Czym

jest audyt?

Audyt sprzedaży ma na celu obiektywną ocenę wszystkich bądź wybranych aspektów pracy działu handlowego oraz jego pracowników. Celem tej usługi jest wskazanie barier, które powstrzymują dział przed dalszym rozwojem oraz wskazanie rozwiązań. W naszych rekomendacjach dominują propozycje i narzędzia bezkosztowe.

Do każdego audytu podchodzimy indywidualnie, zapoznając się z potrzebami i oczekiwaniami klienta.

Zamów darmową konsultację i sprawdź, jak pomożemy Twojej firmie!


Zamawiam DARMOWĄ konsultację telefoniczną

Schemat

Audytu

Wyślij zapytanie
Schemat audytu sprzedaży

Cechy

Audytu

Nasze podejście do audytu jest unikalne. Nie wykorzystujemy u wszystkich klientów tych samych narzędzi, metod i sposobów działania. Uważamy, że strategia sprzedaży jest najlepsza wtedy, kiedy dobrze wspiera strategię firmy. Z tego powodu każdy audyt poprzedza analiza strategii firmy. Na podstawie analizy przygotowujemy dedykowany plan przeprowadzenia audytu, który następnie jest akceptowany przez klienta.

Ze szczególną uwagą analizujemy dwa najważniejsze czynniki w każdym dziale handlowym, czyli zarządzanie działem handlowym oraz strategię sprzedaży. Efektem pracy jest raport zawierający obiektywną ocenę badanych obszarów.

Korzyści

dla klienta

Przeprowadzenie audytu sprzedaży niesie ze sobą wiele korzyści. Nasi klienci wśród najważniejszych z nich wymieniają poniższe:

  • Przeprowadzenie audytu jest najlepszym sposobem na rozpoczęcie zmian w dziale handlowym – redukuje koszty ewentualnych pomyłek.
  • Audyt wykonany przed wdrożeniem CRM w firmie, wielokrotnie zwiększy zwrot z inwestycji.
  • Nie sposób wprowadzić wszystkie zmiany w krótkim czasie – audyt daje możliwość stworzenia jasnych zadań do wykonania i nadanie im priorytetów.
  • Zmiany w dziale handlowym powinny być wprowadzane na podstawie faktów.
  • Audyt pomaga ustalić i rozpoznać pola do poprawy bez zatrudniania w firmie kosztownych zasobów.
  • Zestawienie audytu przeprowadzonego po zmianach z sytuacją wyjściową umożliwi sprawdzenie skuteczności przeprowadzonych działań.

Dla

kogo?

Dla wszystkich firm, które mają obecnie struktury sprzedaży. Rynki są coraz bardziej konkurencyjne i tak jak istotna jest propozycja wartości dla klienta, coraz bardziej istotne jest, jak się ją sprzedaje. Wszystkie firmy, które czują, że powinny rozwijać się szybciej niż obecnie, powinny rozważyć inwestycję w struktury sprzedaży. Zapraszamy do współpracy:

  • Właścicieli lub managerów w małych i średnich firmach.

Zobacz

także

Zostaw swój kontakt lub wyślij zapytanie

Porozmawiajmy i omówmy Twoje cele

Do 24 godzin otrzymasz ofertę ze wszystkimi szczegółami

Wyślij nam zapytanie


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wyłącznie przez firmę SELLWISE w celach marketingowych.

Dane firmy


SELLWISE.pl

NIP: PL9691542196

Wystawiamy faktury VAT i VAT UE

Działamy na terenie całej Europy

E-Mail

kontakt@sellwise.pl

Telefon

+48 514 823 208