Happy Client Story: Aston Trading

Happy Client Story: Aston Trading


Maciej Jarzyna

Konsultant wdrożeń narzędzi IT

Czym zajmuje się Aston Trading?

Czym zajmuje się Aston Trading?

Aston Trading to organizacja, która zajmuje się hurtową dystrybucją produktów: głównie odzieży oraz obuwia. W katalogu marek znajdują się znani, światowi producenci. Aston Trading posiada produkty na stocku magazynowym, ale w ofercie firmy znajdują się również produkty dostarczane bezpośrednio od producentów.

Problemy i wyzwania klienta

Klient zgłosił się do nas, abyśmy pomogli mu dostosować narzędzie CRM do potrzeb i specyfiki firmy. Dotychczas Aston Trading korzystał z narzędzia Hubspot, jednak konfiguracja przygotowana przez innego partnera nie spełniała potrzeb firmy. Rodziło to następujące trudności:

  • użytkowanie narzędzia było dla pracowników męczące, 
  • firmie brakowało odpowiednich danych, aby prowadzić rzetelne analizy działań,
  • istniejące dane nie były odpowiednio usystematyzowane, co z kolei utrudniało analizy możliwe do przeprowadzenia.

Proces sprzedaży w Aston Trading był obarczony wieloma pomniejszymi procesami, co dodatkowo komplikowało sprawę.

konsultacja-reka

Mierzysz się z podobnym problemem?

Skonfigurujemy system CRM tak, by wspierał i usprawniał pracę działu sprzedaży.


Mierzysz się z podobnym problemem?

Skonfigurujemy system CRM tak, by wspierał i usprawniał pracę działu sprzedaży.

UMAWIAM KONSULTACJĘ TELEFONICZNĄ
konsultacja-reka

Działania SellWise

Krok 1. Weryfikacja sytuacji i kick off z klientem

W pierwszej kolejności zweryfikowaliśmy informacje, które przesłał nam klient i zapoznaliśmy się z jego sytuacją. Następnie przeprowadziliśmy kick off i zmapowaliśmy:

  • Jak aktualnie działa system CRM i jakie obszary wymagają poprawy?
  • Jakie zmiany należy wprowadzić i jaka jest docelowa konfiguracja systemu?
  • Jakie są wymagania i potrzeby klienta względem systemu CRM?

Krok 2. Re-wdrożenie systemu HubSpot

Po spotkaniu z klientem przygotowaliśmy szkielet procesu. Opracowaliśmy plan działania i rozpoczęliśmy konfigurację systemu CRM w taki sposób, by wspierał on analizę i gromadzenie danych, a także zarządzanie klientami. Przeprowadziliśmy testy i wdrożyliśmy niezbędne poprawki.

Krok 3. Wdrożenie pracowników w nowy proces

Ostatnim etapem było wdrożenie pracowników w nowy proces. Ze względu na to, że korzystali z systemu już wcześniej, nie trwało to długo. Pracownicy szybko nauczyli się korzystać z nowych funkcjonalności.

Jakie osiągnęliśmy rezultaty?

  • Re-wdrożony system HubSpot, który realnie wspiera funkcjonowanie firmy.
  • Uporządkowana segmentacja bazy danych klientów.
  • Uszczelniony proces sprzedaży, który ułatwia zarządzanie transakcjami i zapobiega tzw. gubieniu szans sprzedażowych.
  • Dostęp do szeregu raportów i pulpitów zarządczych, które pomagają w podejmowaniu kluczowych decyzji przez zarząd.

Dzięki temu zespół lepiej rozumie system HubSpot i chętniej z niego korzysta. Pracownicy bazują na rzeczywistych liczbach i rzetelnych danych dot. skuteczności pozyskiwania klientów.


Chciałbyś wdrożyć system CRM do swojej firmy?

Umów się na bezpłatną konsultację. Opowiedz nam o potrzebach firmy, a my dopasujemy odpowiedni system CRM.

ZAMAWIAM KONSULTACJĘ TELEFONICZNĄ
konsultacja-reka