Doradztwow sprzedaży B2B


Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w zwiększaniu przychodu poprzez profesjonalne doradztwo i konsulting, używając najnowszych metod sprzedaży i zarządzania.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b

Doradztwow sprzedaży B2B


Pomagamy firmom sprzedającym w modelu B2B w zwiększaniu przychodu poprzez profesjonalne doradztwo i konsulting, używając najnowszych metod sprzedaży i zarządzania.


Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

uslugi_ikona_b2b

Doradztwo w sprzedaży — na czym polega?

Doradztwo polega na zaangażowaniu konsultanta-eksperta z zewnątrz, który pomoże klientowi w poprawieniu działań firmy, bez konieczności zatrudniania ekspertów do wewnątrz organizacji. Konsultant dzięki doświadczeniom wyniesionym z podobnych firm, pomaga zaplanować działania sprzedażowe oraz zamienić je w rzetelny plan działań. Następnie razem z zespołem po stronie klienta, regularnie wprowadza zmiany i realizuje założoną strategię – tak, aby sprzedaż była jeszcze bardziej efektywna.

Doradztwo w sprzedaży — początek współpracy

Nasze doświadczenia we współpracy z klientami pokazują, że ciężko spotkać dwie firmy na rynku, które miałyby problem dokładnie w takim samym obszarze. Przez wiele miesięcy szukaliśmy sposobu na to, aby skutecznie podnosić przychód naszych klientów, pomimo tego, że różnią się istotnie między sobą. Finalnie wypracowaliśmy proces, który skutecznie pomaga klientom w sprzedaży.

Z powodu opisanego powyżej, początkiem współpracy zawsze jest warsztat zerowy, który ma kilka funkcji. Najważniejsze to:

  1. Zrozumienie celów, które klient stawia przed swoją firmą.
  2. Doprowadzenie do tego, że cele są odpowiednio opisane i współgrają ze sobą.
  3. Mapowanie procesów – konsultant spędza czas z zespołami, które są w projekcie.
  4. Stworzenie planu razem ze wszystkimi decydentami – konsultant podaje różne rozwiązania na zauważone problemy i wspólnie z klientem buduje dokładny plan działań.

Dodatkowym celem warsztatu zerowego jest szybkie sprawdzenie kompetencji po stronie konsultanta prowadzącego. Pozwala to zweryfikować dopasowanie pomiędzy konsultantem i klientem na bardzo wczesnym etapie działań. Doradztwo to jedna z usług, w której takie dopasowanie jest bardzo istotne.

Doradztwo w sprzedaży — obszary

Jeżeli każda firma jest inna, to i obszarów, które pokrywa nasze doradztwo sprzedażowe – musi być wiele. Jedną z naszych najważniejszych przewag konkurencyjnych jest zbieranie w jednym miejscu wiedzy, która zazwyczaj jest rozproszona. W zależności od tego jak stworzony jest plan, konsultant prowadzący, angażuje do współpracy z klientem konsultantów wspierających, którzy specjalizują się w określonych zagadnieniach. Dzięki jednej osobie prowadzącej projekt zachowuje integralność, a dzięki konsultantom wspierającym jakość w każdym z obszarów.

Najczęstsze obszary naszej pracy to:

  • Audyt pracy działu sprzedaży — zidentyfikujemy i przeanalizujemy problemy, które realnie występują w zespole. 
  • Audyt zarządzania sprzedażą — zidentyfikujemy i przeanalizujemy problemy, które występują na poziomie zarządzania zespołem handlowców i sprzedażą w firmie. 
  • Budowanie strategii sprzedaży — zaprojektujemy strategię sprzedaży, która jest oparta o przewagi firmy, aktualną sytuację rynkową oraz budżet.
  • Zarządzanie sprzedażą — uporządkujemy sprzedaż na podstawie metody opartej o miary, cele oraz skuteczny system premiowy i motywacyjny dla handlowców.  
  • Zwiększenie kompetencji działu sprzedaży — poprzez nasze szkolenia dział handlowy będzie dysponował umiejętnościami niezbędnymi do realizowania strategii sprzedaży. 
  • Zbudowanie strategii pozyskiwania klientów — zaprojektujemy strategię pozyskiwania klientów, która jest dopasowana do rynku klienta oraz sprzedawanych usług lub produktów. 
  • Zaplanowanie procesów w sprzedaży —  opracujemy gotowe procesy, które staną się przewagą konkurencyjną firmy i pomogą realizować sprzedaż w sposób stały, nawet po zakończeniu projektu. Procesy te obejmują: sprzedaż, marketing, obsługę klienta, dosprzedaż i prospecting. 
  • Stworzenie oferty handlowej — przygotujemy ofertę handlową, która jest dopasowana do rynku, procesu sprzedaży oraz usług lub produktów klienta. 
  • Rekrutacja handlowców — znajdziemy nowych handlowców, których poziom kompetencji będzie dopasowany do firmy.
  • Zbudowanie strategii marketingowej doradzimy, jak zaprojektować strategię marketingową, która będzie spójna ze strategią sprzedaży i procesami w dziale sprzedaży. 
  • Problem solving — doradzimy, w jaki sposób rozwiązywać problemy w sprzedaży, marketingu i zarządzaniu na poziomie operacyjnym. 

Dopasowanie systemów informatycznych typu CRM, Intranet, marketing Automation i innych — pomożemy wdrożyć systemy, które w istotny sposób ułatwią sprzedaż, marketing i zarządzanie.

Chcesz poprawić sprzedaż?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy możemy pomóc Ci w procesie przemodelowania sprzedaży.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji

ilustracja_konsultacje_black

Doradztwo w sprzedaży — czy warto?

  • Niesiemy ze sobą doświadczenie i studium przypadków kilkudziesięciu przedsiębiorstw w Polsce. Możemy dzięki temu wdrażać u klientów najnowsze i najbardziej skuteczne rozwiązania.
  • Zazwyczaj koszty konsultacji są wielokrotnie niższe od potencjalnie popełnianych błędów.
  • Posiadamy znaczną sieć konsultantów, która pozwala nam rozwiązać większość problemów w sprzedaży i zarządzaniu.
  • Zaangażowanie profesjonalnego konsultanta w swoją firmę, pozwala uzyskać cenne spojrzenie eksperta z zewnątrz.
  • Często zaangażowanie konsultanta, jest bardziej rentowne niż zatrudnianie dyrektora sprzedaży na stałe.
  • Zaangażowanie profesjonalnej firmy doradczej, pozwala uniknąć różnych pomysłów na firmę w jej działach. Firma doradcza buduje z zespołem spójną strategię, którą później realizuje cała firma.

Doradztwo w sprzedaży — jakie są koszty?

Koszty naszego doradztwa są skalkulowane tak, aby były rentowne nawet dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wśród naszych klientów znajdują się nawet kilkuosobowe firmy, które dzięki tej usłudze, już na wczesnym etapie rozwoju firmy, w sposób świadomy budują jej przewagę konkurencyjną. Jeżeli chcesz poznać koszty doradztwa dla swojej firmy, zamów poniżej darmową konsultację i opowiedz nam o sytuacji, którą próbujesz rozwiązać.

Chcesz poprawić sprzedaż?

Zostaw numer, oddzwonimy i sprawdzimy czy możemy pomóc Ci w procesie przemodelowania sprzedaży.

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

Regulamin Bezpłatnej Konsultacji

ilustracja_konsultacje_black

Te marki zaufały


wkret-met
seko
future-processing
liki-logo
eqsystem
sylius
bitbag
intellect
duon-logo
leanpassion-logo
alnor
wpc
lunching-crm
trenkwalder

Skontaktuj sięz nami

Skontaktuj się z nami

Nasz zespół oddzwania szybko. Prawie jak handlowiec pod koniec miesiąca, któremu niewiele brakuje do celu. Sprawdź!

Wyrażasz zgodę na kontakt telefoniczny w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez www.sellwise.pl oraz na wykorzystanie komunikacji email w celach marketingowych (Polityka Prywatności).

formularz_ilustracja

Bezpośredni kontakt

kontakt@sellwise.pl

537 222 221


Bezpośredni kontakt

Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

NIP: PL6312699869

Działamy na terenie całej Europy