KonferencjaNowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022
KonferencjaNowoczesna Sprzedaż i Marketing 2022
Dołącz do Konferencji NSM, żeby skutecznie zarządzać sprzedażą i marketingiem w 2022 r.
26 marca 2022 / Warszawa
600 PLN netto za osobę
Cena zmieni się za:

Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B w 2022 roku
Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na osiągnięcie celów.
Poznaj strategie, które poprawią Twoją sprzedaż i marketing B2B w 2022 roku
Nasi prelegenci pokażą Ci różne sposoby na osiągnięcie celów.
Zaprosiliśmy wybitnych prelegentów w dziedzinie sprzedaży i marketingu B2B. Takich, którzy na żywo podzielą się z Tobą swoją wiedzą, a ich strategie będziesz mógł zastosować w swoim biznesie.
Wydarzenie jest wyjątkowe w skali Polski — w 100% składa się z praktycznych prelekcji o sprzedaży i marketingu B2B.
Konferencja odbędzie się 26 marca 2022 r. w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie. Wybierz bilet z afterparty, aby porozmawiać z prelegentami i nawiązać kontakty biznesowe z osobami, które tak jak Ty chcą w nowoczesny sposób prowadzić swoją sprzedaż i marketing B2B.
Kto wystąpi podczas Konferencji?
To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!
Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.
To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!
To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!
Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.
dsdasDzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.
Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.
Dlaczego warto tu być?
To II edycja Konferencji NSM, która w całości poświęcona jest nowoczesnej sprzedaży i marketingowi B2B. Tym razem omówimy 5 kluczowych w 2022 roku tematów. Poznasz trendy i sprawdzone strategie, które pomogą Ci zyskać nowych klientów. To nie wszystko!
Dzięki przerwom na networking możesz poszukać partnera biznesowego, który wejdzie z Tobą we współpracę. W czasie Afterparty możesz porozmawiać z prelegentami w kameralnej i nieformalnej atmosferze.
Jaki jest program?
Powitanie uczestników
10:00 - 10:15

Łukasz Połubianko
Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu
10:15 - 11:00
Systemy premiowe dla zespołów handlowychw praktyce
Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś, co rzeczywiście działa.
W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracowałem jako konsultant

Ewa Drzęźla
Chief Marketing Officer
11:00 - 11:45
Jak firmy przepalają budżety marketingowe?
Jednym z obszarów w firmie, gdzie najłatwiej jest przepalić budżet – jest właśnie dział marketingu. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami konferencji, gdzie najczęściej traci się budżet w Marketingu B2B. Całość wystąpienia będzie oparta o prawdziwe przykłady i pozwoli uchronić się przed podobnymi błędami w 2022 roku.
Przerwa na kawęi przekąski*
11:45 - 12:30
Czas na kawę, przekąski i krótki networking.

Michał Balcerzak
Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania
12:30 - 13:15
Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?
Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.

Radosław Drzewiecki
CEO LeanPassion, Leanovatica, Sherlock Waste
13:15 - 14:00
Jak wykorzystać kryzys do zbudowania ponadprzeciętnej zdolności do adaptacji?
Jednym z największych problemów w działach sprzedaży, jest opór przed zmianą. Dlatego podczas konferencji opowiem na prawdziwym przykładzie własnych firm, jak wykorzystać kryzys, aby zbudować w swoich zespołach ponadprzeciętną zdolność do adaptacji. Ta kompetencja może być kluczowa w najbliższych latach.
Przerwa na obiad*i networking
14:00 - 15:00
Wspólny posiłek oraz czas na konstruktywne rozmowy z innymi uczestnikami, możliwość poszerzenia sieci partnerskiej.

Szymon Negacz
Konsultant, Trener Sprzedaży i właściciel SellWise
15:00- 15:45
Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketinguna 2022 rok
Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.
Podsumowanie
15:45 - 16:15
Afterparty**
18:00 - 22:00
* Kawa, przekąski i obiad są w cenie biletu.
** Kup bilet z afterparty, aby wziąć udział w tej części programu.
10:00 - 10:15
Powitanie uczestników
10:15 - 11:00

Łukasz Połubianko
Konsultant Sprzedaży B2B, Trener Biznesu
Systemy premiowe dla zespołów handlowych w praktyce
Widzimy, że dookoła systemów premiowych w Polsce narosło tysiące mitów. Większość firm nie dzieli się informacjami na temat swoich systemów i każdy jest skazany na samodzielne opracowanie czegoś co rzeczywiście działa. Łukasz podzieli się z uczestnikami różnymi systemami premiowymi oraz ich wpływem na prawdziwe biznesy klientów, z którymi pracował jako konsultant.
11:00 - 11:45

Ewa Drzęźla
Chief Marketing Officer
Jak firmy przepalają budżety marketingowe?
Jednym z obszarów w firmie, gdzie najłatwiej jest przepalić budżet – jest właśnie dział marketingu. W swoim wystąpieniu podzielę się z uczestnikami konferencji, gdzie najczęściej traci się budżet w Marketingu B2B. Całość wystąpienia będzie oparta o prawdziwe przykłady i pozwoli uchronić się przed podobnymi błędami w 2022 roku.
11:45 - 12:30
Przerwa na kawęi przekąski*
Czas na kawę, przekąski i krótki networking.
12:30 - 13:15

Michał Balcerzak
Przedsiębiorca, Konsultant Sprzedaży i Zarządzania
Jak w praktyce usamodzielnić dział handlowy?
Czy wśród czytających jest ktokolwiek, kto nie chciałby usamodzielnić swojego działu sprzedaży? Podczas wystąpienia opowiem o kompetencjach, które powinna mieć każda osoba pracująca w sprzedaży oraz podam konkretną instrukcję jak zbudować przewidywalną sprzedaż w swojej firmie.
13:15 - 14:00

Radosław Drzewiecki
CEO LeanPassion, Leanovatica, Sherlock Waste
Jak wykorzystać kryzys do zbudowania ponadprzeciętnej zdolności do adaptacji?
Jednym z największych problemów w działach sprzedaży, jest opór przed zmianą. Dlatego podczas konferencji opowiem na prawdziwym przykładzie własnych firm, jak wykorzystać kryzys, aby zbudować w swoich zespołach ponadprzeciętną zdolność do adaptacji. Ta kompetencja może być kluczowa w najbliższych latach.
14:00 - 15:00
Przerwa na obiad*i networking
Wspólny posiłek oraz czas na konstruktywne rozmowy z innymi uczestnikami, możliwość poszerzenia sieci partnerskiej.
15:00 - 15:45

Szymon Negacz
Trendy i zmiany w sprzedaży oraz marketingu na 2022 rok
Nawet nam jako firmie doradczej trudno jest dotrzymać tempa zmianom, które dzieją się na rynku. W czasie tego wystąpienia podzielę się syntetycznymi wnioskami na temat zmian, które widzimy wśród klientów. Dzięki temu każdy uczestnik będzie mógł zbudować sobie mapę trendów i zmian na 2022 rok, które warto rozważyć w swojej firmie.
15:45 - 16:15
Podsumowanie
18:00 - 22:00
Afterparty**
* Kawa, przekąski i obiad są w cenie biletu.
** Kup bilet z afterparty, aby wziąć udział w tej części programu.
Jak było na pierwszej konferencji?
Dlaczego warto wziąć udział w II edycji Konferencji NSM?
Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B
Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.
Zastosuj wszystko,czego się dowiesz
Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.
Stwórzwartościowe relacje
Znajdź nowego partnera biznesowego lub nawiąż wartościowe relacje z przedsiębiorcami, którzy rozumieją Twoje wyzwania.
Bądź na bieżąco z nowoczesną sprzedażą i marketingiem B2B
Zamiast zgadywać, co powinieneś robić ze swoją sprzedażą lub marketingiem, poznaj rozwiązania, które są skuteczne.
Zastosuj wszystko,czego się dowiesz
Każda prelekcja jest praktyczna, to nie tylko teoria. Możesz wykorzystać zdobytą wiedzę do rozwoju swojego biznesu.
Stwórzwartościowe relacje
Znajdź nowego partnera biznesowego lub nawiąż wartościowe relacje z przedsiębiorcami, którzy rozumieją Twoje wyzwania.
Dla kogo jest konferencja?
- Dla właścicieli i zarządów firm,
- Dla szefów Sprzedaży i Marketingu, pracujących w B2B,
- Dla handlowców i marketerów, chcących rozwijać się w obszarze zarządzania.
Gdzie odbędzie się Konferencja?
Konferencja odbędzie się w Warszawie w hotelu DoubleTree by Hilton.
Gdzie odbędzie się Afterparty?
Szczegółowe informacje podamy w późniejszym terminie.
FAQ - najczęściej zadawane pytania
Jeśli będą jeszcze dostępne miejsca, możesz dokupić bilet. Wystarczy napisać na kontakt@sellwise.pl
Nie ma możliwości zwrotu biletu.
Jeśli wydarzenie zostanie odwołane, zwrócimy Ci pieniądze.
Konferencja odbędzie się w w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie
Oczywiście, przy zakupie biletu wystarczy wybrać odpowiednią opcję.
Konferencja odbędzie się w godzinach 10:00-16:00
Tak, obiad oraz przerwa kawowa są w cenie biletu.
Afterparty odbędzie się w tym samym hotelu w godzinach 17.30 – 21.30
Tak, w cenie biletu zapewniamy kolację w formie szwedzkiego stołu.