Czym zajmuje się Aston Trading?
Czym zajmuje się Aston Trading?
Aston Trading to organizacja, która zajmuje się hurtową dystrybucją produktów: głównie odzieży oraz obuwia. W katalogu marek znajdują się znani, światowi producenci. Aston Trading posiada produkty na stocku magazynowym, ale w ofercie firmy znajdują się również produkty dostarczane bezpośrednio od producentów.
Problemy i wyzwania klienta
Klient zgłosił się do nas, abyśmy pomogli mu dostosować narzędzie CRM do potrzeb i specyfiki firmy. Dotychczas Aston Trading korzystał z narzędzia Hubspot, jednak konfiguracja przygotowana przez innego partnera nie spełniała potrzeb firmy. Rodziło to następujące trudności:
- użytkowanie narzędzia było dla pracowników męczące,
- firmie brakowało odpowiednich danych, aby prowadzić rzetelne analizy działań,
- istniejące dane nie były odpowiednio usystematyzowane, co z kolei utrudniało analizy możliwe do przeprowadzenia.
Proces sprzedaży w Aston Trading był obarczony wieloma pomniejszymi procesami, co dodatkowo komplikowało sprawę.
Mierzysz się z podobnym problemem?
Skonfigurujemy system CRM tak, by wspierał i usprawniał pracę działu sprzedaży.
Mierzysz się z podobnym problemem?
Skonfigurujemy system CRM tak, by wspierał i usprawniał pracę działu sprzedaży.
Działania SellWise
Krok 1. Weryfikacja sytuacji i kick off z klientem
W pierwszej kolejności zweryfikowaliśmy informacje, które przesłał nam klient i zapoznaliśmy się z jego sytuacją. Następnie przeprowadziliśmy kick off i zmapowaliśmy:
- Jak aktualnie działa system CRM i jakie obszary wymagają poprawy?
- Jakie zmiany należy wprowadzić i jaka jest docelowa konfiguracja systemu?
- Jakie są wymagania i potrzeby klienta względem systemu CRM?
Krok 2. Re-wdrożenie systemu HubSpot
Po spotkaniu z klientem przygotowaliśmy szkielet procesu. Opracowaliśmy plan działania i rozpoczęliśmy konfigurację systemu CRM w taki sposób, by wspierał on analizę i gromadzenie danych, a także zarządzanie klientami. Przeprowadziliśmy testy i wdrożyliśmy niezbędne poprawki.
Krok 3. Wdrożenie pracowników w nowy proces
Ostatnim etapem było wdrożenie pracowników w nowy proces. Ze względu na to, że korzystali z systemu już wcześniej, nie trwało to długo. Pracownicy szybko nauczyli się korzystać z nowych funkcjonalności.
Jakie osiągnęliśmy rezultaty?
- Re-wdrożony system HubSpot, który realnie wspiera funkcjonowanie firmy.
- Uporządkowana segmentacja bazy danych klientów.
- Uszczelniony proces sprzedaży, który ułatwia zarządzanie transakcjami i zapobiega tzw. gubieniu szans sprzedażowych.
- Dostęp do szeregu raportów i pulpitów zarządczych, które pomagają w podejmowaniu kluczowych decyzji przez zarząd.
Dzięki temu zespół lepiej rozumie system HubSpot i chętniej z niego korzysta. Pracownicy bazują na rzeczywistych liczbach i rzetelnych danych dot. skuteczności pozyskiwania klientów.
Chciałbyś wdrożyć system CRM do swojej firmy?
Umów się na bezpłatną konsultację. Opowiedz nam o potrzebach firmy, a my dopasujemy odpowiedni system CRM.