KonferencjaNowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022

KonferencjaNowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022


Dołącz do Konferencji NSM, żeby skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem w 2022 r.

26 marca 2022 / Warszawa

600 PLN netto za osobę

KUP BILET

Cena zmieni się za:

Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B w 2022 roku

Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na osiągnięcie celów.

Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B w 2022 roku

Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na osiągnięcie celów.

Zaprosiliśmy wybitnych prelegentów w dziedzinie sprzedaży i marketingu B2B. Takich, którzy na żywo podzielą się z Tobą swoją wiedzą, a ich strategie będziesz mógł zastosować w swoim biznesie.

Wydarzenie jest wyjątkowe w skali Polski — w 100% składa się z praktycznych prelekcji o sprzedaży i marketingu B2B. 

Konferencja odbędzie się 26 marca 2022 r. w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie. Wybierz bilet z afterparty, aby porozmawiać z prelegentami i nawiązać kontakty biznesowe z osobami, które tak jak Ty chcą w nowoczesny sposób prowadzić swoją sprzedaż i marketing B2B.

Kto wystąpi podczas Konferencji?

ŁukaszPołubianko

EwaDrzęźla

MichałBalcerzak

radoslaw-drzewiecki

RadosławDrzewiecki

SzymonNegacz

To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!
Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.

To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!

To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!
Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.

dsdasDzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.

Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.

Dlaczego warto tu być?

To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!
Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.

Jaki jest program?

Powitanie uczestników

10:00 - 10:15


Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

10:15 - 11:00

Systemy premiowe dla zespołów handlowychw praktyce

Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś, co rzeczywiście działa. 

W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracowałem jako konsultant


Ewa Drzęźla

Chief Marketing Officer

11:00 - 11:45

Jak firmy przepalają budżety marketingowe?

Jednym z obszarów w firmie, gdzie najłatwiej jest przepalić budżet – jest właśnie dział marketingu. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami konferencji, gdzie najczęściej traci się budżet w Marketingu B2B. Całość wystąpienia będzie oparta o prawdziwe przykłady i pozwoli uchronić się przed podobnymi błędami w 2022 roku.


Przerwa na kawęi przekąski*

11:45 - 12:30

Czas na kawę, przekąski i krótki networking.


Michał Balcerzak

Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania

12:30 - 13:15

Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?

Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.


radoslaw-drzewiecki

Radosław Drzewiecki

CEO LeanPassion, Leanovatica, Sherlock Waste

13:15 - 14:00

Jak wykorzystać kryzys do zbudowania ponadprzeciętnej zdolności do adaptacji?

Jednym z największych problemów w działach sprzedaży, jest opór przed zmianą. Dlatego podczas konferencji opowiem na prawdziwym przykładzie własnych firm, jak wykorzystać kryzys, aby zbudować w swoich zespołach ponadprzeciętną zdolność do adaptacji. Ta kompetencja może być kluczowa w najbliższych latach.


Przerwa na obiad*i networking

14:00 - 15:00

Wspólny posiłek oraz czas na konstruktywne rozmowy z innymi uczestnikami, możliwość poszerzenia sieci partnerskiej.


Szymon Negacz

Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise

15:00- 15:45

Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketinguna 2022 rok

Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.


Podsumowanie

15:45 - 16:15


Afterparty**

18:00 - 22:00

* Kawa, przekąski i obiad są w cenie biletu.
** Kup bilet z afterparty, aby wziąć udział w tej części programu.

10:00 - 10:15

Powitanie uczestników


10:15 - 11:00

Łukasz Połubianko

Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu

Systemy premiowe dla zespołów handlowych w praktyce

Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś co rzeczywiście działa. Łukasz podzieli się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracował jako konsultant.


11:00 - 11:45

Ewa Drzęźla

Chief Marketing Officer

Jak firmy przepalają budżety marketingowe?

Jednym z obszarów w firmie, gdzie najłatwiej jest przepalić budżet – jest właśnie dział marketingu. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami konferencji, gdzie najczęściej traci się budżet w Marketingu B2B. Całość wystąpienia będzie oparta o prawdziwe przykłady i pozwoli uchronić się przed podobnymi błędami w 2022 roku.


11:45 - 12:30

Przerwa na kawęi przekąski*

Czas na kawę, przekąski i krótki networking.


12:30 - 13:15

Michał Balcerzak

Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania

Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?

Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.


13:15 - 14:00

radoslaw-drzewiecki

Radosław Drzewiecki

CEO LeanPassion, Leanovatica, Sherlock Waste

Jak wykorzystać kryzys do zbudowania ponadprzeciętnej zdolności do adaptacji?

Jednym z największych problemów w działach sprzedaży, jest opór przed zmianą. Dlatego podczas konferencji opowiem na prawdziwym przykładzie własnych firm, jak wykorzystać kryzys, aby zbudować w swoich zespołach ponadprzeciętną zdolność do adaptacji. Ta kompetencja może być kluczowa w najbliższych latach.


14:00 - 15:00

Przerwa na obiad*i networking

Wspólny posiłek oraz czas na konstruktywne rozmowy z innymi uczestnikami, możliwość poszerzenia sieci partnerskiej.


15:00 - 15:45

Szymon Negacz

Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketingu na 2022 rok

Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.


15:45 - 16:15

Podsumowanie


18:00 - 22:00

Afterparty**

* Kawa, przekąski i obiad są w cenie biletu.
** Kup bilet z afterparty, aby wziąć udział w tej części programu.

Potrzebujesz fakturę proforma? Skontaktuj się z nami: kontakt@sellwise.pl

Jak było na pierwszej konferencji?

Dlaczego warto wziąć udział w II edycji Konferencji NSM? 

Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B

Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.

ikona-konferencja

Zastosuj wszystko,czego się dowiesz

Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.

szkolenia_ikona_komunikacja_niewerbalna

Stwórzwartościowe relacje

Znajdź nowego partnera biznesowego lub nawiąż wartościowe relacje z przedsiębiorcami, którzy rozumieją Twoje wyzwania.

Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B

Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.

szkolenia_ikona_prezentacje_i_wsparcie_sprzedazowe

Zastosuj wszystko,czego się dowiesz

Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.

szkolenia_ikona_komunikacja_niewerbalna

Stwórzwartościowe relacje

Znajdź nowego partnera biznesowego lub nawiąż wartościowe relacje z przedsiębiorcami, którzy rozumieją Twoje wyzwania.

Dla kogo jest konferencja?

  • Dla właścicieli i zarządów firm,
  • Dla szefów Sprzedaży i Marketingu, pracujących w B2B,
  • Dla handlowców i marketerów, chcących rozwijać się w obszarze zarządzania.
ilustracja_o_nas_

Gdzie odbędzie się Konferencja?

Konferencja odbędzie się w Warszawie w hotelu DoubleTree by Hilton.

Gdzie odbędzie się Afterparty?

Szczegółowe informacje podamy w późniejszym terminie.

Partner główny:

Partnerzy:

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jeśli będą jeszcze dostępne miejsca, możesz dokupić bilet. Wystarczy napisać na kontakt@sellwise.pl

Nie ma możliwości zwrotu biletu.

Jeśli wydarzenie zostanie odwołane, zwrócimy Ci pieniądze.

Konferencja odbędzie się w w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie

Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.

Konferencja odbędzie się w godzinach 10:00-16:00

Tak, obiad oraz przerwa kawowa są w cenie biletu.

Afterparty odbędzie się w tym samym hotelu w godzinach 17.30 – 21.30

Tak, w cenie biletu zapewniamy kolację w formie szwedzkiego stołu.

Regulamin

Potrzebujesz fakturę proforma? Skontaktuj się z nami: kontakt@sellwise.pl