KonferencjaNowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022

KonferencjaNowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022


Dołącz do Konferencji NSM, żeby skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem w 2022 r.

26 marca 2022 / Warszawa

DoubleTree by Hilton

Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B w 2022 roku

Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na lepsze wyniki w 2022 roku!

Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B w 2022 roku

Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na lepsze wyniki w 2022 roku!

Zaprosiliśmy wybitnych prelegentów w dziedzinie sprzedaży i marketingu B2B. Takich, którzy na żywo podzielą się z Tobą swoją wiedzą, a ich strategie będziesz mógł zastosować w swoim biznesie.

Wydarzenie jest wyjątkowe w skali Polski — w 100% składa się z praktycznych prelekcji o sprzedaży i marketingu B2B. 

Konferencja odbędzie się 26 marca 2022 r. w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie. Wybierz bilet z afterparty, aby porozmawiać z prelegentami i nawiązać kontakty biznesowe z osobami, które tak jak Ty chcą w nowoczesny sposób prowadzić swoją sprzedaż i marketing B2B.

Kto wystąpi podczas Konferencji?

ŁukaszPołubianko

EwaDrzęźla

MichałBalcerzak

SzymonNegacz

JoannaWazowicz

Dyplomowany manager i trener biznesu. Od 15 lat z sukcesami prowadzi samodzielne projekty dla czołowych firm w swoich branżach, szkoli, doradza oraz buduje efektywne zespoły. W pracy konsultanta wykorzystuje bogate doświadczenie zawodowe, zdobyte podczas prowadzenia projektów dla największych marek z sektora telekomunikacyjnego (Vectra, Orange) farmaceutycznego (Novartis, Bauch&Lomb) czy energetycznego (Energa). Dzięki doświadczeniom we współpracy zarówno z międzynarodowymi korporacjami, jak i firmami z sektora MŚP, potrafi rozwijać organizacje, dobierając działania odpowiadające ich codziennym wyzwaniom.

Strateg marketingowy, manager i analityk. O marketingu i analityce internetowej wie wszystko. Od kilku lat związana z marketingiem B2B, zdobywała doświadczenie w największych międzynarodowych firmach. Jako specjalistka z milionami wydanymi na kampanie płatne, koncentruje się na zwiększaniu sprzedaży. Jej wiedza i doświadczenie są nieocenione w procesie budowania strategii rozwoju marketingowego. Wyróżnia ją kreatywność i nieszablonowe podejście do eksperymentowania w działaniach marketingowych. Jak mało kto, potrafi zamieniać media społecznościowe w narzędzia rozwijające sprzedaż firm B2B.

Przedsiębiorca i konsultant, który zamienia firmy klientów w dobrze prosperujące biznesy. Posiada praktyczną wiedzą o sprzedaży, zarządzaniu i finansach. Doświadczenie zdobywał już na studiach, zamieniając studencki pomysł w ogólnopolski biznes, a później jako dyrektor handlowy w branży finansowej. Jest praktykiem, który prowadzi własne firmy i specjalizuje się w budowaniu sieci dystrybucji. Konsekwentnie wdraża sprawdzone rozwiązania oraz doradza właścicielom, oraz zarządom w tematach związanych ze sprzedażą i zarządzaniem.

Informatyk, trener biznesu oraz absolwent MBA. W czasie swojej drogi zawodowej zdobył kompetencje sprzedażowe, marketingowe i technologiczne, a w 2018 roku połączył je w jedno, otwierając firmę doradczo-szkoleniową SellWise. Razem ze swoim zespołem pomaga polskim firmom zwiększać wyniki sprzedaży, bez wydawania ogromnych kwot na nieskuteczne działania, poprzez dopasowywanie procesów do zmieniającego się otoczenia. Autor podcastu Nowoczesna Sprzedaż i Marketing, który aktualnie jest największą polską audycją poświęconą tej tematyce i współtwórca Akademii Sales Angels.

Ma za sobą ponad 20 lat doświadczenia menedżerskiego w obszarze zarządzania i obsługi klienta w polskich i międzynarodowych firmach. Jest doświadczonym Partnerem Zarządzającym z udokumentowaną historią pracy w branży doradztwa zarządczego. Wykwalifikowana w negocjacjach, planowaniu biznesowym, sprzedaży, zarządzaniu i rozwoju biznesu. Wśród jej klientów można wymienić: Peugeot, Citroen, Mercedes – Benz, Volkswagen Polska, Żywiec Zdrój, Stock Polska, Onico, Performance Media, Sotrender, Hotel Arłamów, Hotel Le Regina.

Zobacz jak było na poprzedniej edycji

Potrzebujesz fakturę proforma? Skontaktuj się z nami: kontakt@sellwise.pl

Masz pytania dotyczące konferencji lub transakcji? Zadzwoń: 537 222 221

Dlaczego warto tu być?

To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!
Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.

Jaki jest program?

Jaki jest program?

Powitanie uczestników

10:00 - 10:15


Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

10:15 - 11:00

Systemy premiowe dla zespołów handlowychw praktyce

Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś, co rzeczywiście działa. 

W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracowałem jako konsultant


Ewa Drzęźla

Managing Partner at AdWise

11:00 - 11:45

Jak firmy przepalają budżety marketingowe?

Jednym z obszarów w firmie, gdzie najłatwiej jest przepalić budżet – jest właśnie dział marketingu. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami konferencji, gdzie najczęściej traci się budżet w Marketingu B2B. Całość wystąpienia będzie oparta o prawdziwe przykłady i pozwoli uchronić się przed podobnymi błędami w 2022 roku.


Przerwa na kawęi przekąski*

11:45 - 12:30

Czas na kawę, przekąski i krótki networking.


Michał Balcerzak

Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania

12:30 - 13:15

Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?

Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.


Joanna Wazowicz

Partner Zarządzający 4Sales

13:15 - 14:00

Jak skutecznie zabić w swoich ludziach chęć sprzedawania?

Jednym z największych zabójców sprzedaży bywa? Szef sprzedaży. Szef ratownik lub szef prześladowca, który często nie rozumie własnego zespołu i tego jak nim zarządzać skuteczniej. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami wynikami badań pokazującymi jak i dlaczego działają najlepsze zespoły oraz pokażę najczęstsze błędy szefów sprzedaży.


Przerwa na obiad*i networking

14:00 - 15:00

Wspólny posiłek oraz czas na konstruktywne rozmowy z innymi uczestnikami, możliwość poszerzenia sieci partnerskiej.


Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise

15:00- 15:45

Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketinguna 2022 rok

Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.


Podsumowanie

15:45 - 16:15


Afterparty**

18:00 - 22:00

* Kawa, przekąski i obiad są w cenie biletu.
** Kup bilet z afterparty, aby wziąć udział w tej części programu.

10:00 - 10:15

Powitanie uczestników


10:15 - 11:00

Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

Systemy premiowe dla zespołów handlowych w praktyce

Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś co rzeczywiście działa. Łukasz podzieli się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracował jako konsultant.


11:00 - 11:45

Ewa Drzęźla

Managing Partner at AdWise

Jak firmy przepalają budżety marketingowe?

Jednym z obszarów w firmie, gdzie najłatwiej jest przepalić budżet – jest właśnie dział marketingu. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami konferencji, gdzie najczęściej traci się budżet w Marketingu B2B. Całość wystąpienia będzie oparta o prawdziwe przykłady i pozwoli uchronić się przed podobnymi błędami w 2022 roku.


11:45 - 12:30

Przerwa na kawęi przekąski*

Czas na kawę, przekąski i krótki networking.


12:30 - 13:15

Michał Balcerzak

Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania

Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?

Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.


13:15 - 14:00

Joanna Wazowicz

Partner Zarządzający 4Sales

Jak skutecznie zabić w swoich ludziach chęć sprzedawania?

Jednym z największych zabójców sprzedaży bywa? Szef sprzedaży. Szef ratownik lub szef prześladowca, który często nie rozumie własnego zespołu i tego jak nim zarządzać skuteczniej. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami wynikami badań pokazującymi jak i dlaczego działają najlepsze zespoły oraz pokażę najczęstsze błędy szefów sprzedaży.


14:00 - 15:00

Przerwa na obiad*i networking

Wspólny posiłek oraz czas na konstruktywne rozmowy z innymi uczestnikami, możliwość poszerzenia sieci partnerskiej.


15:00 - 15:45

Szymon Negacz

Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketingu na 2022 rok

Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.


15:45 - 16:15

Podsumowanie


18:00 - 22:00

Afterparty**

* Kawa, przekąski i obiad są w cenie biletu.
** Kup bilet z afterparty, aby wziąć udział w tej części programu.

Potrzebujesz fakturę proforma? Skontaktuj się z nami: kontakt@sellwise.pl

Masz pytania dotyczące konferencji lub transakcji? Zadzwoń: 537 222 221

Dlaczego warto wziąć udział w II edycji Konferencji NSM? 

Dlaczego warto wziąć udział w II edycji Konferencji NSM? 

Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B

Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.

ikona-konferencja

Zastosuj wszystko,czego się dowiesz

Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.

szkolenia_ikona_komunikacja_niewerbalna

Stwórzwartościowe relacje

Znajdź nowego partnera biznesowego lub nawiąż wartościowe relacje z przedsiębiorcami, którzy rozumieją Twoje wyzwania.

Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B

Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.

szkolenia_ikona_prezentacje_i_wsparcie_sprzedazowe

Zastosuj wszystko,czego się dowiesz

Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.

szkolenia_ikona_komunikacja_niewerbalna

Stwórzwartościowe relacje

Znajdź nowego partnera biznesowego lub nawiąż wartościowe relacje z przedsiębiorcami, którzy rozumieją Twoje wyzwania.

Dla kogo jest konferencja?

  • Dla właścicieli i zarządów firm,
  • Dla szefów Sprzedaży i Marketingu, pracujących w B2B,
  • Dla handlowców i marketerów, chcących rozwijać się w obszarze zarządzania.
ilustracja_o_nas_

Gdzie odbędzie się Konferencja?

Konferencja odbędzie się w Warszawie w hotelu DoubleTree by Hilton.

Gdzie odbędzie się Afterparty?

Szczegółowe informacje podamy w późniejszym terminie.

Partner główny:

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jeśli będą jeszcze dostępne miejsca, możesz dokupić bilet. Wystarczy napisać na kontakt@sellwise.pl

Nie ma możliwości zwrotu biletu.

Jeśli wydarzenie zostanie odwołane, zwrócimy Ci pieniądze.

Konferencja odbędzie się w w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie

Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.

Konferencja odbędzie się w godzinach 10:00-16:00

Tak, obiad oraz przerwa kawowa są w cenie biletu.

Tak, w cenie biletu zapewniamy kolację w formie szwedzkiego stołu.

Afterparty odbędzie się w tym samym hotelu w godzinach 17.30 – 21.30

Regulamin

Potrzebujesz fakturę proforma? Skontaktuj się z nami: kontakt@sellwise.pl

Masz pytania dotyczące konferencji lub transakcji? Zadzwoń: 537 222 221