Czym zajmuje się Connectis?
Czym zajmuje się Connectis?
Connectis to firma zajmująca się usługami outsourcingu specjalistów IT oraz team as a Service. Główne cele firmy to łączenie programistów z najlepszymi firmami oraz rozwijanie potencjału pracowników. Dzięki temu Connectis jest w stanie dostarczać najwyższą jakość usług w zakresie dopasowanym do tego, czego aktualnie potrzebuje dana organizacja.
W naszej opinii współpraca z SellWise przebiegała bezproblemowo. System, który w naszej firmie był wiele lat, tak naprawdę nie pokazywał tego, co dla nas najważniejsze. Po przebudowie system dokładnie pokazuje nam całe pole gry, mamy pełną kontrolę nad kluczowymi działaniami handlowców oraz całym procesem od leada do podpisania umowy, wraz z późniejszą obsługą.
Rafał Drozd, Connectis
W naszej opinii współpraca z SellWise przebiegała bezproblemowo. System, który w naszej firmie był wiele lat, tak naprawdę nie pokazywał tego, co dla nas najważniejsze. Po przebudowie system dokładnie pokazuje nam całe pole gry, mamy pełną kontrolę nad kluczowymi działaniami handlowców oraz całym procesem od leada do podpisania umowy, wraz z późniejszą obsługą.
Rafał Drozd, Connectis
Problem klienta
Głównym problemem klienta był źle wdrożony system CRM – HubSpot w wersji Sales Hub Pro. Generował wysokie koszty każdego miesiąca, jednak firma nie wykorzystywała w pełni jego możliwości.
- HubSpot nie odzwierciedlał tego, jak Connectis chce pracować.
- Proces sprzedaży opierał się na etapach cyklu życia, zamiast na lejku.
- W systemie brakowało zaawansowanego raportowania, co z kolei prowadziło do braku jasnego obrazu sytuacji klientów.
Mierzysz się z podobnym problemem?
Skonfigurujemy system CRM tak, by wspierał i usprawniał pracę działu sprzedaży.
Mierzysz się z podobnym problemem?
Skonfigurujemy system CRM tak, by wspierał i usprawniał pracę działu sprzedaży.
Wprowadzone rozwiązania
Krok 1. Weryfikacja sytuacji i omówienie potrzeb klienta
Zweryfikowaliśmy informacje otrzymane od klienta oraz przeanalizowaliśmy jego sytuację. Podczas kick offu poznaliśmy szczegółowe potrzeby klienta i oczekiwania firmy względem systemu CRM.
Ustaliliśmy kluczowe cele:
- Uporządkowanie systemu HubSpot zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Przygotowanie systemu HubSpot do integracji z autorskim programem Connectis, który służy do zarządzania specjalistami IT.
Krok 2. Zmapowanie procesów i konfiguracja systemu HubSpot
Nasze działania rozpoczęliśmy od zmapowania procesów firmy. Osadziliśmy je w lejkach, a następnie przeprowadziliśmy reimplementacje odpowiednich właściwości, które mają umożliwiać m.in. raportowanie danych.
Uporządkowaliśmy system HubSpot i przygotowaliśmy do integracji z wewnętrznym systemem. Zespół Connectis zintegrował CRM z narzędziem służącym do zarządzania specjalistami. Zastosowaliśmy zależności i pola obliczeniowe wsparte danymi z integracji, w taki sposób, aby zespół Connectis mógł swobodnie śledzić najważniejsze dane, a także komfortowo zarządzać zespołem.
Krok 3. Wdrożenie pracowników w system CRM
Po prawidłowym skonfigurowaniu systemu rozpoczęliśmy wdrożenie pracowników w CRM. Dzięki dużej otwartości oraz wcześniejszej znajomości niektórych funkcjonalności systemu zespół szybko opanował HubSpot’a i zaczął z niego korzystać w codziennej pracy.
Jakie osiągnęliśmy rezultaty?
- Re-wdrożony system HubSpot, który wspiera pracę działu sprzedaży.
- Dwa opracowane lejki, które przedstawiają stan poszczególnych rekrutacji programistów oraz efekty poszczególnych działań firmy.
Całość dopełnia wewnętrzny system firmy, który został zintegrowany z HubSpot’em. Uzupełnia dane kandydatów, które w innym wypadku trzeba byłoby uzupełniać ręcznie.
Chciałbyś wdrożyć system CRM do swojej firmy?
Umów się na bezpłatną konsultację. Opowiedz nam o potrzebach firmy, a my dopasujemy odpowiedni system CRM.