Doradztwow sprzedaży B2B
Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w zwiększaniu przychodu poprzez profesjonalne doradztwo i konsulting, używając najnowszych metod sprzedaży i zarządzania.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Doradztwow sprzedaży B2B
Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w zwiększaniu przychodu poprzez profesjonalne doradztwo i konsulting, używając najnowszych metod sprzedaży i zarządzania.
Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
Doradztwo w sprzedaży — na czym polega?
Doradztwo polega na zaangażowaniu konsultanta-eksperta z zewnątrz, który pomoże klientowi w poprawieniu działań firmy, bez konieczności zatrudniania ekspertów do wewnątrz organizacji. Konsultant dzięki doświadczeniom wyniesionym z podobnych firm, pomaga zaplanować działania sprzedażowe oraz zamienić je w rzetelny plan działań. Następnie razem z zespołem po stronie klienta, regularnie wprowadza zmiany i realizuje założoną strategię – tak, aby sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna.
Doradztwo w sprzedaży — początek współpracy
Nasze doświadczenia we współpracy z klientami pokazują, że ciężko spotkać dwie firmy na rynku, które miałyby problem dokładnie w takim samym obszarze. Przez wiele miesięcy szukaliśmy sposobu na to, aby skutecznie podnosić przychód naszych klientów, pomimo tego, że różnią się istotnie między sobą. Finalnie wypracowaliśmy proces, który skutecznie pomaga klientom w sprzedaży.
Z powodu opisanego powyżej, początkiem współpracy zawsze jest warsztat zerowy, który ma kilka funkcji. Najważniejsze to:
- Zrozumienie celów, które klient stawia przed swoją firmą.
- Doprowadzenie do tego, że cele są odpowiednio opisane i współgrają ze sobą.
- Mapowanie procesów – konsultant spędza czas z zespołami, które są w projekcie.
- Stworzenie planu razem ze wszystkimi decydentami – konsultant podaje różne rozwiązania na zauważone problemy i wspólnie z klientem buduje dokładny plan działań.
Dodatkowym celem warsztatu zerowego jest szybkie sprawdzenie kompetencji po stronie konsultanta prowadzącego. Pozwala to zweryfikować dopasowanie pomiędzy konsultantem i klientem na bardzo wczesnym etapie działań. Doradztwo to jedna z usług, w której takie dopasowanie jest bardzo istotne.
Doradztwo w sprzedaży — obszary
Jeżeli każda firma jest inna, to i obszarów, które pokrywa nasze doradztwo sprzedażowe – musi być wiele. Jedną z naszych najważniejszych przewag konkurencyjnych jest zbieranie w jednym miejscu wiedzy, która zazwyczaj jest rozproszona. W zależności od tego jak stworzony jest plan, konsultant prowadzący, angażuje do współpracy z klientem konsultantów wspierających, którzy specjalizują się w określonych zagadnieniach. Dzięki jednej osobie prowadzącej projekt zachowuje integralność, a dzięki konsultantom wspierającym jakość w każdym z obszarów.
Najczęstsze obszary naszej pracy to:
- Audyt pracy działu sprzedaży — zidentyfikujemy i przeanalizujemy problemy, które realnie występują w zespole.
- Audyt zarządzania sprzedażą — zidentyfikujemy i przeanalizujemy problemy, które występują na poziomie zarządzania zespołem handlowców i sprzedażą w firmie.
- Budowanie strategii sprzedaży — zaprojektujemy strategię sprzedaży, która jest oparta o przewagi firmy, aktualną sytuację rynkową oraz budżet.
- Zarządzanie sprzedażą — uporządkujemy sprzedaż na podstawie metody opartej o miary, cele oraz skuteczny system premiowy i motywacyjny dla handlowców.
- Zwiększenie kompetencji działu sprzedaży — poprzez nasze szkolenia dział handlowy będzie dysponował umiejętnościami niezbędnymi do realizowania strategii sprzedaży.
- Zbudowanie strategii pozyskiwania klientów — zaprojektujemy strategię pozyskiwania klientów, która jest dopasowana do rynku klienta oraz sprzedawanych usług lub produktów.
- Zaplanowanie procesów w sprzedaży — opracujemy gotowe procesy, które staną się przewagą konkurencyjną firmy i pomogą realizować sprzedaż w sposób stały, nawet po zakończeniu projektu. Procesy te obejmują: sprzedaż, marketing, obsługę klienta, dosprzedaż i prospecting.
- Stworzenie oferty handlowej — przygotujemy ofertę handlową, która jest dopasowana do rynku, procesu sprzedaży oraz usług lub produktów klienta.
- Rekrutacja handlowców — znajdziemy nowych handlowców, których poziom kompetencji będzie dopasowany do firmy.
- Zbudowanie strategii marketingowej — doradzimy, jak zaprojektować strategię marketingową, która będzie spójna ze strategią sprzedaży i procesami w dziale sprzedaży.
- Problem solving — doradzimy, w jaki sposób rozwiązywać problemy w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu na poziomie operacyjnym.
Dopasowanie systemów informatycznych typu CRM, Intranet, marketing Automation i innych — pomożemy wdrożyć systemy, które w istotny sposób ułatwią sprzedaż, marketing i zarządzanie.
Chcesz poprawić sprzedaż?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy możemy pomóc Ci w procesie przemodelowania sprzedaży.
Doradztwo w sprzedaży — czy warto?
- Niesiemy ze sobą doświadczenie i studium przypadków kilkudziesięciu przedsiębiorstw w Polsce. Możemy dzięki temu wdrażać u klientów najnowsze i najbardziej skuteczne rozwiązania.
- Zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów.
- Posiadamy znaczną sieć konsultantów, która pozwala nam rozwiązać większość problemów w sprzedaży i zarządzaniu.
- Zaangażowanie profesjonalnego konsultanta w swoją firmę, pozwala uzyskać cenne spojrzenie eksperta z zewnątrz.
- Często zaangażowanie konsultanta, jest bardziej rentowne niż zatrudnianie dyrektora sprzedaży na stałe.
- Zaangażowanie profesjonalnej firmy doradczej, pozwala uniknąć różnych pomysłów na firmę w jej działach. Firma doradcza buduje z zespołem spójną strategię, którą później realizuje cała firma.
Doradztwo w sprzedaży — jakie są koszty?
Koszty naszego doradztwa są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują jej przewagę konkurencyjną. Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej darmową konsultację i opowiedz nam o sytuacji, którą próbujesz rozwiązać.
Chcesz poprawić sprzedaż?
Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy możemy pomóc Ci w procesie przemodelowania sprzedaży.
Sprzedaż B2B - przydatne artykuły i podcasty
Zarządzanie sprzedażą – 11 najczęstszych błędów
Dobra oferta sprzedaży – jak ją przygotować?
Klient rozmyślił się – problem, który może zabić Twoją firmę
Zmiany w dziale sprzedaży – z czego wynika opór handlowców?
Proces sprzedaży i lejek sprzedaży – czym są i po co Ci one?
Szkolenie bardzo rzeczowe, mocno osadzone w realiach, świetne analizy procesu zakupu i wartości dodanych. Bardzo dobry, bezpośredni kontakt z uczestnikami szkolenia.
.
.
.
Grzegorz Ząbek
Prezes Zarządu w Hartmann Tresore
Spotkanie odbyło się w trybie warsztatowym podczas którego zapoznaliśmy się również z know-how i narzędziami do cold outreachu. Stosujemy je teraz w naszej codziennej pracy przy budowaniu lejka sprzedażowego.
Przemysław Grzywa
Co-CEO w Revolve
Sellwise pomógł nam w każdym aspekcie funkcjonowania firmy: od wdrożenia procesu sprzedaży i systemu CRM, przez marketing i rekrutację nowych handlowców, aż do uporządkowania pracy biura . Gorąco polecam!
.
Miłosz Kubiak
Właściciel w Promika Solar
Brałem udział w szkoleniach i konsultacjach, które uważam za bezwartościowe. W przypadku SellWise uważam, że każda zainwestowana złotówka zwróciła się już wielokrotnie. Polecam!
Karol Góralski
CEO w wodadlafirmy.pl
Stała współpraca z SellWise, która trwa już od ponad roku, jest nieocenionym źródłem wiedzy, pomysłów i inspiracji. Warsztaty uszyte pod nasze wyzwania i procesy – rezultaty są niesamowite. Serdecznie polecam.
Paweł Jędrzejewski
CEO & founder w Sylius
Jeśli wahasz się nawiązać współpracę z SellWise, posłuchaj podcastu NSM i sam odpowiedz sobie na pytanie „Czy warto?”. Ja powiem tylko, że warto i to bardzo 🙂
.
.
.
Bartłomiej Bartoszek
Key Account Manager w Firmao
SellWise wsparło naszą firmę w budowie platformy e-klimas.com, która stała się istotnym elementem w naszej przewadze konkurencyjnej. Zdecydowanie polecam!
.
.
.
Maciej Strychalski
Dyrektor Marketingu w Klimas Wkręt-Met
W trakcie darmowej konsultacji SellWise ustrzegło mnie przed popełnieniem bardzo kosztownego błędu. Następnie wziąłem udział szkoleniu z prospectigu i dostałem konkretne rozwiązania i narzędzia.
.
Marek Kowalczyk
Managing Partner at Mandarine
Jeśli szukasz połączenia wiedzy i konkretnych rozwiązań zwiększających efektywność działań sprzedażowych jak i samą sprzedaż – lepiej trafić nie mogłeś.
.
.
.
Marcin Sojka
Owner at SalesHR
Te marki zaufały
















Skontaktuj sięz nami
Skontaktuj się z nami
Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!
Bezpośredni kontakt
537 222 221
Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań
NIP: PL6312699869
Działamy na terenie całej Europy