanie wstępnie estymować wielkość i złożoność projektu wdrożenia systemu CRM, co pozwala nam na przedstawienie szczegółowej oferty współpracy.

Po zaakceptowaniu oferty, przystępujemy do właściwej współpracy. Wspólnie z klientem tworzymy harmonogram działań, który kończy się na gotowym wdrożeniu.

Na tym etapie szczególnie zwracamy uwagę między innymi na:

  • zgromadzenie dookoła projektu odpowiedniego zespołu wdrożeniowego po stronie klienta,
  • zaplanowanie warsztatów i spotkań z interesariuszami projektu,
  • dokładne określenie harmonogramu w czasie,
  • zadbanie o wszystkie elementy, dzięki którym wdrożenie zakończy się sukcesem.

Na koniec tego etapu, wszystkie osoby odpowiedzialne po stronie klienta rozumieją co się będzie działo i jak doprowadzimy wdrożenie do końca.

Na podstawie odpowiednio skonstruowanych warsztatów, tworzymy wszystkie wymagania biznesowe i funkcjonalne dotyczące systemu CRM.

Główną korzyścią ze współpracy z Sellwise na tym etapie, jest dokładne zrozumienie, co system CRM ma robić i w jaki sposób, żeby organizacja klienta mogła zyskać. A to wszystko na długo przed pierwszym spotkaniem z jakimkolwiek dostawcą.

Pomaga to między innymi:

  • Zaoszczędzić czas,
  • Uniknąć błędnego wyboru systemu CRM,
  • Przewidzieć błędy, których naprawienie po wdrożeniu może kosztować krocie,
  • Poprawnie oszacować koszty wdrożenia,

Jest to krok opcjonalny.

Wdrożenie systemu CRM, jest idealnym momentem na uporządkowanie procesu sprzedaży, który zostanie finalnie odzwierciedlony w środowisku informatycznym. Jakiekolwiek późniejsze zmiany wiążą się z ingerencją w istniejące rozwiązanie.

Nasz specjalista na tym etapie między innymi:

  • szuka marnotrawstw w istniejącym procesie sprzedaży,
  • w przypadku braku, pomaga stworzyć pierwszy proces,
  • pomaga znaleźć elementy procesu sprzedaży, które system CRM będzie mógł zautomatyzować,
  • wspiera w komunikacji z zespołem, która pozwala na stworzenie procesu, który może być treścią konkurencyjności firmy.

Na podstawie zebranej wiedzy, przygotowujemy dla klienta rekomendację systemów CRM, które mogą spełnić jego wymagania. Dbamy o to, żeby rekomendowane systemy byłby różne.

Zawsze proponujemy klientowi przynajmniej 3 systemy CRM.

Największą korzyścią ze współpracy z Sellwise na tym etapie jest między innymi:

  • Dobre zrozumienie, jakie system ma wady i zalety przed spotkaniem się z wykonawcą,
  • Oszczędność czasu ze względu na brak spotkań z firmami, których systemy nie nadają się do potrzeb klienta,
  • Nie rekomendujemy systemów i wdrożeniowców, które nie spełniają swojego zadania.

Przeprowadziliśmy już wiele wdrożeń i współpracujemy tylko z rzetelnymi producentami i wdrożeniowcami.

Podczas właściwego wdrożenia, klient zderza się z szeregiem utrudnień.

Są to między innymi:

  • odpowiednie podpisanie umowy, które pomoże w terminowym i skutecznym wdrożeniu,
  • reakcja na przedłużające się terminy,
  • odbieranie funkcjonalności przygotowanych przez wdrożeniowca,
  • rozmowy z wdrożeniowcem przy planowaniu funkcjonalności.

Sellwise skutecznie wspiera kompetencyjnie zespół klienta w całym okresie wdrożenia. 

Po zakończeniu wdrożenia informatycznego, planujemy z klientem szkolenia dotyczące nie tylko używania systemu CRM, ale również skutecznej pracy z procesem sprzedaży w oparciu o system.

Handlowcy uczą się między innymi:

  • Jak planować swoją pracę w oparciu o dane w systemie CRM,
  • Jak skutecznie pracować na lejku sprzedaży,
  • Jak wyciągać wnioski ze swojego lejka sprzedaży,
  • Jak automatyzować niektóre czynności przy użyciu systemu,
  • Jak używać wszystkich narzędzi w systemie CRM.

To ostatni etap, po którym klient jest gotowy do samodzielnej pracy z systemem. 

Zobacz pierwszy w Polsce ranking systemów CRM w chmurze dla małych i średnich firm.

Współpracujemy z


Z pełną odpowiedzialnością polecamy firmę SELLWISE jako rzetelnego i profesjonalnego partnera w zakresie usług rozwoju sprzedaży i doradztwa.

Artur Młodziński

Prezes Zarządu Firmao Sp. z o.o.

W ciągu 4 miesięcy od wykonania usługi zauważyliśmy poprawę w sprzedaży o blisko 10%. Do tego prognozujemy wzrost o 15% do końca roku.

Daniel Różański

Dyrektor - Millenium Studio

SELLWISE to świetny doradca we wdrożeniach CRM, zarówno od strony technicznej jak i stworzenia efektywnych procesów sprzedaży.

Jerzy Opar

Director of Business Dev. w 2040.io

Skontaktuj się z nami


Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych.

Dane firmy


SELLWISE.pl

NIP: PL9691542196

Wystawiamy faktury VAT i VAT UE

Działamy na terenie całej Europy

E-Mail

kontakt@sellwise.pl

Telefon

+48 514 823 208